Komentáře k povídkám autora/autorky: Vraní oko

Čmelák pod sněhem

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Na tohle se snad dá říct jen, že je to tak praštěné, až je to až dobré.”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Ano byla to zvláštní povídka, ale zase tak moc mě neuchvátila...”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Potřebovala by doladit. Není to špatné, vlastně by to mohlo být velmi dobré, ale... doladit. :-)”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Taková netradiční Vánoční... taky si myslím, že nápad to je skvělý, ale chtělo by na tom ještě trochu zapracovat”

Jalovec

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Emily:

“Achjo, bylo to sice vtipné, ale postavy absolutně mimo jejich charakter :-) tři”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilý Siriusovský konec.”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Opravdu jedinečný odkaz, jedinečného člověka:))”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přesně v Siriusově stylu - odkaz jako vyšitý... ;)”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobré, ale extremně vtipné mi to nepřijde.”

Plující vločky

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Snape je tak výrazně ooc, že jako tato konkrétní postava ztrácí význam. Nicméně je to pěkně napsané.”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

kami:

“...”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Salome:

“Souhlas, také mám trochu problém věřit Severusovi hovořícímu s květinami, ale ona ta Hermionina replika byla ta pěkná a bez toho by nešlaa :) Pěkně napsaná náladovka, s adprůměrným jazykem, bez skutečného děje a překvapení. Trochu mě rušily drobnosti - přemýslela jsem, proč Hermiona jezdí na pokraji zimy s mokrými vlasy, proč vůbec jezdí do mudlovského bazénu mudlovským (?) autobusem za války, když něco dělá pro Řád, kde se naučila hrát relativně těžké skladby... Ano, jsem hnidopich, ale zvlášť v takto drobném díle má sedět vše. A tady je vše podřízeno cíli, bez ohledu na logiku.”