Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Stránky: 

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“O hodně slabší než první část trilogie. Nevěřila jsem jim snad už ani slovo.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to možná o kousek víc než první díl, ale jediným kladem je tu čtivost. Originalitou to dvakrát neoplývá, vadí mi Whampiny autorské vsuvky (to i v jedničce) a charaktery jsou stále zcela mimo. Jenže čtivost, to je věc, na kterou já slyším, takže pořád (horší) průměr.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“O dost horší než první díl, ale i tak je to čtivé, chvílemi vtipné. 2-3.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dřív jsem Whampi hltala, dneska už mě nechává dost chladnou. Jako ano, je to čtivé, ale napsané to není nic moc, autorské poznámky mě akorát rozčilovaly a úporná snaha zařídit se podle všech klišé, která existují, nebyla ani vtipná, ani nic jiného. Vlastně se mi líbil asi jenom začátek o Harrym Jiskrovi. Je ale pravda, že jsem nedávno bádala, kde jsem četla o té samotce na horské chatě... no ale ne, nic moc.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak začnu od názvu povídky.Jak se Whampi sama vyjádřila v komentářích u poslední kapitoly, byl to záměr.Dále jsem si všimla, že u šesté či sedmé kapitoly se přiznala, že to k parodii sklouzlo samo.Marně lovím v paměťi, která část se mi líbila nejvíc..ne, merlinžel, žádná.1-2”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Prvé dve kapitoly boli skvelé. A potom to šlo dole vodou...”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Whampi je Whampi, kapitola sama pro sebe. :-)”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

shadow:

“První dvě kapitoly mě hodně zaujaly, žhavá scéna ve třetí ok :), ale pak, Severusův a Harryho boj za práva homosexuálů, postoj Rona a Hermiony - hodně špatné. No, ale asi na čtvrtý pokus jsem to zvládla dočíst.”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Pěkné, ale pokračování číst nemusím...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Povídky od Whampi mám ráda, protože umí psát velice čtivě, ale tady mi to skřípalo od začátku do konce. Trochu odbyté, charaktery kompletně mimo, všechny ty úkoly poměrně samoúčelné. Na druhou stranu, jak jsem říkala, je to čtivé, takže si klidně znovu přečtu i pokračování, abych ho mohla s čistým svědomím ohodnotit.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus byl poměrně roztomilý, jen kdyby ho autorka nenchala tak děsně šišlat... :D Co mě ale naprosto rozladilo, byla závěrečná sexuální scéna, která se sem ani trochu nehodila a kterou tam autorka vysloveně narvala násilím, jenom aby z toho byl slash... :/”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

mariaa:

“První část za 3, ale ta druhá těžce pokulhávala...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“prvá kapitola jednoznačne predčila pokračovanie”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“První díl byl slušný, za tři určitě, druhý byl divný. Sice se mi moc líbil odstavec zakončený slovem "sex" - vyznělo mi to přesně tak, jak autorka zamýšlela - a taky poslední věta, ačkoliv obecně poslední rádoby filosoficko úvahovo shrnující věty dvakrát nemusím. Nicméně jsem nějak úplně nechytila pohnutky těch dvou... Za dva, zkrátka.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“První část byla velmi dobrá, druhá o dost horší. 2-3”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“První dvě kapitoly ušly, pak to jde do kytek. 2-3*”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“... chápu, že to autorku bavilo psát. :-)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ve varování je sice napsáno, že je Sverus OOC, ale místy už to bylo vážně moc... Příjemným překvapením bylo, jak se Brumbál nakonec vybarvil a jak ho Severus s Potterem převezli, aniž by o tom věděl. Jen jsem místy zírala na inovační češtinu - viz. Kochal se Harryho zářivými oky. To už je trochu silné kafe...”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Konec to zachránil...”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když ono je to psané hrozně z rychlíku. Už to není ani o lidech, ani o práci, v podstatě ale ani o vztahu... nějak nedokážu přijít na to, o čem to vlastně je. Ale jako u předchozích dílů - dobře se to čte.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“jednoznačne najslabšia časť zo všetkých... o tých vtipných poznámkach v zátvorkách, ktoré si autorka nemohla odpustiť, nehovoriac..”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nejslabší z celé série. Tohle už je takový... o ničem.”

Stránky: