Povídky podle hodnocení

|<  << 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129  >>  >|

Lepší pozdě nežli později

Odkaz | Autor: Corny | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Neb láska druhou stranou nenávistí jest…
Klíčová slova: žádný sex


Le Petit Chat

Odkaz | Autor: A-Spirit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: The Spy who became an Artist. The Child who needed a home. The Recluse who became a Teacher and the Boy who saved the world. Sometimes, age is just a number and love can never be wrong.
Klíčová slova: Snarry, AU


Osud jim nepřál

Odkaz | Autor: Ferry | Překladatel: anonymní | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: ficlet


Serpentine

Odkaz | Autor: Zephyr5 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LV | Rating: T (13+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Challenge Response: Harry je ve věku čtyř let opuštěn. Ujme se ho magický had a vychová ho. Vyroste a rozumí jen hadímu jazyku, chce být skutečným hadem a nesnáší lidské bytosti. Pak se rozhodne, že jistý Temný pán je jeho druhem...
Klíčová slova: Harry je zvěromág


Remusův pláč

Odkaz | Autor: Gleti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin/Severus Snape | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vztah dvou protivníků
Klíčová slova: Snupin


Tactics

Odkaz | Autor: Morgana Ehran | Fandom: Death Note | Jazyk: ČJ | Postavy: L, Light, Mello, Near | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Boj mezi Lightem a L - kdo s koho. Slova autorky: Upravuji si děj k obrazu svému. Vynechám několik postav a pár jich nechám žít. Hlavní zvrat nastává u Naomi Misory, která tady neměla dostaveníčko s Kirou a žije. Což vedlo k následujícím dějovým zvratům... Z mnoha důvodů vynechávám zcela postavu Misy Amane, už proto, že ji bytostně nesnáším:P Ovšem budu se snažit jinak pokud možno nedělat zásahy do dějů do 10. dílu, povahách postav a pravidlech Death Note. Doba děje: zhruba po desátém díle anime.
Klíčová slova:


Pandořina skříňka

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Noční klub | Jazyk: ČJ | Postavy: Postrach/ Rozmetal | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co všechno může nečekaně vyplout na povrch, když není další volný pokoj.
Klíčová slova:


Nepřekonatelné překážky

Odkaz | Autor: Alis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, RW | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Hermionin život po válce. Je šťastná, šťastná, dokud... Některé postavy se budou zpočátku zdát OOC, ale nebudou. A některé OOC budou alespoň trochu (např. Severus - myslím, že Sev by o své studentce prostě nikdy nepřemýšlel jako o partnerce - totiž o žádné ženě krom Lily). Trocha paringu HG/SS a do toho Hermionin manžel Ron, který svou ženu miluje a nehodlá ji nechat jen tak odejít.
Klíčová slova: po válce


Člověk míní, život mění 2

Odkaz | Autor: Wixie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: První část skončila malinko neurčitě. A tako část tak v podstatě začne. Jak se budou vyvíjet osudy hlavních hrdinů po tom zvláštním a nečekaném konci? Odpovědi najdete v průběhu povídky.
Klíčová slova: snamione


Láska nad kotlíkem

Odkaz | Autor: Jane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Jeremy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: Hermiona studuje lektvary na Salemské univerzitě v USA a vzpomíná na svou lásku Rona. Po rozchodu s ním není schopna najít si nový vztah, dokud jednoho dne nepotká někoho, koho by vůbec nečekala. Její život se úplně změní.
Klíčová slova:


Nenávidí ho všichni, miluje jen jedna

Odkaz | Autor: Jane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Albus Brumbál, Minerva McGonagalová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Děj se odehrává v sedmém díle HP. Severus zabil Brumbála a stal se ředitelem Bradavic. Všichni ho samozřejmě považují za zrádce a tedy nenávidí, až na Hermionu, kterou zachránil ze spárů smrtijedů. A protože je pokládána za mrtvou musí se ukrývat v tajné komnatě za ředitelnou, kde si hledá cestu k srdci svého zachránce.
Klíčová slova: ředitelna, boj, vitealy


Tom a nesnesitelná šprtka

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Voldemort, Harry, Ron a ostatní | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Hermiona, Harry a Lord Voldemort zavalení v dolech... Kdo se zblázní? A jak? A co se bude dít, když se dostanou na povrch?
Klíčová slova: nápoj lásky

Akinimodel:
“Ahojky! Mám takový menší problém... na netu jsem našla prvních 7 kapitol povídky Tom a nesnesitelná šprtka a moc se mi líbila. Bohužel nemohu najít zbytek kapitol a odkaz na této stránce mi nefunguje. Nemá ji někdo náhodou staženou nebo tak něco? Jestli ano, pošle mi ji prosím na email? domca.kovacikova@gmail.com Předem děkuji.”
Garfielda:
“Nemám dočteno a asi ani nedočtu. Takže hodnocení jen prvních cca 25 kapitol. Na začátku dobrý, protože to vypadalo na dobrou parodii a dost jsem se zasmála, ale v momentě, kdy jsem zjistila, že to autorka myslí vážně, tak konec. Začalo to padat do profláknutých milostných klišé. Nicméně, poměrně dost nápadů mi přišla zajímavá a vtipná (např. podoba Naginy), jen se prostě začaly ztrácet v tom balastu kolem. Takže tak.”
Nerla:
“...”
Kate Mathews:
“...uvidíme...”
Slythoryn:
“Skvělá oddechovka, dokázala jsem se při ní pobavit a zasmát, ale není to zrovna typ povídky, kterou si přečtu pokaždé...”
GwenLoguir:
“pekné. Pri poslednej kapitole som sa naštvala, potom ma ten koniec zmiatol (už bolo neskoro večer, vážne som si sedela na vedení) , ale hádam, že Gin poslúžila svojmu účelu. (Inak si to neviem vysvetliť - Závoj mi príde dosť konečný). Ale po druhom prečítaní mi už závity zafungovali. Kôpka takých komických scén či diálógov, že som sa skoro váľala; Potty s Weasley boli za idiotov, to je OK; Voldy kvapku nechutný (presladený) a Dumby vážne pošahaný, ale na to druhé som tiež zvyknutá; Severus tiež prisladký, ale jemu to rada odpustím ;-) Bella so Šedohrbetom nemali chybu :D ... Takže pekné :) A to keď poviem ja, čo Voldyho vážne nemusím... UPOZORNENIE: Dávajte si pozor a nečítajte kapitoly zaradom - akýmsi nedopatrením je 10. kapitola posledná, tak si zo začiatku sledujte čísla, inak vám to bude chýbať. A súhlasím s niekým, kto sa sťažoval na nutné prihlásenie - mne sa napríklad heslo po všetkých čertoch hľadať vážne nechcelo, možno to nájde autorka tu.”
ZJTrane:
“...”
SaraPolanska:
“Takže: Ze začátku mi samozřejmě přišlo, že mimo kanon je tam snad i ta suť v dolech, ale pak jsem se začetla. Některé situace byly komické, některé jednání (zejména Brumbálovo) bylo zcela nelogické, ale ačkoliv mi nejspíš něco uniklo (nebo autorce), neb jsem příliš nerozumněla konci (zejména co se Nagini týče, víc prozrazovat nechci, abych nekazila čtenářům příběh) tak ve mě povídka zanechala příjemný pocit. (Až na ten konec a epilog :-D). Rozhodně jsem se oklepávala při pomyšlení, že by snad Hermiona (ač není mou favoritkou) a Voldemort...No, ale vše je možné. Jo a Severuse tu samozřejmě zbožňuji, ačkoliv se párkrát zachoval jak pod Imperiem :-D”
Crystal:
“Perfektní povídka! Harry (v bezvědomí) a Hermiona jsou zavaleni v dole a nejsou sami - společnost jim dělá Voldemort, který potřebuje pomoc. Harmiona, která si, jak se zdá, půjčila zachranářský komplex od Harryho, Voldemortovi pomůže a společne uzavřou dohodu. Hned na to dojde k vypití nápoje lásky a Hermiona a Voldy podlehnou jeho vlivu. Jakmile se dostanou z dolu, Hermiona si připraví neutralizační lektvar a vypije ho, stejně tak i Voldemort, který ale omylem vymění přísadu a trošku (trošku hódně) tím pozmění účinek lektvaru, a je odhodlaný udělat cokoli, aby získal dívku svého srdce. Vážně úžasná povídka, u které jsem se po většinu času smála. Ale ten epilog, to mi dalo fakt zabrat, než jsem přes ty slzy, které jsem měla v očích, po třetím přečtení pochopila, co se doopravdy stalo. Opravdu čtení stálo za to. Silnější čtyři hvězdičky! Oh, a Nagini v kočičí podobě je neuvěřetelně roztomilá! Stejně tak Bellatrix, která se rozohodla potrestat za svou troufalost ve stylu domácího skřítka.”

Kniha mrtvých

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS a ďalší | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-02-22 | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Voldemort by celkom rád získal dôležitý artefakt... Ale to viete, pripletie sa mu do cesty Chlapec Ktorý Prežil aj s jeho "verným" smrťožrútom, ktorých vzťah sa "na počudovanie" zlepšil do rodinných vzťahov.
Klíčová slova:


Could You Love Me?

Odkaz | Autor: Siner | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LM, DM/? | Rating: - | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Lucius forces Harry to marry him. Things get bad and then they get better. This is a story about two different people from different worlds trying to make it work. Complete.
Klíčová slova: mpreg, manželství z donucení


The Power Snivellus Knows Not

Odkaz | Autor: nonjon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Tonks | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jednorázovka. Harry a Tonksová odhalí sílu, jež dokáže přemoci to nejhroznější zlo, jež kdy zdobilo bradavické chodby. A Voldemorta taky.
Klíčová slova:


A Harmonian Way of Life

Odkaz | Autor: Seel'vor | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/HG, Molly, RW | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tilting the Potterverse onto the path it should have taken post-OotP. Some minor Ron!Bashing. H/Hr. Rating for language.
Klíčová slova:


Spoznali sme more

Odkaz | Autor: luckei1 | Překladatel: Jimmi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Harry Potter, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. Názov tohto príbehom je názvom piesne od úžasnej Dar Williams.
Klíčová slova: Dramione


Difficultates

Odkaz | Autor: Thera | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermione Granger | Rating: Ne | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Hermiona má potíže zbavit se svého strachu. Blížící se nebezpečí v ní vyvolává takový pocit děsu, že dokonce uteče a opustí své přátele. Dokáže jí z toho někdo dostat? Třeba profesor lektvarů?
Klíčová slova: snamione


Courtship Rituals

Odkaz | Autor: Meri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: 58, 192 words


Jednoducho neodolateľná

Odkaz | Autor: bookworm1993 | Překladatel: Morgana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy, Hermiona Grangerová, atď | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Draco sa na ňu nafúkane uškľabil. „Chcem ti ponúknuť kompletnú zmenu výzoru.“ „Asi som zle počula...Čo?“ „Ale áno, dobre si počula, ponúkam ti zmenu vzhľadu. Keď budem s tebou hotový, každý muž si bude priať mať ťa a Weasley bude ľutovať, že ťa niekedy vôbec opustil. Budeš jednoducho neodolateľná.“
Klíčová slova: dramione


Gwen

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Gwen, Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Jedno z mých "co by bylo, kdyby" - možná minulost a budoucnost, nebo snad jen náhled do ní, nakouknutí přes Harryho rameno. Co by bylo, kdyby se udála Gwen. :-)
Klíčová slova: AU od šestého ročníku


Můj kocourek

Odkaz | Autor: Lady Corten a Exa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Když si nedáváte pozor a zahráváte si s něčím, co nemáte plně pod kontrolou, nemůže to nikdy skončit dobře. Obzvláště pokud jde o zvěromágství. Ale někdy se i špatné věci mohou stát dobrými.
Klíčová slova:


Vidět zase nebe

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius, Klofan | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Narodil se, žil, bojoval, byl uvězněn, skoro zemřel. A miloval nebe.
Klíčová slova: psychologické


Moje dokonalé Vianoce

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter alias Chris Winter, Kingsley Shacklebolt, Minerva McGonagalová, Ron, George W a Lee Jordan | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Keď Harryho požiada Minerva s ministrom o istú službu, zúri, ale vie, že im nepovie nie. Ako by aj mohol, keď ide o život muža, ktorého neprestal milovať?
Klíčová slova: snarry, vánoce


A Grim Old Cat

Odkaz | Autor: oliversnape | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: In which Harry finds comfort in his own routines, solitude, Grimmauld Place, and normality in the sound of incoming trains. He ought to have known a cat would subtly change things to suit its own machinations.
Klíčová slova:


|<  << 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129  >>  >|