Komentáře k povídkám autora/autorky: andy

Bella & Andy

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Škoda že neni ukončená”

Bella & Andy

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

kami:

“Tak toto znie na jedno z najšialenejších AU, čo sa mi dostalo pod ruku, ak vezmem do úvahy fakt, že ide o kapitolovku. Som zvedavá. :D”

Harry Potter a záblesk dávné minulosti

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Škoda jen, že autorka příběh nedokončila.”

Harry Potter a záblesk dávné minulosti

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Příjemné”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Velmi pěkné :)”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Salome:

“Teda, udělat jedenáct hrubek jen v upoutávce, to tu ještě nebylo. Na druhou stranu oceňuji, že upoutávka svým stylem i formálním pojetím plní funkci, kterou má - odradí ty, kterým by se příběh nelíbil, a přitáhne ty, pro které je určen.”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Trinyx:

“Až na ty hrubky dobrý :)”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tohle se velmi špatně hodnotí. Povídka má velmi dobrou zápletku a objevují se tu 3 věci co mám ráda - Harmony, mocný Harry a Harry co se nechová jako děcko a umí se postarat sám o sebe. Na druhou stranu je povídka napsaná se spoustou gramatických chyb a třeba "Hery" mě naprosto přivádělo k šílenství. Ale protože se mi příběh opravdu líbil tak chyby prostě budu ignorovat a ohodnotím příběh a nápad :)”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Mě ty hrubky až tolik nevadily, mělo to skvělý nápad edit/ provedení je dětské a ve výsledku je to zapomenutelné, ani jsem nevěděla, že už jsme to četla”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už podle toho neskutečně pitomého, hrubek plného a smích vyvolávajícího shrnutí to bude asi pořádná sranda - autorem jistě zcela nechtěná. :D Vážně, který milující otec, sdělující v dopise rodinné tajemství, napíše jako oslovení Milý Harry... :D /// Ano, obsah byl přesně tak stupidní a trapný, jak jsem očekávala. Fénix Alex, domací skřítek Erik, autorův fetiš na rudozlatou barvu (vsadím se, že i "Pottrův" prd měl rudozlatou auru), mimózní charaktery... A co na to všechno Sírius a Rémus? Zřejmě by autorovi poradili, aby si to po sobě aspoň jednou přečetl. :D”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“x”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Komentáre ma tak navnadili, že som si tento skvost FF jednoducho nemohla nechať ujsť. A bolo to ešte viac tragické než som očakávala.. toľko preklepov a hrúbok som snáď ešte v nijakej poviedke nevidela, dej o ničom, záhadná všemocná rodová rada, ktorá dokáže aj vzkriesiť mŕtvych... top veta: Hybrid (asi Hagrid) vešel do chaty. No, ale aspoň to autor(ka) dokončil(a).. hoci neviem, či si práve za to zaslúži ten jeden bod.”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Niké Anastásia Willows:

“...”

Poslední z rodu Fénixe

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:)”

trochu jinak

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

l.terka:

“Škoda že neni dokončena”

trochu jinak

Autor: Andy      Jazyk: ČJ

Zuzi:

“Jo líbilo”