Komentáře k povídkám autora/autorky: medúsa neplave

Mít tě sám

Autor: medúsa neplave      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Já českým malířům fanartů nadržuji, k tomu se klidně přiznám, ale tady k nadržování není vůbec důvod. Kresba v mých očích plně obstojí vedle jakékoliv zahraniční. :-)”

Mít tě sám

Autor: medúsa neplave      Jazyk: fanart

belldandy:

“Dávám pět, protože prostě neznám druhou českou fanfikční autorku, která ztrácí čas s námi českými čtenáři a při tom tak dobře maluje. :)”

Mít tě sám

Autor: medúsa neplave      Jazyk: fanart

jesssnape:

“nádhera!”

Mít tě sám

Autor: medúsa neplave      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Ano, nádhera, jako příběh sám”

Stínohra

Autor: medúsa neplave      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Podle autorky prvotina, která nemá valné naděje na smysluplnost. Já si dovolím nesouhlasit a dolním, že je to jedna z mála Merlin FF, která mě přesvědčila ke druhé, třetí, čtvrté i páté kapitole :-) //belldandy, o Stínohře jsem se dozvěděla z DS, takže tam medúsa asi přidává :-)”

Stínohra

Autor: medúsa neplave      Jazyk: ČJ

belldandy:

“O Stínohře jako takové nemohu říct nic, poněvadž tenhle fandom prostě neznám. Šance, že si ji někdy přečtu je proto jen minimální. :( Nicméně chci říci něco o samotné Medúse. Nevím, jestli právě teď nezrazuji důvěru ve mě vloženou, když prozradím, že jsem měla možnost si přečíst kus její neuveřejněné slashové FF z fandomu BBC Sherlock. A pro mě to byl nejlepší a nejsmysluplnější český kousek, jaký jsem na tento fandom četla. Na základě této skutečnosti si dovoluji Medúsu jako autorku doporučit.”

Stínohra

Autor: medúsa neplave      Jazyk: ČJ

Mariella:

“...”