Komentáře k povídkám autora/autorky: sallome

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Mája:

“Nádherná rozepsaná povídka, občas trochu složitější, aktualizace časté, příjemné počteníčko.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Zajímavá povídka, líbily se mi ty rozhovory Severuse a Harryho i hlavní padouch. Velké plus je za Rona a scény s Drakem. fantazie autorky nezná hranic:-)”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jeden bod za přiměřeně zajímavou a originální zápletku s mým oblíbeným párem v hlavní roli (Severus a Harry, kteří nedokáží být spolu, ale ani bez sebe :)), další bod za Minervu konečně zvládající neposlušné portréty, další bod - Draco a Hermiona spolu v knihovně (7.kap.) a jeden bod za to, jak nás Sallome na konci (s exitencí/neexistencí epilogu) vyvedla aprílem :D. - A to jsem ani nezapočítala, jak je Sallome příjemná a milá osoba.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

mariaa:

“:)”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Nápad na příběh povídky je dobrý, ale někde v průběhu děje se to zabýrá jen jedním směrem.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Spojení mezi Harrym a Severusem ve snu bylo skvělé, to jsem si velmi užívala. Trochu hodně mě zklamal závěr a celý hlavní záporák mi tam přišel tak nějak navíc a trochu mi kazil plynulost děje, stejně jako to, že když už tam byl, nedělal víc potíží a byl to trochu moc rychlý konec. Stejně se mi nepříliš líbil vznik spojení Harry/Severus. Ale jinak povídka velmi dobrá i se dobře četla. 3-4, ale když se kouknu, čemu jsem dala tři, tak rozhodně je tohle lepší.”