Povídky - Říjen 2009

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

The Polyjuice Party

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Noční klub, kde nikdo není tím, kým se zdá být.
Klíčová slova:


Bitch of Rohan

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: LOTR | Jazyk: AJ | Postavy: Boromir/Eomer/Theodred | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: On the way to Rivendell Boromir stops by in Edoras.
Klíčová slova: PWP


Cutting Edge

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Hornblower | Jazyk: AJ | Postavy: Bush/other, Bush/Horatio UST | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: New Year night and no one wants to be alone. So, Bush finds comfort where he can.
Klíčová slova: nevyslyšená láska


A Letter

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Hornblower | Jazyk: AJ | Postavy: Horatio/Don Massaredo | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: The punishment for an escape attempt in Spanish prison is not only being locked up in the hole but also...
Klíčová slova: znásilnění, vězení


Water under the Bridge

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Hornblower | Jazyk: AJ | Postavy: Hornblower/Bush | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: An acquaintance from the past appears on the ship, and Bush finds himself in a tight spot
Klíčová slova: sex, zajetí


Forbidden Thoughts

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Challenge # 140. Lupin accuses Snape of holding a grudge for a ´silly schoolboy prank´ once too often. Snape decides to show Lupin just how awful the Marauders really were.
Klíčová slova: znásilnění, sex


Better to Copulate Than Never

Odkaz | Autor: Arionrhod, McKay | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Severus makes a change, and Remus wants to know why.
Klíčová slova: sex, svádění, humor


Howdy

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Challenge # 83: Snape and Lupin each (separately) make a decision to adopt a child. And they´re both stubbornly determined to adopt *the same* child.
Klíčová slova: zmrzačený Snape, Snape adoptuje dítě


Útočiště

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Osudy Severuse Snapea a Hermiony Grangerové v závěru války s Voldemortem a pět let poté. Dva životy, které se nečekaně setkávají. Dvě časové linie, které se těsně proplétají, aby minulost objasnila přítomnost - anebo ji ještě více zamlžila... Sepsáno po vydání Prince dvojí krve - povídku lze chápat jako alternativní verzi 7. ročníku. původní odkaz: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/1270%7CUtociste/
Klíčová slova: zmrzačený Snape, smutné, snamione


Harlekýn

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické


Esprite

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické , drarry

Luczaida:
“Takové oddechové čtení. Konec dost uspěchaný a hodně nedokonalostí, ale jak sama autorka řekla.. prvotina.”
Temna0Maky:
“:)”
Nel-ly:
“Estriel byla jedna z těch, kdo mi ukázal kouzelné vody slashe a doplnil představu, kterou jsem měla vždy - drarry je kánon, tak :D Hezké, moc hezké... škoda toho konce.”
LiviaCullen:
“Nádherné ale práve kvoli tomu koncu musím dať len 4.. Inak to nemá chybu.”
KalamityJane:
“Tohle čtení jsem si vážně užila, povídka plná napětí, které visí ve vzduchu, kdykoliv se k sobě Harry s Dracem přiblíží. Konec byl takový rychlý a epilog rozpačitý, to je jediný důvod, proč nedám plné hodnocení.”
jesssnape:
“...”
Silvia.Feroceta:
“První slash který jsem kdy četla. A rok vzniku mohu potvrdit. Tenkrát jsem byla na Potterovských povídkách závislá a četla jsem snad vše co se objevilo, takže bych si i troufla říct, že to byl opravdu první český slash.”
bwews:
“Já věděla, proč se do Esprite moc nehrnu.. Mám raději, když je všechno napsané tak nějak mezi řádky. 2-3”
belldandy:
“Takže takhle: Já na rozdíl od Sinam, jsem člověk důvěřivý. A já proto věřím, datu vzniku, které Estriel uvádí. Stejně jako věřím Veronice, která kdysi na Nápoji lásky ve svém článku "Co je to vlastně slash" napsala: "Prvním českou slash fanfiction byl zřejmě LOTR slash Dvě srdce od MatsChristiany ... Ve zveřejnění na internetu ho předstihl Esprite (HP/DM) od Estriel v létě 2003 na prvním HP fanu, známém dnes jako První fan, předchůdci potterharry.fanfiction.netu. Esprite ovšem také vznikl už v létě-podzimu 2002 a taktéž koloval nejdříve v opisech. Inspirací Estriel byl anglický slash." Z toho plyne, že "Esprite" by měl být vůbec první publikovou českou slashovou povídkou. A jako takový (tedy jako první českou slashovou povídku), jsem ho před dvěma lety četla a říkala si, že, na prvního zástupce svého druhu, to není vůbec špatné. // Doznávám, že nejsem velký ctitel Estrielina díla. Na to stojí Estriel tak nějak příliš mimo realitu. Nicméně (až na nějaké ty nejasnosti a idealizace v popisu sexuální scény, kterých si je sama Estriel dobře vědomá, nemám proti tomuto textu vážnějších námitek. Ano, konec je "vzatý trochu hopem", ale co už... Pro ty, kteří si rádi užijí Estrielin romantický a textově vytříbený styl, to je určitě zážitek. I po těch letech...”
Akkarra:
“No, hádám, že tohle bude asi jedna z prvních povídek, které Estriel napsala. A je to hodně vidět. Ale ten konec je naprosto perfektní!”
Lucie:
“...”
Benny:
“Nevím, opravdu nevím..při první kapitole mne jímalo zděšení-klavír a celkově ta představa "hrozného tajemství".A tloukla jsem hlavou do stolu, protože i přes tohle úděsné období Drarry nejsem na romantiku.Ovšem příběh je slušný, učelově pro romantické duše, kterým vyhovuje, když se každý problém vyřeší v zárodku.U konce jsem skutečně neplakala, ale zase na průměr je tahle povídka moc dobrá.Za čtyři, ale číst jí znova nebudu.”
Mrmla:
“..”
SinamLlumi:
“Haha, ten rok 2002 bych teda chtěla vidět. Estriel nám buď chce tvrdit, že předběhla svou dobu mílovým krokem pana da Vinciho, nebo si trošánek vymýšlí, nejsa příliš zdatným historikem HP FF. ;) Co řeknu dál platí prakticky pro vše, co jsem od této autorky kdy četla, ale nikdo po mně nemůže chtít, abych citovala každou jednu větu. Nuže: Ona ta inspirace zahraniční tvorbou by měla mít své meze a ne že se budu spoléhat "však on to nikdo nečetl a nepozná" a půjčovat si náměty i pohledné věty, jako by se nechumelilo. Nebo možná to Estriel ani nedělá schválně, co já vím, ale každopádně takový ten dojem "tohle je mi fest povědomé", případně "tohle už jsem *stoprocentně* někde četla" mám z celého průřezu dílem této autorky. :( Z tohoto důvodu, i poslední dvanáctiletá nanynka, která si _svépomocí_ smolí svou Anastázii Mary Sue, je pro mě větším spisovatelem. :( PS: Ani jinak se mi to nelíbí. Bohužel. S.L.”
Nerla:
“...”
Sargo:
“Vytecne napsana povidka, zejmena prvni polovina - smiri vas s pojmem "poeticky" a taky "romanticky" a je to idealni slash pro odpurce slashe :-) Skoda toho nevydareneho konce, upne jako by ho dopisoval nekdo jiny. Ale presto je vytecna, byt hlavne stylem a dojmy, ktere umi vyvolat.”
ZJTrane:
“Nebyť toho konca dám plný počet bodov. Až do poslednej kapitoly je poviedka úplne krásna. Má dobrú atmosféru, ale koniec je podľa mňa príliš useknutý, akoby sa už autorka chcela toho príbehu zbaviť, alebo akoby stoj čo stoj chcela takýto koniec. Mne tam nesedel.”
Crystal:
“Pro mě je to povídky, která MÁ své chyby, ale i přesto je krásná a výjimečná.”
Victoria:
“Vehnala mi slzy do očí. Není dokonalá, je... vyjímečná. Nejde o příběh, jde o pocit, který ve mně zanechala”
Kate Mathews:
“...”
Marion Daé:
“je nádherná, dokonalá, nepřehnaná..fascinující, uklidňující..dechberoucí, srdceryvná..ačkoli to tak nevypadá, došly mi slova..”
Mysty15:
“Asi kvůli nostalgii. Možná ale proto, jak stále vidím to piáno, jak cítím tu zubní pastu v astronomické věži. I po tolika letech...”
Čtenářka:
“Esprite bylo první. Pro mě a snad první česká fanfiction vůbec. Jako taková má pro mě určitou cenu, občas se k ní dokonce vracím... ale na druhou stranu musím uznat, že to není nic zvláštního. Poměrně konvenční povídka o vztahu Harryho a Draca. Navíc mě později překvapilo, že Estriel se inspirovala v anglických povídkách nejenom co se výstavby děje týče, ale že si vypůjčila dokonce i celé věty. Přesto hodnotím čtyřmi body - byla první, byla dobrá.”
Nade:
“Úžasné, romantické, chvílemi i vtipné a naprosto dokonalé. Brečím.”
Ice:
“Esprite možná není dokonalá povídka, ale u mě bude mít navždy zvláštní místo, protože mě přivedla ke slashi. Zamilovala jsem se po prvním přečtení. Smála jsem se s ní, plakala a nikdy předtím jsem si nemyslela, že by na mě psané slovo mohlo tolik zapůsobit. Doporučuji všem, kdo mají rádi pěkný slash plný romantiky, který se ale nevzdává kánonu a má svou vlastní zápletku. U písně Centrefolds taky nedokáži udržet suché oko. Díky, Estriel!”
Bilkis:
“Úžasná záležitost s krásně popsanými charaktery... Ačkoliv dávám už přednost jiným párům, musím říct, že tahle povídka mě vždycky rozechvěje... Hlavně její konec, který je jedním z nejlepších, ačkoliv taky nejsmutnějších, konců, které jsem kdy měla možnost číst.”
Ivet:
“Miluji a brečím. Teď jsem uviděla název a zase mám slzy v očích. Nehledě na to, že nemůžu poslouchat píseň Centrefolds od Placeba bez proudu slz. Tahle povídka je dokonalost sama, zcela mě uchvátila a po jejím přečtení se něco v mém srdci dostalo na správné místo. I určitá část v jedné z posledních kapitol mě utvrdila, že polibek na čelo je víc než polibek na rty a tak to pro mě bude navždy díky tomuto skvostu. Děkuji, Estriel.”
Pyriel:
“První slash, který jsem kdy četla - a kdo tenhle příběh četl, tak potvrdí, že jsem měla štěstí, že jsem začínala s takovou mistrovskou povídkou :-) Naprostá romantika. I když dneska už mám v merku spíše jiné páry, tak nemůžu dát míň než 5 hvězdiček, i kdyby jen ze sentimentu (i když Blaise Zabiniová mě hooodně pobavila :-D)”

Nemožné?!

Odkaz | Autor: SweetDreams | Překladatel: Beatrix | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické


Hořkosladké

Odkaz | Autor: Beatrix | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: LV/OFC | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Proč Lord Voldemort tolik nenávidí Harryho Pottera?
Klíčová slova: het


V písku před branami

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex , Spirk


Zkrocení zlého muže

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: NC17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Prosím, neberte toto příliš vážně, je to součást poněkud rozsáhlejšího projektu, na kterém nyní pracuji a který je všechno, jen ne seriózní. Tato povídka je rovněž tak trochu napsána na objednávku, respektive jako narozeninový dárek pro Pantarei, která snese jedině ten slash, ve kterém Kirk hodně trpí. A ještě jedna zajímavost, kterou docení jen někteří: todle je de facto 15ti stránkové pévépéčko. *dmu se pýchou a plácám se po rameni*:-) Pokud by mě však někdo z vás v této K/S oblasti trumfnul, dejte mi vědět, určitě si to ráda přečtu:-)
Klíčová slova: PWP, BDSM


Spirk

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: neuvedeno | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak jsem se zmínila u povídky ´T´hy´la´, nelíbí se mi, jak autorky slashe ztrácí při psaní soudnost. Pak jsem si ale řekla, jestli bych to dokázala lépe. Jestli už samotné rozhodnutí psát tento styl literatury není předpokladem ke ztrátě soudnosti. Zkusila jsem to a... došla jsem k závěru že ne. To, že výsledný příběh vypadá jako kdyby to napsal někdo s pomatením smyslů, není o tom, že se opravdu pomátl, ale že si ty svině postavy dělají co chtějí!!! Věřte mi, já se vážně snažila! Ale už po první třetině se mi Kirk a Spock natolik zvlčili, že jsem nakonec mohla jen bezmocně přihlížet, jak przní moji pisatelskou genialitu! (začněte se smát, prosím) U tohoto příběhu se doufám příjemně pobavíte. Sex v něm není, jen jeho náznak a to ještě snad kultivovaně popsaný. Přesto (nebo právě proto?) tam snad není nouze o veselé situace. Rovněž jsem se rozhodla zpracovat ne právě obvyklým způsobem jedno ne právě obvyklé K/S klišé, které vlastně dalo této povídce její název. Ještě drobná poznámka: u tohoto příběhu jsem se rozhodla použít takovou standardní hlavičku ve stylu ´co kdo jak a proč´.
Klíčová slova: sex


T´hy´la

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/Spock | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Stručná charakteristika: TOS (2 roky po ST V), K/S, NC 17. Ptáte se, co to znamená? Ti, co se tak trochu vyznají ve slashových povídkách, už asi tuší. Ti, co netuší, tak jim prozradím, že se jedná o hambatou povídku o homosexuálním vztahu Kirka a Spocka. Tedy na první pohled. Ve skutečnosti se však jedná o ANTISLASH (aspoň tak jsem si to pro sebe pojmenovala). Nelíbilo se mi, jak mnohé autorky ztrácí poslední zbytky soudnosti stran charakterů Kirka a Spocka a nutí je do zcela nepřirozených pozic (a to teď nemluvím jen o sexu). Není právě mnoho uvěřitelných a zároveň i velmi explicitních povídek tohoto typu (čímž asi právě střílím částečně i do vlastních řad:-). Zkrátka a dobře, spáchala jsem povídku, která si z podobných povídek dělá legraci. Ne, že bych nevěřila, že Kirk a Spock jsou jen přátelé, to jim vůbec neberu, ale zároveň do jisté míry pochybuji, že to je mezi nimi naprosto nevinné(viz. malý motivační screenshot:-). No, posuďte sami.
Klíčová slova: sex


T´Areina prohra

Odkaz | Autor: Diegina | Fandom: StarTrek | Jazyk: ČJ | Postavy: Kirk/T´Arei | Rating: neuvedeno | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Všichni víme, že klingonský sex je všechno jen ne něžný a klidný. Jenže lidé ho snáší jen obtížně a občas jim dojde trpělivost s těmito věčnými bojovníky
Klíčová slova: sex, BDSM


The Other Game: A Post-Game Wrap-up

Odkaz | Autor: DVS | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Cowley/Andrews | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex


Prsten s erbem

Odkaz | Autor: Veronika | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Harry Potter/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: O Harryho Pottera se v jeden den velmi zajímají hned dva Malfoyové. A jak se zdá, jde jim oběma o stejnou věc...
Klíčová slova: PWP, semi non-con, harrylu, drarry


Dar z nebes

Odkaz | Autor: Veronika | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM, SS/OMC (James Milverton), SS/JP, SS/HP (oboje okrajově) | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se cítí jako v pasti. A náhle dostává novou šanci jako nečekaný dar z nebes. I velmi zlé může být k něčemu dobré...
Klíčová slova: po válce, Snape a Draco žijí jako mudlové, AU, homofobie


Kink

Odkaz | Autor: Courtney Gray | Fandom: Profesionálové | Jazyk: AJ | Postavy: Bodie/Doyle, Bodie/Coogan, Doyle/Coogan | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex, znásilnění


Not Tom Riddle, Not Yet The Dark Lord

Odkaz | Autor: ellamalfoy8 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/Tom R. Jr. | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Voldemort vyhrál a všichni, na kterých Hermioně záleží, jsou mrtví. Tak použije obraceč času a vrátí se zpátky na začátek, naučit Toma Raddlea milovat, zatímco on jí pomáhá vyrovnat se se ztrátou těch, které zabil. Ironie, otázka důvěry a nové pocity.
Klíčová slova: het, cestování v čase, Tom Raddle v Bradavicích


Bow or Break

Odkaz | Autor: Laume | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS, HP | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Přepsaná zápletka z mého skladu. Snape je omlazen a musí strávit vánoce se svými nejhoršími nepřáteli. Ne všechno je v pořádku. A je vůbec někdy?
Klíčová slova: omlazení, SS je omlazen


Black Amber

Odkaz | Autor: Roeschen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV, DM, OMF, GW | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: O Haloweenu 1981 si Voldemort Harryho odnese. Jednoho dne si Harry bude muset vybrat, na čí straně je, ale co když se nechce rozhodnout a on a jeho přátelé jsou zachyceni uprostřed zuřící války mezi Temnotou a Světlem? Pomůže mu hluboko ukryté tajemství přijmout jeho osud?
Klíčová slova: Harry dědicem Voldemorta, Sirius žije


|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|