Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Stránky: 

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když jsem ji četla poprvé, líbila se mi mnohem víc, asi jsem teď už měla přehnané nároky. Na druhou stranu, těch pět hodin u ní strávených bylo příjemných. Přečetla jsem ji v kuse, takže mi na konci vadily nelogičnosti a opakování v příběhu, jenže sama vím, že je nemožné udržet všechny detaily v paměti, takže jsem nad tím schopná přimhouřit oči. Na OOC už jsem si ve fanfiction už zvykla a zrovna tady byly charaktery velice příjemně OOC. Víc mi vadila nevyrovnanost jednotlivých kapitol podle toho, jestli autorka zrovna měla, nebo neměla slinu, protože občasné úděsně kostrbaté fráze v jinak velice čtivé povídce dost ruší. (Spoiler:) Každopádně moc se mi líbila zápletka s Danielsovými, naopak mi tam nesedí ten vztah a způsob, jakým pokročil. Ráda bych si přečetla další díly, už jen proto, abych se dozvěděla, jaký osud se chystá pro Remuse. (Dočteno do 85. dílu.)”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Podle mého nejlepší, co kdy autorka napsala. Ano má to své chyby - některé přímo do očí bijící - ale povídka je příjemná, čtivá, charaktery postav si mi až na vyjímky zamlouvají, vztah Harryho a Severuse se(aspoň ze začátku) hezky pomalu rozvíjí. Neseděl mi vztah Alex a Siriuse. A dokonce mi zde ani nijak nevadilo, že povídka není nedokončena.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Výborné, skvěle se mi to četlo, vtipné, nápadité, jen opakující se vysvětlování, pak to trochu nesedí. Charaktery moc neřeším, upřímně by se mi to líbilo, ať by tam byli třebas úplně nové jiné postavy... Upřímně doufám, že to bude mít pokračování”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Krásné a vtipné. Jiné hodnocení dát nemohu :D”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Whampi je přírodní úkaz, který nelze poměřovat s kýmkoli jiným. Její psaní je jako bramborové lupínky - děsné jídlo, ale máte na ně chuť a chroupete pořád dál, dokud není mísa prázdná. :-) (Silná tři. :-))”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka není špatná, dobře se četla. Dávám trojku, i za ty stálé sliby o pokračování, ve které už nevěřím, ale kdyby k němu náhodou došlo, možná hodnocení zněním. Z Whampiných povídek je tahle nejlepší.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povídka se mi moc líbila :) jen kdyby byla dokončená”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Dám tomu trojku, ale popravdě si to zaslouží dvojku. Je to vtipné, dobře se to čte a hodně motivů z této povídky se mi líbily. Problémem je, že by to chtělo korekci a vyvarovat se nelogičností, které dojem z tohoto díla dost kazí. Také se nedokáží ubránit pocitu jisté dětinskosti, která na mě z tohoto textu čiší.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Badinek:

“...”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tretia časť poviedky bola príjemná. Taká pohodovka.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ve varování je sice napsáno, že je Sverus OOC, ale místy už to bylo vážně moc... Příjemným překvapením bylo, jak se Brumbál nakonec vybarvil a jak ho Severus s Potterem převezli, aniž by o tom věděl. Jen jsem místy zírala na inovační češtinu - viz. Kochal se Harryho zářivými oky. To už je trochu silné kafe...”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“k přečtení”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

beruska:

“X”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nejslabsi z cele trilogie, ale i tak ma sve kouzlo:)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Konec to zachránil...”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Když ono je to psané hrozně z rychlíku. Už to není ani o lidech, ani o práci, v podstatě ale ani o vztahu... nějak nedokážu přijít na to, o čem to vlastně je. Ale jako u předchozích dílů - dobře se to čte.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“jednoznačne najslabšia časť zo všetkých... o tých vtipných poznámkach v zátvorkách, ktoré si autorka nemohla odpustiť, nehovoriac..”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nejslabší z celé série. Tohle už je takový... o ničem.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“-”

Stránky: