Komentáře k povídkám autora/autorky: sallome

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tohle si ale nemůžete nechat ujít! V té povídce je všechno! Klaďasové omylem si tvořící viteály, neuvěřitelné a vskutku dechberoucí koláže, milování na drakovi v letu, talismany rozkoše, dlouhé, nádherné, lehce prohnuté dary přírody, kouzlící obrazy, snížení biologického věku jako bonus ke zmrtvýchvstání, legenda o Ježíšovi, pohádka o Merlinovi, Cesta do středu Země... pokud vás během čtení Harryho láska neobemkne jako chobotnice a k zemi se nesnesou slzavé krůpěje deště, vracíme vstupné! Ten sloh! (Jestliže je stále platné: Kdo seje vítr, sklízí bouři, pak v tomto kontextu právě čelili tornádu.) To naprosto nepředvídatelné řešení zápletek (vaření lektvaru)! Ten úchvatný záporák, sedící v podzemí na trůnu ze stehenních kostí a pojídající červy! Ne, vážně, tohle nemá konkurenci, tohle si prostě musíte přečíst.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, na mě je to moc velká fantasmagorie - ať už onen kouzelnický příběh o Ježíšovi a veškeré nablblosti z toho plynoucí, nebo ta průhlednost s patrony... Celkově se mi to nelíbí - ani zápletky a už vůbec ne nový padouch, který mi přijde spíš jen jako vytuněný Voldemort.”