Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Druhý diel bol trošku menej vtipný ako jednotka, ale stále skvelý.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Je to parodie. Veselé čtení, občas trochu morbidní, pouze preslash. Doporučuji přečíst, pobavíte se.”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Humor, který se mi líbí, už jsem četla dvakrát a jistě si zase za čas přečtu.”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Zajímavé. Tak jo, Severus, Harry a Draco v politice → ta zápletka pořádně skřípala, ale zase je celkem originální. Rozhodně je o trošičku lepší než průměr. Za - po dlouhé době - konečně ucházející sloh dám 4:).”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Skvělá povídka a na dnešní dobu opravdu výstižná.”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“no jo, mám pro autorku slabost :))) povídka se mi líbila, připomíná mi mé začátky”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zábavná, vzrušujúca poviedka. Celý čas som sa naozaj bavila.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povedena povidka...jedna z tech, ke kterym se rada vracim...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Autorka sama říká, nepravděpodobná zápletka, OOC postavy. Mně se tento díl velmi líbil, je to vtipné, svižné. Milovníkům češtiny nedoporučuju číst.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

minia12:

“moc se mi líbila vážně krásný”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka neurazí, a ani z ní člověk nespadne na zadek, přesto má v sobě něco, co mě nutí se k ní vracet :)))”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Malej "Ševík" mě prostě uchvátil. :) A když vykřikl "bubák" smích už jsem zadržet nedokázala. :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Obě dvě části jsou úžasné.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“moc hezký příběh :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povedené :)”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Veselá rozverná povídka plná humoru. Některé postavy jsou OOC, ale změny podporují děj. Kapitoly přibývají často a pravidelně. Stránky jsou bez Bety, ale občasné chybičky a překlepy nejsou rušivé. Doporučuji přečíst.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnoceno po 85 kapitole. Pokračování se v tuto chvíli zdá v nedohlednu. - Je to sice docela dlouhé, ale ne tak jak by se dalo soudit podle počtu kapitol, protože jsou docela krátké. A je to dosud nedokončené. - A pro mě je to zatím nejlepší whampi, co jsem četla. - Já mám ráda, když je v povídce nějaké drama a tragédie a tady se to vine většinou bezproblémově. Já mám ráda, když je to pěkně seme/uke a D/S, zatímco whampi, zdá se mi, si potrpí na vyrovnaný vztah. A taky mi přišlo, že to trvá než se tenhle příběh nějakým směrem konečně pohne. - Tak bych měla být asi zklamaná, ale já jsem naopak příjemně překvapená, jak mě setrvávání v tomhle světě bavilo. A tak nevadí, když se na nové události dlouho čeká, když je to čekání vlastně docela zábavné a vztah tak má aspoň dostatek času na rozvíjení. Občas jsem měla podezření, že se porušilo něco z toho, co se výše napsalo, ale naštěstí mám děravou paměť, tak jsem to hodila za hlavu. Díru do literárního nebe to asi neudělá, ale myslím, že jsem si jako čtenář přišla na své. :) A ještě bych mohla přijít, pokud to bude dokončené. Takže whampi, tohle prosím dopiš ... :) PS: Když jsou tady hlavní postavy trochu OOC, je to odůvodněné, protože si měly vyměnit kus charakteru. Takže to docela beru ... Sargo k této povídce napsala komentář, s nímž se velmi ztotožňuji, který bych ale vztáhla na celé whampino psaní. A musím ještě dodat, že tato fanfikce patří v jeho rámci k tomu nejlepšímu.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Podle mého nejlepší, co kdy autorka napsala. Ano má to své chyby - některé přímo do očí bijící - ale povídka je příjemná, čtivá, charaktery postav si mi až na vyjímky zamlouvají, vztah Harryho a Severuse se(aspoň ze začátku) hezky pomalu rozvíjí. Neseděl mi vztah Alex a Siriuse. A dokonce mi zde ani nijak nevadilo, že povídka není nedokončena.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka se mi moc líbila :) jen kdyby byla dokončená”