Povídky - Červenec 2017

Kdo se první vysloví?

Odkaz | Autor: Tyra Hawking, Kasp | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Příběh popisující Harryho s Dracem, kteří se jednou potkali u jezera a měli si toho hodně co říct.
Klíčová slova: drarry


Andromeda

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM, Hermiona, Ron, Blaise a mnoho dalších | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Voldemort padl a kouzelnický svět byl zachráněn. A tak nezbývá nic jiného, než se vrátit do školy a dostudovat poslední rok. Jenže je jim sedmnáct, cloumají s nimi hormony a konečně se nemusí zabývat válkou, ale vlastními pocity a touhami. A to překvapivě není nic snadného. Být dospívajícím není lehké a ani kouzelníci neutečou mladým láskám a zlomeným srdcím. Každý o tom ví své. Zatímco Ginny chodí s Deanem, oba tajně a zoufale milují Harryho. Hermiona s Ronem se pokouší vytvořit mezi sebou vztah, ale neustále narážejí na překážky, které jim v tom brání. A tajný ctitel posílající Hermioně zamilované dopisy tomu nepomáhá. A zatímco Neville se chová divně a nechce říct, kdo se mu líbí, Parvati skrývá tajemství. K tomu všemu se Draco a Pansy chovají jako nezamilovanější pár na škole, i když Zabini tvrdí něco jiného. A i když Harry zjišťuje, že Ginny je krásná a vtipná a velmi si s ní rozumí, hormony jsou k nezastavení a nedá se jim poručit. A Draco Malfoy je pitomec a Harry ho bytostně nenávidí. Nenávidí ho každou volnou chvíli v opuštěných učebnách a tmavých přístěnkách. Prostě taková Bradavická soap opera…
Klíčová slova: drarry


Phoenix

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Po válce se hodně mění. Světy i lidé v nich. Ke změně došel i Draco Malfoy, který se stal lékouzelníkem. Jenže pak udělal chybu, zajímal se o hnědé dveře se sedmi zámky. Teď už jejich tajemství zná a každým dnem se lituje čím dál víc, že se od nich nedržel dál.
Klíčová slova: drarry