Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Stránky: 

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

beruska:

“...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povedena povidka...jedna z tech, ke kterym se rada vracim...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Pěkné, ale pokračování číst nemusím...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Povídky od Whampi mám ráda, protože umí psát velice čtivě, ale tady mi to skřípalo od začátku do konce. Trochu odbyté, charaktery kompletně mimo, všechny ty úkoly poměrně samoúčelné. Na druhou stranu, jak jsem říkala, je to čtivé, takže si klidně znovu přečtu i pokračování, abych ho mohla s čistým svědomím ohodnotit.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Autorka před OOC Severusem varuje, proto si na něj nebudu stěžovat (navíc až tak katastrofální to nebylo, znám horší případy), protože to by nebylo fér a já se sama, bez nucení, rozhodla že si to přes varování přečtu. Ale ta zápletka... Viděla jsem v tom ty americké reality show, které upřímně nesnáším. Na druhou stranu, bylo tam mnoho vtipných hlášek, za které si to hodnocení zaslouží.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

kami:

“Poviedku som čítala dvakrát. Veľmi sa mi páči, keď musia v HP súťažiť. Malo to vtip, hoci Severus nám uletel. :D A možno sa k tomu aj zase vrátim, ale pre čisté svedomie, kvôli nedodržaniu charakterov, musím dať tri.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Autorka sama říká, nepravděpodobná zápletka, OOC postavy. Mně se tento díl velmi líbil, je to vtipné, svižné. Milovníkům češtiny nedoporučuju číst.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi príjemná oddychovka a niektoré vei boli veľmi podarené... ako tá hra na tichú poštu :D na tom sa nedalo nesmiať”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

minia12:

“moc se mi líbila vážně krásný”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“-”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Pobavilo :D ne tak dějem jako některými hláškami. Akorát podle mě hrají slovní fotbal, a ne tichou poštu O.o”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka neurazí, a ani z ní člověk nespadne na zadek, přesto má v sobě něco, co mě nutí se k ní vracet :)))”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Malej "Ševík" mě prostě uchvátil. :) A když vykřikl "bubák" smích už jsem zadržet nedokázala. :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Áno Ševík je skvelé decko :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

kami:

“Prvá časť je veľmi zlatá. Zbožňujem akúkoľvek zmenšenú podobu Severusa Snapea. :) Ale pokračovanie už podľa môjho gusta nebolo. Myslím, že poviedka by sa zaobišla aj bez neho.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

kripolik:

“...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“:)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Líbilo by se mi to, kdyby to skončilo jinak - tohle bylo prostě "dostat TO tam za každou cenu".”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Slusny potencial, tak trochu zabite.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na to, že většinou nemám ráda roztomilé a ještě k tomu šišlavé děti, mě to docela příjemně překvapilo. :) To šišlaní tam nakonec mělo svůj význam, stejně jako hra Otrušník. Paralely mezi malým a dospělým Snapem se mi líbily. Jen ten konec mi přišel trochu moc uspěchaný a poněkud mi celý zážitek zkazil. :( Kdyby dostal příběh takhle nádavkem pár dalších kapitol, aby měly postavy čas se k tomu uvěřitelně dopracovat, nebo kdyby by skončil jen jako takový lehký preslash, byla bych mnohem raději. Zkrátka to mohlo být i mnohem lepší, potenciál tu byl. S tím koncem, bohužel ani ta trojka není čistá.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus byl poměrně roztomilý, jen kdyby ho autorka nenchala tak děsně šišlat... :D Co mě ale naprosto rozladilo, byla závěrečná sexuální scéna, která se sem ani trochu nehodila a kterou tam autorka vysloveně narvala násilím, jenom aby z toho byl slash... :/”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

mariaa:

“První část za 3, ale ta druhá těžce pokulhávala...”

Stránky: