Komentáře k povídkám autora/autorky: wolyt

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nějak nechápu, co je na tom temného a už vůbec nechápu, co je na tom psychologického...?”

Innocence

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“byt cita, tak si jdu poplakat do kouta nad nespravedlivosti sveta... *stira imaginarni slzu*”

Miluju tě, ty hajzle.

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Můj milý deníčku, pokud to chválí Memorin, budu si pamatovat, že mám utíkat pryč, protože to bude patetický blábol. (Memorin, neber si to osobně, to vypovídá jen o rozdílném vkusu, nikoli dojmu o tvé osobě. Občas si také nad něčím s chutí uroním slzu, jen to mám jinak nastavené. Jsi užitečný filtr. :-D)”

Mon Chéri

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já z toho mám akorát alergii na slovní spojení 'jeho milenec', které je tady v každé druhé větě.”

Mon Chéri

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Neposlušný anděl

Autor: wolyt      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Za slovní obraty, kterým autorka vtiskla cit, bych dala 4-5. Za modelaci postav 3 - průměrné, očekávané. Nelíbily se mi ovšem klasické přirovnání objevující se v každé druhé povídce (prudké vyvrcholení, černovlasý milenec - ano, taky jsem kdysi podobně psala, teď je to pro mě zbytečné, stal se z toho kýč), proto 2. A nakonec neovládající se Lucius, který šíleně prahne po Dracovi, ačkoliv říkal, že miluje Severuse, mi dobře napsané nepřijde, tedy 0. Plus takové t chybky - jak mohl vědět, že spí zrovna s mužským pohlavím? Nakonec jsem vlastně nepochopila, porč by měl Sever miluvat Lucia... slabocha, který se nedokáže ovládnout? lepší 2”