Povídky podle hodnocení

|<  << 10 11 12 13 14 15  >>  >|

The strangest slash pair from Avengers

Odkaz | Autor: Kuakugava | Fandom: Avengers | Jazyk: fanart | Postavy: Různé | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Název mluví za vše.
Klíčová slova: Avengers, fanart


Myslet čtyřrozměrně

Odkaz | Autor: Deeble | Překladatel: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Minerva McGonagallová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona přijde na efektivní způsob, jak ve třetím ročníku zdolat horu svých domácích úkolů. Bohužel je ilegální. Co se stane, když na její aktivity přijde Severus Snape.
Klíčová slova:


Strážce tajemství

Odkaz | Autor: switchknife | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vědění je moc, ale odolnost je síla. Ty ilustrace jsou k nahlédnutí tady: http://lizardspots.dreamwidth.org/7617.html
Klíčová slova: PWP


Portrét pro Bradavice

Odkaz | Autor: evi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, AB, MM, FW, GW, NT, RH, DM, LM, NM, originální postavy | Rating: - | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Co je to za povolání - restaurovat kouzelnické obrazy, které se mohou pohybovat, putovat mezi rámy a dokonce i mluvit? Jací lidé takovou profesi vykonávají a jaká tajemná magie stojí za schopnostmi těchto obrazů? A jaký vliv mají na kouzelnický svět? Tak vznikla postava Nathalie Belartové - absolventky krásnohůlské Akademie, restautátorky kouzelnických obrazů a mladé ženy poznamenané svojí schopností kreslit budoucnost druhých lidí ...
Klíčová slova: obraz ředitelů, romantika, severus snape/Au


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické

DenDella:
“Jedním slovem hezké. Není to rozhodně to nejlepší, co bych si mohla přát, ale nevadilo mi si přečíst něco v tomto stylu. Rozhodně v tom vidím kvalitu. Tato první část super, emotivní a přečtená jedním dechem. Jen to přirovnávání Draca ke květině bylo sice milé, ale na mě přeci jen trochu moc rušivě přesládlé a romantické. Jako celek skvělé.”
Tiany:
“Ano, chápu, že někomu styl, kterým píše se může líbit, ba lahodit jeho oku, ale já ten člověk s jistotou nejsem. Na zdlouhavé a poetické omáčky musím mít náladu. Avšak kvalitu podání a samotnou myšlenku musím ohodnotit kladně. Co já vím, možná jednou ta chuť to dočíst dojde, no dnes to není.”
belldandy:
“Asi se to dá svým způsobem říct o celém Estrielině díle, že pokud si jeden odmyslí onen vytříbený (v mých očích skoro dekadentně) poetický styl, kterým je to napsáno, a tomu odpovídající atmosféru, tak jde vždy jen o tuctový romantický příběh, nijak extra kanonický. Minimálně Draco na mě tady, ovšem jako ve většině drarry, působí idealizovaně křehce. Pro Estriel je křehký Draco snad i pravidlo. Mám dojem, že takový Draco více koresponduje se vzhledem Toma Feltona než s tím, co je o něm napsáno v kánonu. Pokud k tomu náhledu nestačí jen jeho aristokratický původ. / Nicméně právě ten styl a atmosféru považuji za speciální Estrielinu devízu navíc. No a "Le Foi Mal" trilogii považuji v Estrielině HP produkci za vrchol, takže pro jednou, tak trochu navzdory vlastnímu vkusu, dám za pět. Má srdcovka to totiž sice není, ale dokážu pochopit, že pro jiné je a taky to, že v počátcích českého slashe značilo Estrielino jméno záruku kvality s něčím dalším jen tak snadno neporovnatelnou.”
Benny:
“Nic proti, ale nechytlo mě to za srdce.Když si oloupete filozofickou náladu, kterou to má, je to obyčejný průměrný příběh.”
jesssnape:
“...”
Luci.e.n:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
leporelo:
“jemne, krehke, uveritelne... lahodka na citanie, svieza, cista napriek otrasujucemu zaveru...oplatia sa i dalsie dve casti, hoci dej nijako nerozvijaju, skor iba vysvetluju, ale su to take ceresnicky na torte :)”
Adelaine:
“Výborně napsané, kdyby už pro nic jiného, tak jen pro ten styl stojí za to přečíst. A skvělá přesmyčka La foi mal:)”
Tintinka:
“Tohle byl zvláštní citlivý příběh, který sice není úplně mým šálkem kávy, ale přesto zapůsobil...”
René.K.:
“Na začátek musím říct, že četba to byla vskutku kvalitní. Povídka promyšlená, vymazlená. Líbila se mi i stavba textu, skákání od přítomnosti do minulosti a od Harryho k Dracovi nepůsobilo v nejmenším rušivě nebo zmateně, jak se často stává u jiných povídek. Na druhou stranu celý příběh na mě působil dost zidealizovaně a příliš romanticky na to, že je o dvou puberťácích. Také utkvělá potřeba autorů drarry dělat z jednoho z páru prostřednictvím nějaké tragédie/nehody/whatever slabého a z druhého ochranitele mě již značně omrzela. 3 - 4* (Možná bych se nezdráhal dát i 4*, protože mi povídka přijde spíše nadprůměrná, ale na můj vkus má i tak celkové hodnocení zbytečně vysoké :P)”
Tina_tt:
“...”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“...”
kripolik:
“...”
Crystal:
“Jedno z nejlepších děl :)”
Kate Mathews:
“...”
Victoria:
“Křehkost... Nemám slov, dokonalost”
Nel-ly:
“Tohle je jedna z povídek, u kterých jsem začínala a poprvé se setkala se Slashem... jeden z důvodů proč tak miluju Drarry :D”
Anne:
“Estriel píše hodně poeticky a tady jsem to vnímala víc, než kdekoli jinde. Křehkost je z toho opravdu cítit.”
Akkarra:
“Spíš, než příběh samotný, mě zaujal způsob, jakým je to napsané. :)”
Dael Shays:
“Děkuju, děkuju, děkuju moc za tuhle povídku. Přísahám, že ji nikdy nepřestanu zbožňovat a budu ji bránit, kdyby jí někdo chtěl ublížit...ještě jednou..Děkuji! :)))”
Mysty15:
“Na tom jsme byli odkojeni.”
sluzy:
“úžasná poviedka..hor sa na pokračovanie”
Čtenářka:
“Break me like a porcelain... Báseň z této povídky visela dobré dva roky v mé školní skříňce. Jedna z těch důležitých. Má nejoblíbenější část z trilogie, ukazuje křehkost jemné osoby a pohledy na křehkost. Rozechvěje. Takových je málo.”
ZJTrane:
“Napriek tomu, že Harryho v slash poviedkach nemusím táto mi nevadila, krásne napísané a Draco toho mám rada. Nádherný nápad s Nevilovou kvetinou a prirovnanie k mladému Malfoyovi úžasné.”
Lenette:
“nádherné, nič viac k tomu ani netreba dodať”
Ivet:
“Jedna z nejmilovanějších, která má určité místo v mém srdci a tak tomu i zůstane. Děkuji Estriel a jejím nádherným slovům v jedinečné a nezapomenutelné části trilogie.”
Nade:
“Jedna z těch lepších povídek, myšlenky propracované. Stálo to za to.”
Ice:
“Souhlasím s Memorin. Klasická povídka, která mi vždycky připomene, proč mám slash tak ráda.”
Memorin:
“Estriel a tato její trilogie mě zavedla do koutů, kde se vzpíná a umírá naděje, aby povstala s jediným něžným dotekem. Dýchnete a okno se zamlží, napíšete tajný vzkaz, že křehkost nikdy z těchto slov nerozbijete.”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Odkaz | Autor: GrayLady | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-05-23 | Počet kapitol: 23
Shrnutí: V kouzelnickém světě zuří válka a jen studenti Bradavic jsou před ní relativně v bezpečí. Avšak rivalita mezi jednotlivými kolejemi nebezpečně stoupá a pouhé školní pošťuchování se z ní rychle vytrácí. Uprostřed všech těchto problémů a bitev se Harry a Severus nenápadně snaží vyřešit svůj stále komplikovanější vztah. Držme jim palce!
Klíčová slova: Severus mentor


Severusova narozeninová idylka

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape se jen tak lehce nevzdává šance strávit příjemný večer se svým nepřítelem. Pokračování povídky Severusova vánoční idylka (nutno přečíst nejdřív tu).
Klíčová slova: Slash, sex, humor, vlkodlak.


Zpomalte všichni

Odkaz | Autor: Laume | Překladatel: Pyriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS | Rating: 5+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sevitus parodie. Nemáte rádi povídky, kde se Snape z namíchnutého bastarda změní v milujícího otce během jedné či dvou kapitol? Dobrá… tady je moje odpověď.
Klíčová slova: SS jako otcovská postava HP, parodie


Myrtilles

Odkaz | Autor: Syhrael | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: on/on | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 36
Shrnutí: Na počátku byla jedna dvojice. Jedna homosexuální dvojice. Psalo se jaro 2007, které plynule přišlo do léta... a tihle dva si skočili takříkajíc do rány. Možná za to mohl fakt, že Bernardovi by na zavolání přiběhl telefon, možná jenom to, že naivní žábě, které neumělo postavit ani přiblblý stan, bylo až příliš sladké, ale jedno vám povím jistě - tahle dvojice se hledala tak dlouho, až se jí Syhrael zželelo a slepila je dohromady...
Klíčová slova: borůvky, pištění, romantika, psychologické, erotika, sex, prostituce


Skřeti

Odkaz | Autor: Wenai Lafayette | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Wenai/Lurtz | Rating: neuveden | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Válka o Prsten, do které jsem se poněkud vložila
Klíčová slova: sex, násilí, znásilnění, válka, skřeti


Catch a Fallen Star

Odkaz | Autor: Rosemary (Tira Nog) | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: hurt/comfort, ztráta paměti, amnézie, znásilnění, mučení, sex


A Short Measure

Odkaz | Autor: MusIgneus | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin, Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Remus is captured by Death Eaters, and Severus does what he must.
Klíčová slova: non-con , rape


Osobní důvody

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Profesionálové | Jazyk: ČJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Bodie už nedokáže dál snášet mít Doylea na dosah a přitom nedosažitelného a podá výpověď z osobních důvodů.
Klíčová slova:


Criminal Intelligence 5

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Profesionálové | Jazyk: ČJ | Postavy: Cowley/Bodie | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: George Cowley založil nové oddělení a nyní do něj hledá ty nejlepší z nejlepších. Některé bude ale třeba nejdřív trochu vychovat.
Klíčová slova: PWP


Hra na kočku a myš

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Profesionálové | Jazyk: ČJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Bodieho zase jednou dohnala jeho minulost a tentokrát půjde do tuhého. Dostat se do křížku s jordánskými extrémisty totiž není žádná legrace. Začíná hra na kočku a myš, ale je otázka kdo je kdo. Lovec se snadno může stát kořistí.
Klíčová slova: mučení


Rectifier

Odkaz | Autor: Niger Aquila | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: AB, Tom R. Jr. | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-06-06 | Počet kapitol: 24
Shrnutí: V jednom světě zuří válka proti Lordu Voldemortovi. V jiném se bradavický profesor Tom Raddle rozhodne otestovat svou teorii o alernativních světech a vydá se na cestu, jež se rychle změní v pohromu. AU šestý rok. Vyhovuje DH.
Klíčová slova: jiný Tom Raddle Jr., cestování mezi alternativními světy


To Walk a Narrow Path

Odkaz | Autor: Dragongirl16 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, Neville/BlaiseZ, SS/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 55
Shrnutí: Pokračování povídky Faith. Každá akce vyvolá reakci a ne všechny jsou dobré.
Klíčová slova: Harry ve Zmijozelu, politika, Harry má mimořádné schopnosti


Little Man

Odkaz | Autor: Darkrose | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Popletal | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: On the night of Voldemort´s return, Snape recalls a prior encounter with the Minister of Magic.
Klíčová slova: znásilnění


The Alphabet Series

Odkaz | Autor: Delphi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: různí studenti a profesoři v Bradavicích | Rating: adult | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex, drabble


You Must Remember This

Odkaz | Autor: Beth H | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Zlatoslav Lockhart | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: humor


Nic než sen

Odkaz | Autor: Delphi | Překladatel: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Albus Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když se nevinná fantazie zvrhne a mizerný den promění v ještě mizernější.
Klíčová slova: znásilnění


Snapeova nejhorší noční můra

Odkaz | Autor: Draco664 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Co je nejhorší noční můra profesora Snapea? Učit novou generaci Potterů a Weasleyů!
Klíčová slova: humor, bláznivé, po válce


No Exit

Odkaz | Autor: Lookfar | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape, bradavická studentka | Rating: PG | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Written for the prompt, ´Someone is haunting the Shrieking Shack. Is it Severus Snape?´ With apologies to Jean Paul Sartre, who said that ´Hell is other people.´
Klíčová slova: Snape jako duch


Dokud nás smrt nerozdělí

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Profesionálové | Jazyk: ČJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Bodie se octil ve špatné chvíli na špatném místě a jediný, kdo ho může vytáhnout z nepříjemné situace, aniž by jeho pověst došla újmy nebo se to doneslo Cowleymu, je Doyle. Bodie ovšem netuší, že někdo moc mluvil a Doyle má teď o čem přemýšlet. A věci se dají do pohybu…
Klíčová slova: romantika, Vánoce


Náhrada?

Odkaz | Autor: bedrníka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Filch | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: V dalším pokračování mojí minisérie o Snapeovi a Filchovi se Snape konečně odhodlá přesunout jejich vztah do ložnice.
Klíčová slova: sex


|<  << 10 11 12 13 14 15  >>  >|