Komentáře k povídkám autora/autorky: wixie

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) Príde mi to slabšie ako Společnice, ale milé”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“krásný, smutný..”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“....”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Velmi temná a velmi smutná FF, což svou epičností a patosem připodobnila k Teriologii: Štastné dny v pekle, Shodit okovy, Skrze zdi.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná čtivá povídka.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Granger's Anatomy! :) Čtivé s vcelku reálnými charktery, čímž teda nechci říct, že Snape není OOC, ale aspoň se chová úměrně ději. (SPOILER) Zajímalo by mě, co autorka má s těmi povrchními hezouny nevhodnými pro vztah? A teda to hupsnutí do postele s někým, s kým Hermiona nechodí... ale tak budiž, každý někdy ulítneme. Za představu Snapea v žlutém povlečení to stojí. Navíc mě potěšila poslední kapitola a její naprosto zavádějící název. Konečně začalo dávat smysl, že má povídka pokračování.(KONEC SPOILERU) Jojo, ačkoliv to není nijak zvlášť hluboké a asi to neutkví, je to čtivé a dobře napsané.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Už je to nějaký pátek, co jsem to četla. Tehdy mi přišlo hezké to propojení mudlovského a kouzelnického světa. Má to však mnoho chyb faktografických, logických i jazykových. Vracet se nebudu. Dávám slabou trojku.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

SSnape:

“Ujde :)”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Páni, v kolika povídkách je Hermiona stejně urážlivá a výbušná jako Snape? Ti dva v tomhle podání jsou úžasným příkladem páru, kterému by to prostě nemohlo fungovat. Hrozně na povídce oceňuju, že mě stejně bavily obě časové linie a nevadilo mi přeskakování od jedné k druhé, málokdy se stane, že jedna není plytká. Bohužel mi teda přišlo hodně nepravděpodobné, jak rychle spolu ti dva skončili - vždyť co všechno tomu předcházelo, a pak najednou prostě stačí přijít? A ten dudlík si nedokážu představit :) Jo a hrozně mi vadila McGonagallová, která nejenže byla OOC, ale ještě děsně nesympatickým způsobem. A Malfoy měl neuvěřitelně neustálený charakter, toho jsem tam taky vůbec nepochopila. Ale dobrý, líbilo, takový slaďák.”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Červená knihovna jak má být, s pár sympatickými osvěžujícími prvky ;-)”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

niktoska:

“príjemná poviedka”

Jediná

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Jako ano. Ale přeslazené Snamione ála Pretty Woman? S přivřeným okem ano, dokud člověk nezačne myslet a nedojde mu, co právě Snejpímu provedli.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Přečetla jsem včera a zapomněla okomentovat. Za ten den pocity už trochu vyšuměly, opravdu je to Pretty Women se vším, co k tomu patří, až na ty božské hnědé šaty s puntíky. Překvapilo mě, jak drzá Hermiona a především jak tolerantní Snape v povídce byli. Tady si myslím, že se z toho dalo vytřískat víc, navíc s autorčinými schopnostmi... ale neurazilo, určitě.”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ze začátku jsem se trochu děsila, ale jsem ráda, že jsem povídce dala šanci. Úžasný humor, takový, který vás prostě donutí se červenat a chichotat... Krásné situace s malými zvídavými dětmi :) Trošku přeslazené, ale i na takové počtení má člověk čas od času náladu!”

Tati, kup nám maminku

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3 - 4”