Povídky s neplatným odkazem

Stránky: 

Passing Notes in Class

Odkaz | Autor: Laylah | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: svádění


Pět snarry drabbles z Prahy

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pět drabbles: Na svou otázku dostaneš odpověď!, Tajemství, Poprvé v Praze, Sůl a Potíže se jménem. Vyjádření autorky: V sobotu 25. 2. 2012 jsem měla cestu do Prahy. Při jízdě autem (jako spolujezdec) a při chůzi Prahou jsem se trochu nudila, a tak vzniklo těchto pět Drabble příběhů…
Klíčová slova: drabble, Praha


Po boji

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Buffy | Jazyk: ČJ | Postavy: Angel/Spike | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Po boji se potřebují vyplavit endorfiny
Klíčová slova: PWP, Angel/Spike


Po letech

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Buffy | Jazyk: ČJ | Postavy: Angel/Alex | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: První z trilogie povídek.Navazující;Nové věci a Palačinkové ráno
Klíčová slova: Angel/Alex, Buffy-slash


Podvolení

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona je unesena Smrtijedy a Snape ji dostane od Voldemorta jako sexuální hračku - jak to dopadne?
Klíčová slova: znásilnění


Pochybení

Odkaz | Autor: Kurayami | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Poter, Minerva McGonagallová | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Draco při hodině lektvarů vážně pochybí a stane se na omezenou dobu motákem. Je poslán s Harrym do Kvikálkova aby jeho pověst nebyla pošpiněna. Sledujte strasti i slasti dvou chlapců a smějte se nad tím jak těžké je pochopit co je televize :D
Klíčová slova: Moták, pochybení, lektvar, romantika


Poslední nepřítel

Odkaz | Autor: Casiopea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová - Weasleyová; Harry Potter, Ron Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Nevědí si s ním rady. Bojí se ho zabít, ale bojí se ho i pustit. Severus Snape nikdy nikam nezapadal. A už vůbec ne do spaseného světa plného nadějí. A není jediný, kdo se po skončení války ocitá v podivném vzduchoprázdnu, ve kterém schopnost přežít už není k ničemu. Hermiona Weasleyová pochopila jako první, že je třeba najít si nový cíl. Tím jejím se stal on. Poválečný příběh, lehce ponurý, o hledání smyslu života, hojení válečných zranění a samozřejmě o lásce.
Klíčová slova: Psychologické, romantické, dobrodružné, snamione, po válce

Luci.e.n:
“Naprosto jedinečná povídka. Propracované charaktery, dechberoucí rozhovory a scény...”
modrooczka:
“Povídku jsem četla jedním dechem jak byla čtivě napsaná. Suprový děj i zápletky. Hlavně myšlenka, že i když zlo je poraženo tak stejnak převládají noční můry z minulosti, kterými vítězové trpí. V některých pasážích jsem se i suprově pobavila, Snapea prostě nezklame. :D”
jesssnape:
“...”
kattyV:
“Velmi povedená povídka s, podle mne, přesvědčivým vývojem vztahu hlavních postav. Autorka píše obecně velmi čtivě. romantické scény se střídají s humorem a napětím. Zatím nikdo neocenil originální řešení ohledně Harryho ohrožení (jak to jen naznačit a nespoilerovat), tak tedy, ceňji i tento moment.”
Velká_koule_chaosu:
“První snamione která se mi opravdu líbila, vtáhla do děje a už nepustila. I když musím přiznat, že velký vliv na mé zaujetí touto povídku mělo slashové pokračování Poslední přítel.”
Fleur Tera:
“veľmi chytľavé, prečítala som to jedným dychom :)”
KalamityJane:
“Mám ji rozečtenou podruhé, co říct, Casiopea je zkrátka zárukou originálních kvalitních perfektně vyvážených příběhů.”
Lucie:
“Moc pěkné, jedna z opravdu dobrých povídek od českých autorek. A že jich česká FF scéna zase až tolik nemá. EDIT: Četla jsem už podruhé a zvýšila hodnocení na 5, zvláště v kombinaci s navazující povídkou Poslední přítel a bonusem A večeři dej nepříteli, je to podle mně prostě výborné. Moc pěkný jazyk.”
Amarilli:
“Ďalšia úžasná poviedka od osvedčenej autorky, ktorá ma nikdy nesklame.”
mayla:
“o, áno :) veľmi pekné..mna naopak záverečné časti potešili, dali celej poviedke ešte ďalší význam.”
Sectumsempra:
“libilo se mi to, moc!:) a proc ze nedavam plne hodnoceni? akcni scena ke konci byla trosku jako pest na oko a take cast epilogu mi moc nesedla...”
Blajzloch:
“Casiopea umí psát, umí vyprávět a hlavě umí Severuse. Věřila jsem jí ho do posledního písmenka! Taky se mi tu moc líbil její Harry. Dávám 5 a jdu se vrhnout na Posledního přítele.”
Licona:
“...”
Nerla:
“Váhám mezi čtyřkou a pětkou. Povídka je nádherná a doopravdy skvěle napsaná (no dobře, taky nemám moc ráda pasáže psané v první osobě), charaktery jsou přiměřeně přiměřené a přiměřeně nepřiměřené, navíc je tu úžasně vykreslené manželství Hermiony s Ronem a líbí se mi Harryho charakter. Nemám ale zase tolik ráda, když někdo pár kapitol před koncem zasadí do ryze pocitové povídky děj, aby se to bum prásk někam hnulo. Navíc... zrovna dějové pasáže mě dost nechaly chladnou. Takže za čtyři, ale nadšená jsem a nadšená zůstanu.”
Rebeka:
“jojo, tohle jo, tohle muzu :)”
jm:
“Kvalitní povídka. Jenom tedy z hlediska profesionálních zásad psychologa se Hermiona chová děsně!”
mariaa:
“:)”
Keiko.kei:
“Senzační! V téhle povídce se mi líbili úplně všichni. Jak Ron, tak Harry a přijde mi, že ve většině povídek se prostě alespoň z někoho pokouší udělat úplného idiota. Rozchod Hermiony a Rona, byl přesně to, co bych od něj očekávala. A taky je to zářný příklad, že i bez sexu může být ta povídka senzační...”
Adelaine:
“Přiznávám předem, že hlavně díky přiliš nadšeným komentářům jsem asi negativně zaujatá. Aneb čekala jsem víc, mea culpa. Takže, mně se zrovna ta ich forma svým způsobem líbila. Líbilo se mi, že tam Hermiona úplně nekriticky Snapea zbožňuje, miluje, uctívá a velebí, a ten přechod pak k třetí osobě tuhle rovinu do značné míry potlačil. To se mi líbilo. Styl psaní je rozhodně precizní, líbivý, není to můj šálek čaje, ale je dobrý, jen mě docela štvaly překvapivě často se vyskytující kupa příliš krátkých vět. Úplně mi čtení zadrhly. Severus mi přišel mírně nekonzistentní a Hermiona si to u mě rozlila už na začátku svým absolutně neprofesionálním přístupem, který podle mě zvláště pro ni vůbec není typický. Ale abych furt nekritizovala, ta povídka je dobrá, má hezké postupné sbližování postav, bez logických skoků, přiměřeně romantická, události na sebe navazovaly a měly hlavu a patu, přiměřeně vysvětlená. Co jsem četla ze snamionek, tak jedna z těch lepších.”
Chavelierka:
“Casiopea se mi osvědčila, jako kvalitní autorka a tak to mu bylo i u Posledního nepřítele. Dobrých a čtivých snamionek ubývá, takže jsem vděčná, že je ještě někdo dokáže napsat stylem, který vás přimrazí k židli a donutí dýchat společně s hrdiny. Perfektní dílko, mohu jen doporučit”
Mrmla:
“Pěkné.”
niktoska:
“Vždy sa k nej rada vrátim. Severus je tu presne taký akého si ho ja predstavujem”
Lanevra:
“...”
angie77:
“Velice pěkné a poměrně netypické snamione se Severusem, který se chová jako Severus :-)”
GwenLoguir:
“Nevedela som sa od toho odtrhnúť a zase raz pri čítaní odsunula všetko na druhú koľaj... Primerane sladké, aj zábavné, s toľkým napätím, že to moje srdce zvládalo len tak tak... (v tomto jednom smere mohľa poľaviť) inak, fakt výborná práca!”
Akkarra:
“Rozhodně to má něco do sebe, na snamioku je to dokonce mimořádně povedené. :) Mě osobně neseděla ta část psaná v první osobě - ich forma je v FF docela kumšt a i když se s ní autorka nepoprala nejhůř, nebylo to ono. Obsahově velice slušné - boj Severuse a Hermiony byl vážně docela zábavný a velice milým překvapením se ukázal být Potter. Na druhou stranu mi tady zase pár věcí nedávalo tak úplně smysl... Váhám mezi 3 a 4, ale čistě subjektivně se kloním spíš k té trojce. :)”
Slythoryn:
“Povídka je to opravdu nápaditá, ale z mě neznámého důvodu mě přestala asi u dvacáté kapitoly bavit, takže jsem se k ní pak vrátila až později”
Sargo:
“Skvěle napsaná povídka, díky které zase měsíc nesáhnu na klávesnici díky pocitům méněcennosti.”

Poslední přítel

Odkaz | Autor: Casiopea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: Někdy 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Válka před několika lety skončila a bystrozorům se, za vydatné pomoci Harryho Pottera a Severuse Snapea, podařilo pochytat všechny členy Voldemortova nejužšího kruhu Smrtijedů. Před Harrym se otevírá neznámá budoucnost, na kterou se ale nedokáže dívat tak optimisticky jako jeho kamarádka Hermiona Snapeová. Vždyť takřka všichni, které kdy miloval, zemřeli. Tragicky skončil i jeho první vážný vztah. Harry si jako věčnou památku na prožitá utrpení odnáší nejen klikatou jizvu, ale i ponižující tetování na prsou, které je pozůstatkem posledního poválečného pokusu Smrtijedů zvrátit výsledek války ve svůj prospěch. Ne, opravdu toho není mnoho, na co by se mohl těšit. Začít se má ale drobnými krůčky. Proč se nenaučit radovat ze života třeba… ochutnáním té nejlepší zmrzliny na světě?
Klíčová slova: drarry


Praskání krbu

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona je mladá a naivní, nechá se svést Siriusem, až pozdě jí dojdou následky svých rozhodnutí... ---- povídku je možné na stránce stáhnout----
Klíčová slova: flirt, sex, znechucení


Pro černé oči Syna přítmí

Odkaz | Autor: Sawa | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: OMC (Gilion)/Maeglin, Ecthelion/Turgon, Glorfindel /Erestor, Tuor/Idril | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Události Prvního slunečního věku z pohledu Giliona Nienbara, tajemníka Turgonova; datováno přibližně od Fingolfinova pádu do zkázy Gondolinu, tedy Skrytého království.
Klíčová slova: tragédie, drama, erotika


Pro kapku krve

Odkaz | Autor: Samy | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Glorfindel/Erestor, Námo | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Erestor je tentokrát úplně jiného založení – co to znamená a jaký to má dopad na Roklinku a její obyvatele, potažmo na vyšší instance?
Klíčová slova: humor, Námo


Proč

Odkaz | Autor: Tournevis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: neznámá žena | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Depresivní povídka o vzpomínkách a pocitech, které se vybaví jedné nekonkrétní osobě při jménu Sirius Black.
Klíčová slova: Sirius Black, depresivní, temné.


Profesor Morous

Odkaz | Autor: Casiopea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: Objeví se i něco málo pro 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Voldemort pomalu ale jistě upevňuje svou pozici a jeho stoupenců přibývá. Co na tom, že většina z nich se k němu přidává ze strachu? Po smrti Albuse Brumbála se ředitelem Bradavic stává jeho nenáviděný vrah Severus Snape. Fénixův řád je téměř rozprášen, Harry a jeho přátelé marně pátrají po dalších viteálech. Ve chvíli nejhlubší beznaděje kdosi navrhne zoufalý plán. Poslat do Bradavic nového profesora, který se pokusí o nemožné – získat důvěru Severuse Snapea a vymámit z něj plány Temného pána. Jen jeden člen Fénixova řádu je dostatečně chytrý, aby mohl obstát. Hermiona Grangerová. Merlin jí pomoz! Upozornění: Tak trochu AU (hlavně použití některých lektvarů a kouzel), odehrává se po zničení čtvrtého viteálu, inspirace světem Elysejského klíče Alice ORealy
Klíčová slova: snamione, mnoholičný lektvar, rituál


Přes vánoční prázdniny

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Peter Pettigrew/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Peter zůstává přes Vánoce jako jeden z mála ze starších ročníků a Severus taky.Co se mezi nimi odehraje?
Klíčová slova: znásilnění, SS/PP


PŘÍRUČKA PRO AGENTY MI6 : Péče o plyšové mazlíčky

Odkaz | Autor: Alex Black | Fandom: Originální Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Hiro Sung Yun / Warren Willwercombe aj. | Rating: X | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-01-10 | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Pan Clyton, elitní agent Jejího Veličenstva, si pustil plyn. Proč, to nikdo neví. Tenhle staroušek opěvující krásy Paříže nikdy neměl sebevražedné sklony, nepočítáme-li v to právě pobyt v hlavním městě Francie a adopci šikmookého děťátka korejské výroby, které teď, zcela opuštěné a podle papírů šestnáctileté, „podědil“ jiný agent MI6, lord Willwercombe. Úkolem Jeho lordstva bude přijít na kloub této „nehodě“, vystopovat případného vraha a hlavně – ubránit se malé korejské bestii a jejímu plyšovému delfínovi, kteří se svému poručníkovi neustále snaží dokázat, že není tak studený a asexuální, jak se dělá.
Klíčová slova: mrňavá korejská bestie a její plyšový delfín


Přivolávací kouzlo

Odkaz | Autor: Lisa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Při procvičování kouzel se Harrymu stane menší nehoda. Jaké bude mít vedlejší účinky?
Klíčová slova: romance


Reflections On A Villain

Odkaz | Autor: Kaitlyn Carson | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Když zničení Mizící skříně způsobí, že na Grimauldově náměstí 12 přistane mladý Tom Raddle, Harry je cokoliv, jen ne potěšený.
Klíčová slova: jiný Tom Raddle Jr.


Rozptýlení

Odkaz | Autor: Casiopea | Fandom: Sherlock Holmes | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: SH/JW, preslash


Sbohem pane Rickmane, pro nás jste nesmrtelný

Odkaz | Autor: KattyV & Regi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Toto není obvyklá povídka, ale máme pocit, že ti, pro které je postava Severuse Snapea nesmazatelně spojena s Alanem Rickmanem, nemůžou na smutnou zprávu o jeho smrti nezaregovat. Prosím, berte to jako vzpomínku na skvělého herce, kterého jsme měly rády nejenom jako bradavického profesora lektvarů.
Klíčová slova: Alan Rickman, fanart


Severus Snape - fanart

Odkaz | Autor: ave-avery | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Small Severus Snape In a shirt of mother and a fatherly jacket Pity show
Klíčová slova: malý Snape, fanart


Sexy Boy - video

Odkaz | Autor: Jaicen 5 | Fandom: Profesionálové | Jazyk: fanvid | Postavy: Bodie, Doyle | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Odkaz viz výše vede na video na YouTube. Link ke stažení videa ve formánu m4p: http://www.4shared.com/file/71529150/d6f893f3/sexy_boy.html Hudba: Air
Klíčová slova: sexy, hot


Silver Doe - fanart

Odkaz | Autor: Malpropre | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: laň | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I bet Snape loves the story Bambi. Or hates it.
Klíčová slova: laň


Skazená láska

Odkaz | Autor: Wylra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hagrid, Aragog, Tom Riddle | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Obdobie: Posledný ročník Toma. Hagrid je už vylúčený zo školy, žije vo svojej chatrči a aragoga, ktorý stihol poriadne vyrásť, skrýva v Zakázanom lese. Obsah: Hagrid prežíva hektické obdobie svojho života a tak uteká do lesov k svojim zvieracím kamarátom, ktorí mu poskytnú hrejivú náruč a mnoho iného. Venované Nexus, ktorá si toto osobne vyžiadala.
Klíčová slova: satira


Snape-Lucius:Morning newspaper - fanart

Odkaz | Autor: ElenaTria | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Lucius | Rating: Work Safe | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: From my "Pure Blood" fanfic (written in Greek and waiting for some Greek-speaking volunteer to translate it in English). "I'm trying to read this, Lucius!..." "First things first..."
Klíčová slova: fanart


Sorting Hat Travesty

Odkaz | Autor: Kamerreon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Moudrý klobouk | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Moudrý klobouk už unavilo zpívat politicky korektní písně před Zařazováním a rozhodne se, že o čtveřici zakladatelů Bradavic poví pravdu.
Klíčová slova: humor, parodie, poezie


Stránky: