Komentáře k povídkám autora/autorky: whampingwillow

Stránky: 

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Krása :D”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Škoda, že to nebylo více rozvedené, protože svůj vtip a zápletku to mělo. Líbilo se mi to až do toho konečného zlomu, kdy se to podle mého názoru zvrtlo někam, kam ani nemělo... A kdybych i jen závěrečnou scénu měla vytáhnout samostatně, tak se mi nějak nezamlouvala... Utnula bych to před tím a nechala třeba jako preslash, pokud tam už musel být. Za nápad a malého černovlasého hošíka ale 3.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“prvá kapitola jednoznačne predčila pokračovanie”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Obě dvě části jsou úžasné.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“První díl byl slušný, za tři určitě, druhý byl divný. Sice se mi moc líbil odstavec zakončený slovem "sex" - vyznělo mi to přesně tak, jak autorka zamýšlela - a taky poslední věta, ačkoliv obecně poslední rádoby filosoficko úvahovo shrnující věty dvakrát nemusím. Nicméně jsem nějak úplně nechytila pohnutky těch dvou... Za dva, zkrátka.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“První část byla velmi dobrá, druhá o dost horší. 2-3”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“Miluji Ševika!!(kdo taky ne, že?)Druhá část už značně pokulhává, ale kvůli šišlajicího Sevika trojku dám.”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“moc hezký příběh :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“začátek se mi líbil víc než konec. sex přišel příliš brzy :-/”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“povedené :)”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Lucie:

“...”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Autorka povídku zamýšlela jako jednorázovku a je to na tom vidět. Do druhé kapitoly se tam i něco děje, ačkoliv všechno, co se v jiných povídkách na stejné téma čtenáři dozvídají až ke konci, tu je jasné z prvních vět, ale zbytek je o cukrování mezi postavami, které k cukrování nikdy nebyly zrozeny. Zní to hrozně nepravděpodobně... Já chápu, že si tohle téma Whampi chtěla zkusit, ale tentokrát to ani nebylo napsané tak čtivě, jak jsem od ní zvyklá. Na její dlouhé povídky zkrátka kratší nemají.”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“První dvě kapitoly ušly, pak to jde do kytek. 2-3*”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“... chápu, že to autorku bavilo psát. :-)”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Autorku mám ráda, ale tohle je snad její nejslabší dílo. Sto a jednou opakované věty, nelogicky reagující postavy, zádrhele v dialozích. A cukrování obou hrdinů?! Dočteno, ale stěží...”

Po dvaadvaceti letech

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne... tohle vážně ne...”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Veselá rozverná povídka plná humoru. Některé postavy jsou OOC, ale změny podporují děj. Kapitoly přibývají často a pravidelně. Stránky jsou bez Bety, ale občasné chybičky a překlepy nejsou rušivé. Doporučuji přečíst.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“uvidíme”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“keď bude čas...”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nade:

“Povídku čtu průběžně, i když v poslední době jsem se trochu zasekla. Ale rozhodně se k ní vrátím.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnoceno po 85 kapitole. Pokračování se v tuto chvíli zdá v nedohlednu. - Je to sice docela dlouhé, ale ne tak jak by se dalo soudit podle počtu kapitol, protože jsou docela krátké. A je to dosud nedokončené. - A pro mě je to zatím nejlepší whampi, co jsem četla. - Já mám ráda, když je v povídce nějaké drama a tragédie a tady se to vine většinou bezproblémově. Já mám ráda, když je to pěkně seme/uke a D/S, zatímco whampi, zdá se mi, si potrpí na vyrovnaný vztah. A taky mi přišlo, že to trvá než se tenhle příběh nějakým směrem konečně pohne. - Tak bych měla být asi zklamaná, ale já jsem naopak příjemně překvapená, jak mě setrvávání v tomhle světě bavilo. A tak nevadí, když se na nové události dlouho čeká, když je to čekání vlastně docela zábavné a vztah tak má aspoň dostatek času na rozvíjení. Občas jsem měla podezření, že se porušilo něco z toho, co se výše napsalo, ale naštěstí mám děravou paměť, tak jsem to hodila za hlavu. Díru do literárního nebe to asi neudělá, ale myslím, že jsem si jako čtenář přišla na své. :) A ještě bych mohla přijít, pokud to bude dokončené. Takže whampi, tohle prosím dopiš ... :) PS: Když jsou tady hlavní postavy trochu OOC, je to odůvodněné, protože si měly vyměnit kus charakteru. Takže to docela beru ... Sargo k této povídce napsala komentář, s nímž se velmi ztotožňuji, který bych ale vztáhla na celé whampino psaní. A musím ještě dodat, že tato fanfikce patří v jeho rámci k tomu nejlepšímu.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Opravdu úžasná povídka. Ze začátku ta povídka není nic moc než se rozjede, ale opravu skvěle doporučuju.”

Stránky: