Komentáře k povídkám autora/autorky: Vraní oko

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Drsný příběh zvláštního vztahu, kde se stírá hranice mezi vězněm a věznitelem. Kdo je vlastně vítěz a kdo poražený? A kdo z takového vztahu může vyjít nepoznamenán? Proč si člověk na konci úlevně nevydechne? Proč má pocit, že to nedopadlo dobře? A proč ho to po přečtení nutí filozofovat? Hluboké smeknutí před autorkou s jedinou malou výtkou za příliš pasivního Severuse.”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jeden z prvých pokladov ff, ktoré som čítala. Neskutočne dojímavo a krásne napísaný príbeh. Občas sa k nemu vrátim a potom mi je znovu tak smutnokrásne.”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když jsou vítězové poražení.”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

leporelo:

“kratke dielko, mam rada dlhe pribehy, ale tu by som nepridala uz ani pismenko...a ten zaver...mnamka, ktora nechava mnoho na citatelovi a to je len dobre...”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelé, vtipné, a tak trochu romantické. Táto poviedka dýcha zvláštnou atmosférou, ktorú vie vyčarovať len skvelá Aleya (Vraní Oko)”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Katekyo:

“...”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“přesně tohle se k němu hodí ;-) pobavila jsem se”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“ano, při "vytrvalé práci se škrabkou" se objeví, co bylo skryté... :)”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

Plující vločky

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zima, snehové vločky a dve stratené bytosti. Nádherná atmosféra z pera Aleyi - Vraního Oka”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďalší poklad, ktorý som kedysi dávno čítala, a ku ktorému sa občas vrátim a stále mám z neho nádherný pocit. ”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Já... nemám slov. Tak křehké a něžné, jako v peříčku. Tohle je přesně pro mě, protože i já ráda sním :)”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tahle povidka je jako snehova pusinka... krehka, sladka a kdyz se vam konecne rozpusti na jazyku, stejne budete jeste dlouho citit jeji chut... a presne onu chut se budete snazit vykouzlit, az zase usednete k pianu a budete chtit snit”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Vlastně banální příběh - ona a on se sbližují, protože spolu trochu nuceně tráví čas. Po pravdě, Severus, který mluví s květinami? Nevěřím. Ale... V okamžiku, kdy čtu tuto drobnou črtu, tak házím pochybnosti za hlavu, čert vem věrnost charakterům. Užívám si atmosféru a krásu jazyka, některé obraty jsou opravdu jedinečné. Házím rozum do koše a nechám pracovat emoce. Krása.”