Povídky z fandomu Hraničářův učeň
ohodnocené na 80%

Hra o čas

Odkaz | Autor: Fluffy | Fandom: Hraničářův učeň | Jazyk: ČJ | Postavy: Will Dohoda, Halt O'Carrick, Sean O'Carrick, Tea | Rating: ne | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Nebylo tomu tak dávno, co Halt svým dvěma mladým přátelům v Clonmelu vyprávěl, kdo jsou muži v matně fialových pláštích. Nájemní vrazi, kteří dokáží svou oběť zabít hned desítkami způsobů. Když dostanou zaplaceno, jsou schopni vykonat téměř vše - city a vazby mezi lidmi je nezajímají. Ale co když se vousatý hraničář přece jen v něčem spletl? Co když ve velkém přístavu v Toskanu - Genovese - funguje vše na principu klanů a krevní msty? Naši tři přátelé zabili všechny Genovesany, kteří spolupracovali s Tennysonem. Jeden z nich byl však výše postavený, také z vrahů přežil nejdéle - Bacari. Zpráva o jeho smrti dorazí jednoho dne do Genovesy, kde se jí ihned ujímá jeho horkokrevný mladší bratr. Touží po pomstě - a velmi důkladné. Kromě Halta, Willa a Horáce se chce pomstít i clonmelskému králi Seanovi. Naši přátelé by neměli moc velkou šanci, kdyby je někdo nevaroval. A teprve teď začíná hra o čas.
Klíčová slova: hraničáři, Genovesané, dobrodružství

RenyNew:
“Výborná povídka z hraničářského světa, troufám si tvrdit, že i jedna z prvních českých kapitolovek tohoto fandomu - rozhodně jedna z nejpovedenějších. Autorka to umí se slovy i atmosférou a myslím, že nejen já, ale i většina ostatních čtenářů, přijala hlavní hrdinku Teu takřka za kánon HU :-)”