Komentáře k povídkám autora/autorky: nadin

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Jelikož Noc byla psaná pro mě nemám nárok si stěžovat, ale i kdybych ho měla, nebrblala bych. Nadin píše dokonale procítěným a úžasným stylem. Doporučuju”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Tady se mi Lucius zalíbil, co zalíbil byl zatraceně sexi :)”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Dočítala som, utriedila som si pocity, vyfúkala nos a utrela slzy. Už dávno som tak dojímavý epilóg nečítala. Autorka vložila doňho doslova dušu. Celá poviedka má nádhernú atmosféru a zaujímavý dej. Dlhočizný príbeh, ktorý sa určite oplatí prežiť. Schválne píšem prežiť, lebo to hrozí každej empatickej duši, ktorá sa začíta. ”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“První povídka, kterou jsem od nadin četla a dokonale mě k ní jako k autorce přikovala. Rozhodně stojí za přečtení”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

beruska:

“Kdo necetl, prectete, krasna povidka o paru hg/ss, ale necekejte sladak take to nemaji jednoduche”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Emily:

“Dokonalá povídka! Nejlepší!”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

patolozka:

“Nádhená povídka, ve které nejdu vždy vše, co jsem chtěla.”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

elulinek:

“Pokud byste rádi znali můj názor na povídku, koukám se na svůj poslední komentář u epilogu a doporučuju, abyste si ho přečetli, protože ten třídílný blábol ode mě to vystihuje mnohem lépe. "Já už nevím, co mám říct, neb vyzvednout a postavit tě na piedestal je málo. Výborně, skvěle, úžasně. Excellent, fine, amazing. Nádherná slova, skvostné myšlenky a ušlechtilý úmysl. Děkuji. "”

Vráť sa kvôli mne

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“ZTraine mě předběhla, chtěla jsem sem vložit tuhle úžasnou povídku a ona už tu je. Nadin si hraje se slovy podobna bohyni, která hýbe osudy ostatních ;-) V jejím podání bych věřila, že nebe je zelené a trává žlutá :-D”

Vráť sa kvôli mne

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Rulie:

“Sladké, ale nádherné :D”