Komentáře k povídkám autora/autorky: kattyV

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pěkná povídka, místy hodně naivní a až nepravděpodobně milá, ale oči po ní klouzaly samy. Potěcha duše.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Povídku jsem nečetla, ale ty kresby mě zaujaly. Hlavně ta s Voldemortem.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Benny:

“Upoutal mě Voldemort.Krása.Dále Harry, i když je to spíše Daniel(jako Harryovec si nestěžuji;D)Ovšem čtyřku to dostane jen kvůli vyobrazení Snapea alá Rickman.Škoda, jinak nádhera.”

Galerie Vzkříšený

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

belldandy:

“Národnost autorů fanartu zůstává často utajená a proto je mě samotnou záhadou, zda tu náhodou neexistuje víc talentovaných malířek než bych čekala. Nicméně pokud budu stavět jen na tom, co je mi známo, pak se KattyV vedle Milwy zařadila k těm málo českým autorkám fanartu, jejíž přezdívka stojí za zapamatování. A trochu podobně jako jsou dvě Milwiny HP ilustrace (alespoň v mých očích) neodmyslitelně spjaté s Elysejským Klíčem, tak Kattyiny ilustrace zas neodmyslitelně patří ke Casiopině snarry Vzkříšený. Cítím v nich (v dobrém či ve zlém) Kattyinu výtvarnou spřízněnost s Casiopeiným psaním. Zdají se mi odrážet jakousi zasněnou impresivní procítěnost, což zcela harmonicky doplňuje Casiopein -vesměs romantický - literární projev. A její postavy vychazí celkem zřejmě z filmového zpracování, kteroužto provázanost, třebaže ji nedokáži prokázat, Casiopee podsouvám také. Zkrátka si myslím, že Kattyiny ilustrace jsou pro tuhle fanfikci tím pravým ořechovým a jako takové snad ani nemají žádnou chybu, třebaže mi jinak možná ne vždy ve všem "sednou". Taky mám nejraději asi ty pouťové a potom nejspíš tu s názvem "Stařec". Hodnotit jen ty, dala bych nejspíš pět bodů.”