Komentáře k povídkám autora/autorky: evi

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nedokážu přečíst. Nudí”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Boha jeho.... To je snad špatný vtip, ne? Pominu, že je hlavní postava Mařena (od těchto příběhů se ani nic jiného očekávat nedá a když do nich člověk jde, musí s tím počítat), ale co ten zbytek? Co ten pindavý sloh? Jsem se zase jednou nechala navnadit komentáři.... :/ Vzdávám to!”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Dočetla jsem to něco lehce před polovinu a vzdávám to. Hlavní důvod je ten, že mě to nebaví a na to, abych četla něco, co mě nebaví, je to moc dlouhé:). Překvapivě bych Nathalii za čistou MS neoznačila, náznaky tam má, to bezpochyby, ale nepřijde mi tak strašná. Co mě ale štvalo, je to, že hlavní postava si zabírá celý příběh pro sebe a že autorka ze všech okolních postav dělá docela debily a mírně je karikatizuje. Postupem času se tohle pomalu ztrácí, ale neztratí se to zcela (aspoň tam, co jsem dočetla). A bohužel mě ani nezaujal styl, jakým je to psané. Tenhle já moc nemusím. Jedna zajímavost, co jsem zjistila, že ačkoliv autorka vychází z kánonu a výborně sbírá a vysvětluje střípky informací, já některé věci chápu jinak (přestože jsme četly stejnou knihu) a třeba zrovna nastavení Nitrobrany mně tu mírně vadilo. Jinak ale vybírá kánonické střípky opravdu pěkně pečlivě. Za to palec nahoru//Nedočteno a zůstane to tak, na to, abych čekala, jestli se tam ke konci něco stane, je to moc dlouhý a nepřijde mi to natolik dobrý, abych doufala, že se mi to bude líbit.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Takže..fakt tohle někdo považuje za vrchol literatury?!Nemíním tady přes půl komentáře špinit heteře.Nastav druhou tvář jak se říká v bibli.Obavám se totiž, že i kdyby byl vulgarismus a penis v análním otvoru v každé kapitole nic by se tím nezachránilo.Ta slečna je Mary jak vyšitá:ukecaná hrdinka ze šestákového románu pro ženy, které se v tom vyžívají.Úžasné vlastnosti, sežraná všechna moudrost světa a beztak ve všech směrech je dokonalá a bezchybná.Děkuji pěkně, ale vrátím se do svých bezpečných vod o dvou penisech a vždy ochotném zadečku.”