Komentáře k povídkám autora/autorky: wixie

Stránky: 

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Začiatok tejto poviedky ma očaril, patrí medzi moje závislosti. Perfektný nápad, geniálna čarodejnica Hermiona stratí svoju pamäť, musí žiť ako šmukelka. Pre ňu to musí byť strašný trest, horší ako to mučenie, ktoré prežila. Príde niekto kto ju zachráni?”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Budoucnost si mě ze začátku omotala svou, na autorku, netradiční temnou stránkou, která se postupně prosvětluje a nutí čekat, zda vše dopadne tak jak má ;)”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

mayla:

“...”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

SSnape:

“Za mě povedená povídka s dojemným koncem - vážně jsem u ničeho neřvala tak jako u téhle povídky...”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Rozhodne áno! wixie je moja obľúbená autorka.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

beruska:

“Wixie a jeji povidky jsou tim, co si vzdy rada opet prectu”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Enola:

“sladké, chvílemi snad moc, ale určitě neurazí :)”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“na začiatku trošku nuda, ale potom sa to pekne rozbehlo a pár scén mi spravilo veľkú radosť :) plus pralinky a skvelé Hermionine hodiny ;)”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

niktoska:

“Zaujímavá poviedka. Autorka má chytľavý štýl písania, vtiahla ma do deju a ani som nevedala ako a bola za mnou aj druhá časť.”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi príjemná poviedka, ešte sa k nej vrátim. Wixie patrí medzi naj autorky.”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

beruska:

“Wixie a jeji povidky jsou tim, co si vzdy rada opet prectu”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemné pokračovanie spolu s retrospektívnymi kapitolami :)”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

mayla:

“Pekná poviedka, páčili sa mi najmä flashbacky :)”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“S Wixienim špecifickým vkusom - nádherné.”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Začína sa erotickým dusnom a potom také prekvapenie... :D Mám rada Severusa od wixie :)”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nade:

“Krásná romantická povídka s koncem, který mě potěšil. Severus byl sice na můj vkus trochu víc zdrženlivý, než bych čekala, ale povídce to na půvabu neubralo.”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Lumos:

“Jelikož mám wixie velmi v oblibě, musela jsem si přečíst i tuto povídku, ač jsem na ní nemohla narazit děsně dlouho. Jakmile jsem si jí stáhla do wordu, nemohla jsem se od ní odtrhnout. Přečetla jsem jí jedním dechem a podle mě to určitě bez "hlubšího významu", jak autor zápisu popisuje, není. Wixie to prostě s tímto párem umí. (y) palec nahoru!”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

SSnape:

“Bez hlubšího děje, ale rozhodně neurazí :)”

S.N.A.P.E.

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Taková milá blbůstka - za tři. Bod nahoru je za Ginnino zaměstnání. :-)”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Profesor si najme na konferenciu spoločnicu a zhodou okolností je to Hermiona. Úžasne vtipná, romantická a zaujímavá poviedka. ____________________________________________________________ Epilóg po roku je geniálny :) 100 bodov”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nade:

“Přečetla jsem všechny dílky a musím říct, že jsem víc než potěšená. Sice je to trochu otřepané téma, ale když se přidá troška originality .... Všichni to máme rádi.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

zuzka:

“wixi je jedna z mích nejoblíbenějších autorek. její styl psaní mám moc ráda a jinak tomu nebylo ani u téhle povídky. všem fanouškům Severuse a Hermiony vřele doporučuju! :-)”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Rozhodně zajímavý nápad.”

Stránky: