Povídky - Červen 2015

Stránky: 

Jsi na tahu

Odkaz | Autor: Emily Waters | Překladatel: tiberia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Podivná šachová hra vynese na světlo Harryho zamilovanost do Snapea.
Klíčová slova: šachy


Na dosah ruky III.

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Avengers | Jazyk: ČJ | Postavy: Loki / Tony, Clint, Natasha, Bruce, Thor, Fury ... | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Ve Stark tower se sešla třaskavá směs individualit - a každý má své plány, cíle, dojmy a představy, o kterých se převážně nemá potřebu dělit s ostatními. Takže stačí jen protřepat, nemíchat a počkat si na explozi. Zásadní otázka samozřejmě ve skutečnosti zní: zvládnou to ti dva (všichni víme kteří!) spolu?
Klíčová slova: FrostIron


Bound

Odkaz | Autor: Calliopiea | Překladatel: Reniii | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LV | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-06-07 | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry Potter zjistí, že byl k někomu na zbytek života svázán.
Klíčová slova: kouzlo spoutaní


Ty patríš ku mne!

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Bella/Edward, Bella/Jacob | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Bella a Edward. Najlepší priatelia, ktorí stoja pri sebe za všetkých okolností a vedia o sebe takmer úplne všetko. Čo sa však stane, keď sa do ich priateľstva zamieša Jacob, ktorý o Bellu javí záujem? Môže – aj keď len priateľský – vzťah Edwarda a Belly ochladnúť, ako to v niektorých prípadoch býva, keď sa medzi dve osoby zapletie niekto tretí? Všetko je zrazu o niečo iné. Alebo je to vlastne celé úplne inak?
Klíčová slova:


Modelka

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Bella/Edward | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Predstavte si, že máte všetko, po čom ste vždy túžili. Peniaze, slávu, sľubnú kariéru a váš život sa točí iba okolo večierkov a chlapov, o ktorých nemáte nikdy núdzu. Presne takýto život si žije aj Isabella Swanová, dcéra vplyvného Charlieho a Renée Swanovcov. Bella je namyslená, sebavedomá a vždy dosiahne to, čo chce. Živí sa modelingom, pre ktorý by doslova aj vraždila. Lenže keď si človek zvykne na to, že všetci mu padnú k nohám, keď chce, je preňho priam nemysliteľné, aby to niekto porušil. Lenže tým niekým bude Edward Cullen, jej bodyguard, ktorý sa k tejto profesii dostal čírou náhodou a nie je dvakrát nadšený, že musí obskakovať túto rozmaznanú slečinku, ktorá si ledva urobí sama čaj. Ako to môže s nimi nakoniec dopadnúť?
Klíčová slova:


Upírkin miláčik

Odkaz | Autor: Jessy | Fandom: Twilight | Jazyk: SJ | Postavy: Esme/Carlisle, Edward, Isabella, Alice, Rosalie, Emmett | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Esme Plattová si žila typickým upírskym životom do momentu, kým sa v nemocnici, kde pracuje ako zdravotná sestra, nezoznámila so šarmantným doktorom Carlisleom Cullenom, ktorý jej okamžite pomotal hlavu. Všetko by bolo jednoduché, pokiaľ by Carlisle nebol človek a nerandil s Esminou, nie príliš obľúbenou, kolegyňou Isabellou. Alice, najlepšia kamarátka Esme, však dostane nápad, ako donútiť Isabellu, aby Carlislea pustila k vode. Podarí sa jej to? A ak áno, nebol by život až príliš jednoduchý, ak by šlo všetko úplne ako po masle?
Klíčová slova: Sad End, smrť hl. postavy, romance


Jen krok k oslavení Ereboru

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: LOTR | Jazyk: ČJ | Postavy: Thorin, Bilbo, Gandalf, ostatní trpaslíci (fem!Thorin/Bilbo) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Cesta k branám Ereboru je dlouhá, cesta k jeho nové slávě je ještě delší, proto je pro trpaslíka a hobita snadné se na té cestě potkat. Otázkou je ale to, jestli společně dojdou až na konec. / Jedná se o cyklus pěti povídek + jedné doprovodné.
Klíčová slova: fem!Thorin, Erebor, trpaslíci


Stránky: