Povídky podle hodnocení

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Fortune´s Child

Odkaz | Autor: A-Spirit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: In the end I could only love him because that was all there was left to do. Snape/Harry.
Klíčová slova: AU , Snarry, Preslash, 19th century

Benny:
“AU od A-Spirit nečíst.Povídka evidentně na motivy Jane Eyrové.Pořád to bylo v podivné normě dokud se do toho nepřipletl hudební salonek s Lilyiným klavírem.Člověk nečekal zázraky, ale až takový Potřík?Ale pobavilo mě, když se Severus ptal Minervy zda chlapec není opožděný či netrpí psychickou nemocí:D Dle chování Harryho by se něj někdo kouknout;D”
mariaa:
“1-2”
Casiopea:
“A-Spirit je tak trochu specialistka na AU, což není na škodu, pokud se jedná o kvalitní příběh. Začátek této povídky mě nadchl svou atmosférou. Severus Snape přijme zaměstnání coby vychovatel dospívajícího nezvladatelného mladíka, jehož rodiče kdysi za velmi tragických okolností zahynuli. Trochu mi to připomínalo Janu Eyrovou - velký dům, napjaté vyplašené služebnictvo, křik a zvuky rozbíjených věcí. Jenže pak přišel onen šílený zlom, kdy "Severusovi" z ničeho nic hrábne a toho kluka, který před třiceti vteřinami předváděl parádní psotník, začne líbat. Hm... Škoda no... Dokonce jsem měla pocit, jako by se z toho příběhu vytratila prostřední třetina. Dám dvojku. První bod za ten slibný úvod a druhý za styl, protože A-Spirit se moc hezky čte a umí si s jazykem pohrát.”

Podoby...

Odkaz | Autor: Alion | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Belatrix Lestrangeová, Narcisa Malfoyová | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Prudký výdech slunce, když se konečně přehoupne do krajin snění, je jen vzdáleně podobný vzrušeným výdechům Draca, kterému sluneční svit patří nepřetržitě. Poslední šum noci, ta vůně a chuť, se rozplynou do ztracena, podobně jako se Harryho slzy rozplynou v očekávání tepla, které nepřichází - Harrymu slunce nepatří. Pojďte společně se mnou zaplést příběhy, které vypráví dech, do několika málo vět, které jsou si podobné jen ve své rozdílnosti.
Klíčová slova: romantika, psychologické, drama, krátké


Neopatrný bystrozor

Odkaz | Autor: Gleti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, RW | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus si ví rady
Klíčová slova: Diadém, hůlka, moderní výzva 44


Nezapomenu

Odkaz | Autor: Emily | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Mark Davis - AUTP | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Hermiona prožije pravou letní lásku...
Klíčová slova: láska, romantika


Bojovník smrti

Odkaz | Autor: Aknel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, GW, LP, JP | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Harry úspěšně dokončí čtvrtý ročník a opět si užívá prázdniny u svých příbuzných. Přijde mu však dopis, který není podepsaný avšak je v něm jistá nabídka, kterou nemůže odmítnout. Co se vše po přečtení toho dopisu stane? Může to být léčka, ale co když se v něm nepíše nic jiného než pravda. A proč právě Bojovník smrti?
Klíčová slova:


Paní Pána zla

Odkaz | Autor: paxleena | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Lara Cole/Lord Voldemort, | Rating: 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Chlapec, který přežil. Každý o něm tvrdí, že má oči po matce, je to lež, jsou totiž po otci. Čo keď jeho otec ale nie je James Potter a jeho matka Lily Potterová?
Klíčová slova: Harry syn Voldemorta, AU


|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|