Komentáře k povídkám autora/autorky: sallome

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celkom pekné. Mám rada dlhé poviedky, ale musím sa priznať niektoré pasáže sa mi zdali zbytočne zdĺhavé. Za koniec som v podstate rada, ale to vzkriesenie je až moc.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tedy upřímně na začátku jsem se vůbec nemohla začíst, ale po pár kapitolách mě děj vcelku zaujal. Na nervy mi lezly v povídce snad všechny rozhovory - nudné, mnohdy o úplných slátaninách, nemluvě o tom, že postavy mnohdy z úst vypustili věci nad kterými jsem nevěřícně kroutila hlavou. Povídku doplňovaly fotomontáže, které... nechci urážet, jistě dali nějakou práci, ale prostě já bych něco takovýho snad ani neuveřejňovala. Nutno dodat, že nečtu tragické konce, ovšem zde bych ho uvítala spíše než tu zrůdnost co autorka vykouzlila v epilogu(jestli to měl být "vtípek", který jsem nepochopila, tak se omlouvám). Na konec dodávám, že i přes všechno možné i nemožné, co mě v povídce rozčilovalo, jsem povídku přečetla s očekáváním, co přijde dál a udělalo na mě dojem jak velkou fantazii autorka má - to všechno, co totiž zmotala v povídce dohromady je obdivuhodné. :D Dám 3*”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Povídka mě za začátku opravdu zaujala. Ale čím dál sem četla tím míň mi to přišlo uvěřitelné. Zaujal mě vztah Harryho a Severuse. Dokonce i Hermiona s Dracem mě poměrně nadchli ač tenhle pár nemusim. Rozhodně sem doufala, že Hermiona skončí s Dracem a ne s Ronem, kterého nemám moc ráda. Ovšem některé situace, byli opravdu trochu převýdatelné a tak trochu šroubované. Oslovilo mě spojení mysli mezi Severusem a Harrym. Myslím, že kdyby se autorka trochu zamyslela předem a nešrouboala jednu věc na druhou až z toho vznikl zbytěčně přeplácaný příběh, ve kterém sem občas tak trochu tápala, mohla to být opravdu skvělá povídka. Rozhodně bych některé věci vynechala a jiné mnohem více rozvedla. Překlad byl skvělí. Je to mezi 3 a 4. Já ale dávám 3 protože pochybuju, že se k povídce budu někdy v budoucnu vracet.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“2, 5”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka mě ze začátku bavila, námět mi přišel zajímavý, ale pak se to tak podivně rozvíjelo a konec, který mě zklamal, mi přišel i dost odbitý. Znovu již číst nebudu. 2-3.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Takové průměrné Snarry. Líbí se mi ta zápletka vzájemného duševního propojení mezi Harrym a Severusem. Sice to není příliš originální, ale je to hezké. Některé věci mi pak ale už přišly až přitažené za vlasy...”