Komentáře k povídkám autora/autorky: nadin

Stránky: 

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nádherná, poviedka v ktorej sa mení zlo na dobro a naopak. Lucius Malfoy je v nej dokonalý :D ”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Jacomo:

“Protože vím, že nadin píše výborně, rozhodně jsem se na to musela podívat. A líbilo se mi to, přestože pár HG/LM nepatřím k mým favoritům. Povídka je přesně tím, zač se vydává - šancí na změnu pro všechny. Proč tedy u Lucia řešit OOC, když je zde tím princem z pohádky, o kterých si občas s chutí aspoň počteme? :-)”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Nade:

“Miluju Lucius Malfoy ...”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Kate Mathews:

“...”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Jelikož Noc byla psaná pro mě nemám nárok si stěžovat, ale i kdybych ho měla, nebrblala bych. Nadin píše dokonale procítěným a úžasným stylem. Doporučuju”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Na to, že ja neznášam Luciusa... klobúk dole”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Crystal:

“...”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

beruska:

“Tenhle par nemam rada, ale Nadin umi zazraky, v jejim podani mi par nevadil”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Tady se mi Lucius zalíbil, co zalíbil byl zatraceně sexi :)”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

niktoska:

“Rada si prečítam akúkoľvek poviedku, kde je Hermiona s niekým iným ako s Ronom, pretože mi prídu ako pár zo zúfalstva. Táto poviedka bola mierne sladká a rozprávková, kde dobrý kráľ zachránil princeznú pred zlým princom, ktorý nakoniec oľutoval svoje činy a stal sa z neho dobrý samaritán. Napriek klišé som Luciusa nemilovala nikdy viac a asi ani nikdy nebudem”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Zástupkyňa:

“... vážne, ne.”

Noc s nepriateľom

Autor: nadin      Jazyk: SJ

Lucie:

“...”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Mňa táto poviedka naozaj zaujala, dýcha z nej zvláštna atmosféra. Páči sa mi nápad ako sa Hermiona snaží prežiť povojnové obdobie mysliac si, že vo svete muklov zabudne...”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Jacomo:

“Krásně napsaný příběh. Dokonale vykreslená atmosféra podzimu i rodícího se vztahu. Jemné nenásilné náznaky. Logická nejistota. Milá postava Hermionina nadřízeného. Vůbec postavy jsou příjemně živé, nečernobílé. Se zvědavostí budu očekávat příští kapitoly.”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

zorlika:

“Nádherný príbeh. Krásne napísané, romantické, dojímavé a úžasné. Milujem to ako nadin píše a aj túto poviedku :D”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“Draco nepatří k mým zamilovaným postavám, ale v podání nadin se lehce překousne ;)”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

SaraPolanska:

“Tento pár bych normálně nečetla, ale nadin umí a umí přitáhnout každého. Příběh se spletitý, plný nástrah a ani na chvilku nenechá čtenáře pořádně a klidně nadechnout, ale nechává po sobě více než příjemnou stopu :-)”

Novembrový dážď

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“:)”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

sluzy:

“Úchvatná poviedka vďaka ktorej som si tento pár absolútne zamilovala. krásne písané a naozaj skvelé. Plus každého kto chce po sebe zanechať kometár čaká malý bonus. Niektoré kometáre ktoré nechávaju elulinek.Sara polanska a Chavelierka vám naozaj potrhajú bránicu.”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

zorlika:

“Prosto pekná poviedka.”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Nade:

“Ó ano”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Dočítala som, utriedila som si pocity, vyfúkala nos a utrela slzy. Už dávno som tak dojímavý epilóg nečítala. Autorka vložila doňho doslova dušu. Celá poviedka má nádhernú atmosféru a zaujímavý dej. Dlhočizný príbeh, ktorý sa určite oplatí prežiť. Schválne píšem prežiť, lebo to hrozí každej empatickej duši, ktorá sa začíta. ”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Chavelierka:

“První povídka, kterou jsem od nadin četla a dokonale mě k ní jako k autorce přikovala. Rozhodně stojí za přečtení”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“:-)”

Otvor srdce novému dňu

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

beruska:

“Kdo necetl, prectete, krasna povidka o paru hg/ss, ale necekejte sladak take to nemaji jednoduche”

Stránky: