Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Stránky: 

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

kami:

“Poviedku som čítala dvakrát. Veľmi sa mi páči, keď musia v HP súťažiť. Malo to vtip, hoci Severus nám uletel. :D A možno sa k tomu aj zase vrátim, ale pre čisté svedomie, kvôli nedodržaniu charakterov, musím dať tri.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemná oddychovka a niektoré vei boli veľmi podarené... ako tá hra na tichú poštu :D na tom sa nedalo nesmiať”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“-”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Pobavilo :D ne tak dějem jako některými hláškami. Akorát podle mě hrají slovní fotbal, a ne tichou poštu O.o”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Áno Ševík je skvelé decko :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

kami:

“Prvá časť je veľmi zlatá. Zbožňujem akúkoľvek zmenšenú podobu Severusa Snapea. :) Ale pokračovanie už podľa môjho gusta nebolo. Myslím, že poviedka by sa zaobišla aj bez neho.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Líbilo by se mi to, kdyby to skončilo jinak - tohle bylo prostě "dostat TO tam za každou cenu".”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Slusny potencial, tak trochu zabite.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na to, že většinou nemám ráda roztomilé a ještě k tomu šišlavé děti, mě to docela příjemně překvapilo. :) To šišlaní tam nakonec mělo svůj význam, stejně jako hra Otrušník. Paralely mezi malým a dospělým Snapem se mi líbily. Jen ten konec mi přišel trochu moc uspěchaný a poněkud mi celý zážitek zkazil. :( Kdyby dostal příběh takhle nádavkem pár dalších kapitol, aby měly postavy čas se k tomu uvěřitelně dopracovat, nebo kdyby by skončil jen jako takový lehký preslash, byla bych mnohem raději. Zkrátka to mohlo být i mnohem lepší, potenciál tu byl. S tím koncem, bohužel ani ta trojka není čistá.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Škoda, že to nebylo více rozvedené, protože svůj vtip a zápletku to mělo. Líbilo se mi to až do toho konečného zlomu, kdy se to podle mého názoru zvrtlo někam, kam ani nemělo... A kdybych i jen závěrečnou scénu měla vytáhnout samostatně, tak se mi nějak nezamlouvala... Utnula bych to před tím a nechala třeba jako preslash, pokud tam už musel být. Za nápad a malého černovlasého hošíka ale 3.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“Miluji Ševika!!(kdo taky ne, že?)Druhá část už značně pokulhává, ale kvůli šišlajicího Sevika trojku dám.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“začátek se mi líbil víc než konec. sex přišel příliš brzy :-/”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když jsem ji četla poprvé, líbila se mi mnohem víc, asi jsem teď už měla přehnané nároky. Na druhou stranu, těch pět hodin u ní strávených bylo příjemných. Přečetla jsem ji v kuse, takže mi na konci vadily nelogičnosti a opakování v příběhu, jenže sama vím, že je nemožné udržet všechny detaily v paměti, takže jsem nad tím schopná přimhouřit oči. Na OOC už jsem si ve fanfiction už zvykla a zrovna tady byly charaktery velice příjemně OOC. Víc mi vadila nevyrovnanost jednotlivých kapitol podle toho, jestli autorka zrovna měla, nebo neměla slinu, protože občasné úděsně kostrbaté fráze v jinak velice čtivé povídce dost ruší. (Spoiler:) Každopádně moc se mi líbila zápletka s Danielsovými, naopak mi tam nesedí ten vztah a způsob, jakým pokročil. Ráda bych si přečetla další díly, už jen proto, abych se dozvěděla, jaký osud se chystá pro Remuse. (Dočteno do 85. dílu.)”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Whampi je přírodní úkaz, který nelze poměřovat s kýmkoli jiným. Její psaní je jako bramborové lupínky - děsné jídlo, ale máte na ně chuť a chroupete pořád dál, dokud není mísa prázdná. :-) (Silná tři. :-))”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka není špatná, dobře se četla. Dávám trojku, i za ty stálé sliby o pokračování, ve které už nevěřím, ale kdyby k němu náhodou došlo, možná hodnocení zněním. Z Whampiných povídek je tahle nejlepší.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Dám tomu trojku, ale popravdě si to zaslouží dvojku. Je to vtipné, dobře se to čte a hodně motivů z této povídky se mi líbily. Problémem je, že by to chtělo korekci a vyvarovat se nelogičností, které dojem z tohoto díla dost kazí. Také se nedokáží ubránit pocitu jisté dětinskosti, která na mě z tohoto textu čiší.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tretia časť poviedky bola príjemná. Taká pohodovka.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nejslabsi z cele trilogie, ale i tak ma sve kouzlo:)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“trošku mi tam ještě chybí aspoň jedna kapitola - jak já bych chtěla znát následky :D ale jinak dobré ukončení trilogie :)”

Stránky: