Komentáře k povídkám autora/autorky: wixie

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Jako beta téhle povídky vím, co se dělo v zákulisí. (to mělo znamenat, že se Vám chlubím, kdybyste to chtěli vědět, jinak to žádnou hlubší pointu nemá). Jsem nadšená z tématu. Mám ráda styl Wix, je lehký i hutný zároveň - prostě wixie to je moje gusto, bez wixie je tady pusto... Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter. Podle mě je na vrcholu hitparáda české autorky ff”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Moje top. Srdcovka a autorka ví proč. Měla jsem tu čest na jednom conu vyslechnout autorčin záměr, kterým povídku chtěla vést dávno před tím, než se příběh rozjel. Měla jsem tu čest pomoci vymyslet pár drobnůstek a jako beta velké části povídky mohu odpřísáhnout, že nudit se nebudete. wixie prostě umí a to ví snad každý, kdo se v české ff trochu orientuje. Netradiční příběh se spoustou nečekaných zápletek a rozuzlení.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“wixie, je jedna z mých předních autorek. Rozhodně píše chytlavým stylem a tato povádky je nesporným důkazem.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

nadin:

“Určite áno!!! Poviedka je ľahká, chytľavá a číta sa skoro sama!”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Jo, takže první část jsem nebetovala, to ale neznamená, že nejsem nadšená z kultu žlutého županu (jestli jsem u špatné povídky, stačí mě píchnout jehlou na odběr kostní dřeně do oka) Originální téma, opět, skvěle zpracované, opět, Wix je prostě top české ff. Ano, už zas. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy - ať už mají jakýkoli charakter.”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Opakuji, že jsem okouzlena Tvým stylem a že Tě považuju za top české ff. betovala jsem od půlky nebo tak nějak (abych se zase mohla pochlubit, jak jinak). Originální téma, jako vždycky. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter.”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Nakrklo mě označení, že je to bez hlubšího děje. To si nezasloužíš, a i když byste mohli namítnout, že je to klišé, tak mi nemůžete dát povídku, která by tohle téma alespoň srovnatelně dobře zpracovala. Tohle jsem nebetovala, to vím :-D Opakuji a zdůrazňuji - Wix je top české ff. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy -ať už mají jakýkoli charakter.”

S.N.A.P.E.

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Wixie tuhle povídku napsala pod nátlakem, přesto musím říct, že je úžasná. Moc se mi líbí a ráda se k ní vracím. A rozhodně ne jen pro to, že tenhle pár nikdo moc nepíše :-)”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) čítam zase raz celé a absolútne to milujem...pánečky, zabudla som, aké to bolo dobré...”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“kdo by neměl rád sladké příběhy se šťastným koncem? Já rozhodně a pokud za nimi stojí wix, není co řešit”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

beruska:

“Tohle je moc pekna povidka, at ziji pohadky 0:)”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“pekné a vôbec nie prehnané”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Ano, společnice. Hermiona jako Pretty Woman a já jsem nadšená z dalšího brilantně zpracovaného tématu. Nebetovala jsem, nemám se čích chlubit, přesto považuju Wix za top české ff. Ano, mám potřebu to psát ke každé Tvojí povídce. Miluju Tvoje slovní obraty, Tvoji Hermionu, Tvého Severuse, Tvé vedlejší postavy - ať už mají jakýkoli charakter.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

mayla:

“Skvelé!”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“milujem tú poviedku..”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Sisi:

“Severus, Hermiona a dve malé deti, dvojčatá! Má moju plnú pozornosť.”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“keď opäť nebudem vedieť nájsť jedinú peknú vec okolo seba, spomeniem si na túto poviedku a prečítam si ju znova, lebo človek občas potrebuje veriť rozprávkam, šťastným koncom a ešte sa aj dobre zasmiať :)”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“super povídka, která vyvolá úsměv na tváři”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Rulie:

“totální červená knihovna :D”