Povídky - Leden 2013

Stránky: 

Do tretice všetko dobré

Odkaz | Autor: GinnyW | Překladatel: solace | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Hermiona Grangerová, Percy Weasley, Neville Longbottom | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Po účasti na dvoch katastrofálnych schôdzkach naslepo Hermiona neochotne súhlasí s treťou.
Klíčová slova: snamione


Yesterday I died

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Čas je tak zvláštní. Co by se stalo, kdybychom znali svůj osud? ...................................................................... Pán Zla kolem sebe seskupuje své stoupence. Všude kolem začíná houstnout hrůzná atmosféra a strach sílí. Nikdo není v bezpečí. Tak proč trochu nezariskovat? Co se stane, když si tři kamarádi zahrávají s velmi podivným předmětem? A co když je ten předmět odnese jinam, ale přesto na stejné místo? Jamese, Siriuse a Remuse nyní čeká velmi nepříjemný úkol. Nejenže se musí dostat zpátky z budoucnosti, ve které nemají co dělat, navíc se musí vyrovnat i s tou hrozivou skutečností, že nyní už ví, co je čeká.
Klíčová slova: Pobertové, posun v čase


Jednoho mrazivého večera...

Odkaz | Autor: Kate Dragon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Audrey Donovanová, Sirius Black, Lucius Malfoy, Bellatrix Lestrange, James Potter, Remus Lupin, Lord Voldemort | Rating: 0 | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Připomínalo to svět vystřižený z knih Francise Scotta Fitzgeralda. Jen v něčem byl jiný. Byl to svět kouzel. Bohatství, sláva a lesk se protínaly s mocí kouzel a tajemné magie. Společnost, po jejíž součásti toužil snad každý. Ale vše se mělo brzy změnit. Lehké bytí se mělo změnit v zoufalý boj o holý život, pokud se nechtěl člověk podvolit a stát se otrokem. A ve středu celého dění se náhle ocitá mladá čarodějka, jejíž dosavadní svět byl snadný a přesně určený. Teď se však veškeré cesty změnily. A návrat už není možný. Zvláště, připlete – li se jí pod nohy někdo, kdo se už dávno zřekl rodinných tradic a slávy. Sirius Black. Je vůbec v této chvíli ještě naděje na přežití?
Klíčová slova:


Howdy

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Překladatel: mim | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: SS/RL | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Snape aj Lupin nezáväzne dospejú k presvedčeniu, že si chcú adoptovať dieťa. Problémy nastanú vo chvíli, keď zistia, že cieľ ich záujmu je iba jeden.
Klíčová slova: snupin, adopce


Na druhý pohľad

Odkaz | Autor: Lucy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 59
Shrnutí:
Klíčová slova: Snarry, poválečné


Every snowflake ´s different

Odkaz | Autor: Madonna ´s Son & Foxie | Fandom: My Chemical Romance | Jazyk: ČJ | Postavy: Gerard Way, Andy | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-09-10 | Počet kapitol: 39
Shrnutí: Autor o poviedke nenapísal nič, takže len môj postreh: Z prvej kapitoly na mňa dýchla úžasná atmosféra ticha v zákulisí starej haly, kde z diaľky počuť hluk ľudí čakajúcich na svoje idoly. To po prvé a potom, obraz hviezdy, ktorá je v tých davoch tak strašne osamelá až máš chuť utešiť ju a objať, nasľubovať hory doly a aj to splniť .
Klíčová slova: romantika, psychologické, Gerard Way


Honba za sluncem

Odkaz | Autor: Loten | Překladatel: Lupina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus S. / Hermiona G. a zvyšok | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 60
Shrnutí: AU, od Fénixova řádu dál. Hermiona se jen chtěla naučit léčit; zjistí, že profesor Snape je přece jen lidská bytost a že jeho činy dramaticky ovlivňují průběh války.
Klíčová slova: snamione


Triplex Gemini

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Triplex Gemini - Tři blíženci. Tři postavy, které hledají, i když by dávno měly vědět. Jsou tři, jsou sami, jsou uvázáni společností k tomu, aby byli něčím jiným. Někým jiným? Brání se? Představuji Vám Severuse oceněného, Remuse lidského a Harryho smutného. Možná by o nich někdo řekl, že jsou to... chudáci. Vyvrhelové. Ale oni ví. Stačí žít. Stačí žít? starý odkaz: http://www.triplexgemini.mysteria.cz/Rozcestnik.html
Klíčová slova:

Cora:
“Zajímavé dílo, které se rozhodně nedá označit jako průměrné, ale ke kterému jsem si paradoxně nedokázala vytvořit žádný vztah. Děj jako takový a chování postav byly vymyšleny tak zvláštním a netradičním stylem, že mě ani nenapadlo nedočíst, a přesto se v tuhle chvíli neumím rozhodnout, jestli je můj celkový dojem spíše kladný nebo ne. Nevím, jestli jsem kdy z nějaké povídky měla v hlavě po pocitové stránce větší guláš. Proto 3, ale vrátím se k tomu; tenhle závěr odmítám brát jako definitivní.”
LiviaCullen:
“som z toho zmätené a uprimne sa mi to nepáčilo... bolo to nádherne napísané to utorke alebo autorovi nemožem uprieť ale proste sa mi to nepáčilo... možno to je tým dosť pochmurnym dejom (možno to tak ostatný neberiete ale mne to tak prišlo) alebo ten koncom ktorý mi prišiel proste zlý a proste nechutne useknutý a ja také konce nevyhladavam či už vo filmoch alebo knihách či príbehoch ... koniec je proste to najlepšie na príbehu... držím sa filozofie "ak príbeh nekončí šťastne tak to proste ešte nie je koniec ale iba prestávka" (moje slová, upravné) na svete je málo pekných veci a tak nemám rada takéto konce”
Sectumsempra:
“tohle bylo fakt dobre....”
belldandy:
“Z úvodních slov jsem nabyla dojem, že tahle FF byla vědomě psána jako sled lehce roztříštěných obrazů a proto si na to nebudu stěžovat. Zdá se mi, že se z těchto střípků daří celkem úspěšně splést nějaký celkový obraz. Zřejmě v souladu s Lilithčinými preferencemi jde o obraz depresivní, pochmurný, místy až morbidní (SPOILER: třeba takové hromadné vraždění vlkodlaků - to je docela síla! :) KONEC SPOILERU). Je to obraz světa, v němž je láska vždy jednostranná, nikdo nevysloví své city, který nezná spravedlnost a má strach ze svých hrdinů. A kde nic dobře neskončí ... I když mi (jako ostatně ne poprvé u Lilithky) přijde přehnaný a nerealný (považovala bych ho spíš za surreálný), nemohla jsem odolat několika syrovým detailům (třeba Harrymu močícímu v Severusově vaně :) ). Myslím, že právě za takové motivy Lilithku miluju ...”
Nerla:
“Mně se líbil načrtnutý svět, ale nelíbila se mi slova, jakými byl popsán. Ani tak nevadila roztříštěnost obrazů, ale sloh byl málo působivý, šlo by to napsat lépe... Oceňuji určité detaily (SPOILER - i mě mrazilo z trávení vlkodlaků - KONEC SPOILERU), líbily se mi i vztahy a náhled do mentality lidí. Jenže... hlavní tři postavy mi přišly popsané nejhůř. Molly, Ginny, Draco - všechno jasné a velmi působivé. Harry, Remus, Snape - cože? Bylo to... nevím. Mohlo to být dobré.”
Sargo:
“Škoda, že to nebylo líp napsané, základ to mělo výtečný, ale pak kuchařka nějak často odbíhala, asi k televizi, čert ví, občas něco vynechala, občas přihodila špatné koření. Přesto to nepostrádá jistou působivost.”
Akkarra:
“Ou... Tohle vážně bolelo. Věřím, že by to takhle mohlo být a jak mi Pottera nikdy není líto, tak tentokrát se to ve mě všechno svírá.”
Mrmla:
“--”
Memorin:
“kdysi četla, takže je načase přečíst znovu a zhodnotit po letech”
Adelaine:
“Nevěřím tomu, že by to takhle skončilo, každopádně povídka sama mě vysoce zaujala a líbila se.”

Jak je důležité míti Nevilla

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Neville Longbottom, Lenka Láskorádová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Už se vám někdy stál sen o mrzutém profesorovi lektvarů? Nevillovi ano a je to začátek mnoho jeho problému, které si ve své patnáctileté hlavě ani nedokáže představit. / Doprovodná povídka k cyklu: Nedostupnost přátelství + Nerozhodnost lásky + Neznalost nepřítele + Nedosažitelnost vítězství
Klíčová slova: Snaville


Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron, Ginny | Rating: 18+, nevhodné pro slabší povahy | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jsem Pán smrti, to něco znamená... určitě... musí.
Klíčová slova: Nekromancie, kanibalismus


Triumf logiky

Odkaz | Autor: Mother of Tears | Překladatel: solace | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona prežíva ťažké časy pri výbere manžela pred konečným termínom uplatnenia Manželského zákona. Pomoc získa z celkom nečakaného zdroja.
Klíčová slova: snamione


Příliš krátký řetěz

Odkaz | Autor: Kaldora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco je v cele. S Harrym. Jsou tam dlouho. Připoutaní na řetězu. Jednorázovka z projektu FUCK OR DIE
Klíčová slova: preslash, krátké


Podoby...

Odkaz | Autor: Alion | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Belatrix Lestrangeová, Narcisa Malfoyová | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Prudký výdech slunce, když se konečně přehoupne do krajin snění, je jen vzdáleně podobný vzrušeným výdechům Draca, kterému sluneční svit patří nepřetržitě. Poslední šum noci, ta vůně a chuť, se rozplynou do ztracena, podobně jako se Harryho slzy rozplynou v očekávání tepla, které nepřichází - Harrymu slunce nepatří. Pojďte společně se mnou zaplést příběhy, které vypráví dech, do několika málo vět, které jsou si podobné jen ve své rozdílnosti.
Klíčová slova: romantika, psychologické, drama, krátké


Tajemství, která nemůžu skrýt

Odkaz | Autor: Alion | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Slova, která bolí a zůstávají. Možná neumím žít jinak a možná neumím mluvit pravdu, kdo ví. *popis autorky Alion*
Klíčová slova: poezie, básně


Obrazy ze života zrádce

Odkaz | Autor: eva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: jednorázovky, které spojuje snad jen jediné: Severus Snape
Klíčová slova: krátké, jednorázovky, psychologické, drama


Stránky: