Komentáře k povídkám autora/autorky: assez

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná povídka lehce se četla. Konec byl trošičku uspěchaný, ale rozhodně to stojí za přečtení.”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Dosti zajímavá povídka. Osobně bych ji publikovala jako jednorázovku nebo maximálně rozdělila do 2-3 kapitol, protože ty první jsou značně krátké. Nicméně každá z nich má své opodstatnění. Občas lehce matoucí, ale rozhodně netradičně podaný příběh Harryho a Severuse. A celkem uvěřitelně odůvodněné zmrtvýchvstání. Tak trochu šílený Harry a tak trochu mrtvý Severus.”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Slavný to okamžik - toto je historicky první povídka od Assez, kterou jsem byla schopná dočíst. Místy je to sice přestylizované a někdy zbytečně rádoby melodramatické, ale i tak to bylo zajímavé čtení... :) Jenom mi do noty nepadly poslední 4 kapitoly - kdyby to skončilo 13. tak by se mi to líbilo víc.”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Já vlastně ani nevím, zda se mi to líbilo či ne.Některé lidi může styl jakým je povídka napsaná vadit a jiní ho budou zbožňovat. Tvrdohlavost postav je více než zřejmá, ale jaksi to té povídce spíš přispívá (teda podle mě).;) Děj byl zajímavý a rozepisovat a jednotlivě ho hodnotit by bylo na dlouho a asi bych se zamotala.:) Prostě a jednoduše kvalitní příběh:)”

Podivné prázdniny

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mne sa to páčilo :)”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“celkem zabijácké... neuvěřitelně zvláštní..”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Iné, boľavé a krásne.”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Přečetla jsem si to celé, dá se říci, že mě to zvláštním způsobem zaujalo.. Nic jsem nečekala, nic mě tedy nezklamalo. Zda mě něco překvapilo, ano, musím říci že ano.. Dávám za 3”

Život jde dál

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”