Povídky - Leden 2010

|<  >|

Harry Potter a Zlatá zlatá strela

Odkaz | Autor: Jana Varga | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry, Ginny, Severus, Sirius, Hermiona, Draco | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 70
Shrnutí: Rozsáhlý příběh počínající na konci Harryho pátého ročníku a probíhající celým šestým ročníkem. AU na tyto díly. Rozepsané je pokračování s podtitulem Tajomstvá Rokfortu.
Klíčová slova: vnímavější Harry


Garry Poker a...

Odkaz | Autor: Martin Šmíd | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Garry Poker, Hormona Dangerová, Von Vlezlej a všichni ostatní trochu jinak | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-05-16 | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Račte vstoupit do světa prachsprosté parodie na příběhy jednoho nejmenovaného nezletilého kouzelníka: Harryho Pottera. Tentokrát se ovšem ocitnete ve Škole karet a hazardu v Polné v Čechách. Garry Poker je totiž karbanický učeň a budoucí gambler. Prozatím jsou hotové parodie na první tři díly: GP a modré žaludové eso, GP a jeho báječná léta a GP a vězeň z Az-Karbanu. Čtvrtý - GP a ohnilý pohár - je na startovní čáře.
Klíčová slova: parodie, škola karet


Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Odkaz | Autor: Viridian | Překladatel: Alastor Madeye Moody | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry, Weasleyovi, Hermiona, Sirius, Brumbál | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-04-23 | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Válka konečně skončila a Voldemort je konečně mrtev. Škoda, že už nezbyl nikdo, kdo by to ocenil. Harry riskuje všechno, i oživení lorda Voldemorta, pro šanci se vrátit a udělát tentokrát všechno lépe. Překlad Alastora Madeye Moodyho z anglického originálu HP and the Nightmares of Futures Past. Původně zveřejňováno na http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/4605%7CHarry-Potter-a-Nocni-mury-Minule-budoucnosti/
Klíčová slova: Weasleyovi, nitrobrana


Bodie&Doyle - 'When you say nothing at all'

Odkaz | Autor: sunshine4537 | Fandom: Profesionálové | Jazyk: fanvid | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantika, fanvid


I like that (A Harry potter perv vid)

Odkaz | Autor: AkiraAkizuki | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A filed sexual potion has been spilled in Hogwarts..., and all poeple start to become a pervert (yes teachers too), Never Hogwarts has been so...sexual :P.
Klíčová slova: sex, fanvid


Absence Makes the Heart Grow Fonder

Odkaz | Autor: Gloria Lancaster | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex


Posílám Tě na věčnost

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Shrnutí: 13 stran. 7 kapitol. Harry Potter je smrtelně nemocen. Severus Snape coby vyslanec ministerstva do Indie. Co je silnější? Zamilovanost nebo morální povinnost? Lze skloubit neslučitelné s nemožným? Jde ovládnout sebe? A jestli lze mít železné sebeovládání – pak za jakou cenu? Poznámka: Pokud tohle budete číst bez předsudků – nebudete čekat logičnost, vášeň, vztah, lásku, ironii, smysluplnost, nebudete doufat v happyend, přijmete naivitu, nebo nedopusť Morgano nebudete očekávat sex či erotiku – pak možná budete příjemně překvapeni. Soubor ke stažení: https://media1.7x.cz/files/media1:50fe2862e3621.doc.upl/Posílám%20Tě%20na%20věčnost.doc
Klíčová slova:

lymmet:
“nedokázala jsem to dočíst...”
shadow:
“Že já se nepoučila, že se mám po minulém nepřiíjemném čtenářském zážitku (Když...) vyhnout této autorce obloukem.”
jesssnape:
“tak toto mě vážně nechytlo...”
mariaa:
“xxx”
Mariana:
“Nevyhledávám tragické povídky, nicméně v tomto případě nelituji. Navíc – deprese nakonec kupodivu nebyla pocitem, který mnou prostupoval. Námět rozhodně je neotřelý, což jsem oceňovala už na začátku čtení. A mě velmi těší, že ho autorka zpracovala na tak vysoké úrovni, protože tím zpracováním by lehce šlo povídku pohřbít. Trochu mi dělalo problém plně se vnořit do příběhu kvůli tak výrazné změně prostředí a absenci dalších známých postav, nicméně účel světí prostředky a mně to bylo bohatě vynahrazeno emocionální rovinou příběhu. A s odstupem času mi přišlo, že to prostředí zapůsobilo hezky kontrastně a podtrhlo tu syrovost, nezvratnost a definitivnost, jakoby odcizení a nemožnost záchrany. V Bradavicích by ten příběh nevynikl. Charaktery Severuse a Harryho tady obzvlášť stojí za zmínku. Severus – tohle je pro mě umění – napsat jej tak, aby dokázal projevit, co cítí, na druhou stranu ale aby si zachoval tvář a nestal se z něj ufňukánek. Autorce se to podařilo. Severus byl prostě svůj. A Harry? Byla jsem na něj nesmírně hrdá. Ten způsob, jakým se se svou situací vypořádával, mi bral dech. A jejich interakce – zážitek. Pro ty pocity bych se klidně začetla i do povídky o jejich cestě na Mars – a míra realističnosti by mi byla srdečně ukradená. Nicméně realističnost této povídce upřít nemůžu, i když mám neodbytný dojem, že o tom, jak se Harry nakazil, to nebylo. Ta podstata tkvěla v něčem úplně jiném. Další věci, které bych chtěla napsat, by už zaváněly spoilery, takže to utnu. Jen ještě podotknu, že si nedovedu představit závěr, který by seděl víc. Měl své opodstatnění a nebyl tam z hecu. Prostě... nemohla jsem říct ani popel, on celou tu povídku snad ještě posunul výš.”
belldandy:
“Napsání komentáře k této fanfikci jsem velice dlouho odkládala, což zmiňuji proto, že to samo o sobě něco o ní vypovídá. Dokud jsem ji nepřečetla neuměla jsem si nic představit pod zkratkou UST (Unresolved Sexual Tension). No, nyní si pod ní představím právě tuhle povídku. - Koketovala jsem s myšlenkou dát této povídce tři body - to by dobře vyjadřovalo dichotomický vztah, který k ní mám (rozhodně ne to, že je průměrná). Já totiž Assez obdivuji i nesnáším za tu odvahu nedat čténářům to, co si přejí. Koketovala jsem s myšlenkou dát této povídce pět bodů za tu odvahu, kterou jsem dosud u nikoho druhého ve fanfikčním světě (rozhodně ne českém) nenašla. Jenže i já v sobě mám toho naivního čtenáře, který je zklamaný a frustrovaný takovým vývojem. :) - Přiznávám, že mi někdy přijde, že Assez si ukrajuje většího krajíce než může prostý člověk (autor fanfikce) zvládnout. Snad právě tohle odráží ta Zmijina poznámka, že jde o "nudný pokus o zpracování vážného tématu". Assez se zdá trpět takovou tou nectností typickou pro mladý věk - snažit se hledat smysl života a smrti a mít při tom jen minimální množství životních zkušeností. Jenže opět platí, že já tuhle ctižádost na Assez mám stejně tak ráda jako ji zatracuji. Vždyť pořád vzniká tolik jiných fanfikcí, které v sobě onu ctižádost říct něco zajímavého nemají. Assez ji má a zkouší psát povídky způsobem, při kterém se ji daří vyhýbat těm největším klišé, a za to ji z mé strany patří obdiv. - Pomíjím při hodnocení ten detail, co zmínila Adelaine, že zápletka působí příliš vykonstruovaně. Těžko se věří, že by si kouzelnický svět nevěděl s chorobami toho druhu rady (Zvlášť když uvážím jak ve fanfikcích zcela rezignují na jakoukoli ochranu :D ) A hlavně je mi trnem v oku to, jakým způsobem se Harry nakazil - tyhle historky patří do světa městské mytologie. Hodily by se tak do pořadu Černá sanitka. Já prostě nedokážu uvěřit v jejich reálnost. (A koukám, že to už zase zmínila Sectumsempra) Nicméně to se mi zdá pro tuto fanfikci naprosto vedlejší.”
Basiliscus:
“Přečetla jsem si to celé, dá se říci, že mě to zvláštním způsobem zaujalo.. Nic jsem nečekala, nic mě tedy nezklamalo. Zda mě něco překvapilo, ano, musím říci že ano.. Dávám za 3”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Vtáhlo mě to do děje, přečetla jedním dechem. Originální námět, snadno uvěřitelné jednání postav v dané situaci. Jediné, co bych vytla, je důvod, proč se Harry dostal tam, kde byl, ale to je dost osobní náhled na kouzelnické možnosti a svět...”
Sectumsempra:
“SPOILER JAKO KRAVA!!: kdyz preskocim vsechny prohresky co se psani tyce, i tak mi zbyde ten nejvetsi. (ano, autor FF si muze psat, co chce, muze postavit celou povidku na nesmyslu, ale neda mi to) takze drahy autore/ko, pokud bys jen chvili venoval(a) pozornost teto chorobe, zcela jiste by jsi narazil(a) na skutecnost, ze zpusobem, kterym ty uvadis, se dana nemoc ziskat skutecne neda. chapu, ze ti to mozna nekdy prislo mailem/cetl(a) jsi to v blesku/rekla ti to ruzena z prasecaku... ale ne. jestli je ovsem povidka psana jako hadanka, jestli na to ctenar prijde, tak ti skladam poklonu. ja na to prisla az pri druhem cteni (jestli to ovsem neni rebus, tak je moje briskni mysl v rozkladu a mela bych zvysit davky guarany)”
beruska:
“..”
SinamLlumi:
“Maminko, ty to vidíš, a zmije, tys to řekla za mě. Že jsem tak smělá, co nám teda povídka může nabídnout, když nemáme čekat „logičnost, vášeň, vztah, lásku, ironii, smysluplnost“? S.L.”
Akkarra:
“Nedočteno. Nebavilo mě to. Nápad není špatný, ale nelíbilo se mi zpracování - působilo to na mě nezáživně a místy i dost zmateně. Omlouvám se, ale mě se to prostě nelíbí.”
ZJTrane:
“Iné, boľavé a krásne.”
Cvrcinka:
“celkem zabijácké... neuvěřitelně zvláštní..”
zmije:
“Z mého pohledu naivní a nudný pokus o zpracování vážného tématu. OOC charaktery.”
A-SISI:
“Přečtěte si to a uvidíte.... jak lehce se dají popsat smrtelně vážná témata.”

Z bláznových zápisků...

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS (a mnoho dalších) | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Povídka je psychologického rázu, slash.
Klíčová slova:


Dura lex, sed lex

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS (a velká hromada dalších) | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: "Brzy budeme muset volit mezi tím, co je správné, a tím, co je snadné." APWBB
Klíčová slova:


Podivné prázdniny

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 64
Shrnutí: Jedny podivné prázdniny... Podivné prázdniny je příběh s pointou. Severus a Harry ztroskotají na moři; proud je odnese k ostrovu, jež je liduprázdný. Tam společně musí dokázat žít vedle sebe – dva odvěcí rivalové, dva odvěcí nepřátelé, ti, jež se nemohli dříve ani vystát. Jenže… :) Co vede Harryho k tomu, jak se chová? Dokáží ti dva žít vedle sebe? Dokáží se smířit s tím, co o sobě ví, s minulostí a s válkou, která se k nim žene i přes to, že si to nikdo nepřeje? Mělo význam ztroskotat? Byly ty dny strávené na ostrově užitečné? Čtěte… a rozhodněte se sami. Soubor ke stažení: https://media0.7x.cz/files/media0:50fe28388386e.doc.upl/Podivn%C3%A9%20pr%C3%A1zdniny.doc
Klíčová slova:


Život jde dál

Odkaz | Autor: assez | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, AB, MM... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 101
Shrnutí: Život je a bude román, který se bude zaměřovat především na vztah Harryho a Severuse a ne, nemohu říci, o jaký že to , , vztah” jde… protože i to bude důležité. , , Vhodné” je to pro všechny (většinou :)). Místy dost dobrodružné, místy romantika (hledejte ji i v nejneočekávanějších koutech – třeba jednou pochopíte, jak to myslím), určitě místy tragedie, humor, psychologické, to a – úvahy, takže ode mne nečekejte ani víc a ani méně...
Klíčová slova:


Love is Wealth

Odkaz | Autor: Gloria Lancaster | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: znásilnění, Doyle odchází z CI5, sex


Joined-Up with Jobberknolls

Odkaz | Autor: Leela | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Zlatoslav Lockhart | Rating: PG | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Life in the Spell Damage ward is not what it used to be and, after making an unexpected friend, Gilderoy might grow to like it.
Klíčová slova: Lockhart


DADA - OWL: Severus - fanart

Odkaz | Autor: Vizen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I guess he will train a little harder for a better effect of his cloak.
Klíčová slova: mladý Snape, fanart


Up to You - fanart

Odkaz | Autor: Vizen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, James | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: Snape, James, fanart


The Banes of Her Existence - fanart

Odkaz | Autor: Vizen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, Brumbál, McGonagallová | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Made as a little tribute to poor Minerva. When you're a Headmistress and a Gryffindor, you cannot curse the portraits of War Heroes, right ? I do feel sorry for her, you know.
Klíčová slova: Snape na obraze, fanart


Pigwidgeon - fanart

Odkaz | Autor: CanonFodder | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Papušík | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Owls are far more interesting than chickens! :XD: And I've always liked Ron's owl - so here he is.
Klíčová slova: Papušík, fanart


Pulling - fanart

Odkaz | Autor: cnary_crem_dght | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Ron | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: Snape, Ron, nahota, sex, fanart


Mentor - fanart

Odkaz | Autor: cnary_crem_dght | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Brumbál | Rating: Not Work Safe | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus lends a book to Severus.
Klíčová slova: Snape, Brumbál, nahota, fanart


Snucius for Springsmut - fanart

Odkaz | Autor: Little Black Bow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape/Lucius | Rating: Not Work Safe | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex, Snape/Lucius, nahota, fanart


sallow-faced bastard - fanart

Odkaz | Autor: liquidscissors | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: From the vaults. He'll brew fame, all right. He'll even brew himself some shampoo.
Klíčová slova: Snape, fanart


a disagreeably windy day - fanart

Odkaz | Autor: liquidscissors | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Check that scarf out. It takes a real man to wear that much wool (and, of course, curly boots. Every potions professor needs curly boots).
Klíčová slova: Snape, fanart


Advanced potions class - fanart

Odkaz | Autor: liquidscissors | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape a studenti | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: An experiment on volatile potions ingredients in a large flask. If you can pick the original painting that this is based upon, then your knowledge of somewhat obscure British painting history is fantastic. There's also a bonus H/D joke in there, obvious to anyone who knows the original painting.
Klíčová slova: Snape, fanart


Snape Kills Dumbledore - fanart

Odkaz | Autor: liquidscissors | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, Brumbál | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: The ship sinks. Darth Vader is his father. Bruce Willis is a ghost. Snape kills Dumbledore with his ill AK skillz. Based on a stained glass window at Canterbury Cathedral, Painter IX.
Klíčová slova: Snape, Brumbál, fanart


the real snape - fanart

Odkaz | Autor: mirisima | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: An older sketch: If he is ugly, he could look like this.
Klíčová slova: Snape, fanart


|<  >|