Komentáře k povídkám autora/autorky: evi

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“jsem teprve na začátku, ale zatím to vypadá slibně :)”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Velice zajímavá a propracovaná povídka.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Anne:

“*”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Na to se musím podívat...”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ohromně se těším! Už samotné inteligentně subtilní jméno hlavní postavy a její mimokanonický talent napovídají, že mě čeká skutečný literární zážitek.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je prostě čistá Marry Sue. Je to krásná cizinka a má zvláštní talent. Tyhle věci by mi ani tak nevadily, ale vadí mi, že si celý příběh uzurpuje jen pro sebe, do všeho rychle vnikne a směřuje k tomu, aby skončila v páru s nejžádanějším hrdinou. A já si o ní číst nechci... Nejspíš ji to nepřeji nebo co? Ženská závist :) Neboli doporučuji jen tomu, komu tohle nevadí. Nepřečetla jsem a už asi ani nepřečtu. (I když život chystá překvapení.) A mýlím-li se, budu ráda, když mi to někdo vymluvíte. Zároveň zdůrazňuji, že nějaké ty kvality bych tomuhle dílu neodpírala. Najde se tu lecjaký originální nápad a na fanfikční poměry je to vážně pěkně napsáno. Tedy řekněme, moje škoda ... :) PS: Proč se u povídek musí vyznačovat, že jde o slash, ale to že je hlavním námětem fikce hetero párování se nevyznačuje nikde? Podle mě je to diskriminace! :) Jsme tu varováni skoro před vším, tak když je fikce milostnou romancí, já chci taky dopředu varování, abych si ušetřila překvapení. :) ... Ale ne, ve skutečnosti nečekám varování nikdy. Člověk to musí brát tak, jak to přijde. // Už jsem se vážně bála, že mi tu Mary Sue nikdo nevymluví, že si to budu muset nakonec vymlouvat sama, upozornit se, že i když je to hrdinka s dojímajícím osudem, na čistou MS má toho charakteru přeci jen dost a nějaké ty milé nedostatky v jejím chování by se našly (třebas to pití). Sama bych to při tom dělala vážně nerada, poněvadž by mně to nešlo tak řečeno od srdce. Sláva! Už nemusím. / Jednu věc ale musím dovysvětlit. Já si nepřeji být varována před "perverzním hetem", ale tak trochu bych si přála znát dopředu žánrové zařazení fanfikce. Proto bych si přála odlišit na FF deníku alespoň het a gen, protože v tuto chvíli obě tyto kategorie splývají. A já jsem díky tomu dost naivně myslela, že tentokrát nepůjde o milostnou romanci.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Ze zřejmých důvodů to už nebudu ani zkoušet. Jo, mít čtenáře, co vám dělá špatné jméno, je smutné.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Lucie:

“k přečtení”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne... myslím, že se nebudu zbytečně trápit...”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

shadow:

“Skoro to podle hodnocení vypadá, že tuhle povídku „buď miluješ nebo nenávidíš“. Opravdu jsem se jí několikrát pokoušela dát šanci, nebrblat u ní hned od začátku, ale to se prostě nedá. Neskutečně otravná hrdinka. Jestli má tohle dílko, dle některých komentářů níže, patřit k tomu nejlepšímu, co v našich luzích a hájích vzniklo, pak jsem ráda, že het povídky nevyhledávám.”