Komentáře k povídkám autora/autorky: Veronika

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Ne ve všech povídkách je kouzelnický svět tolerantní vůči homosexualitě, někdy je naopak konzervativnější než svět mudlovský. Pak gayům nezbývá než žít v celibátu, riskovat Azkaban nebo opustit kouzelnický svět a nafingovat vlastní smrt. Zajímavé využití 11. září a radost pro fanynky Severuse, kterému jistě přejí štěstí :-)”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Dotek chryzantémy

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Už jsem se zmínila, jak moc miluju LM? A tady je Lucius ve vrcholné formě! Nekritických pět hvězdiček (více kritické osoby můžou jednu hvězdu odebrat :-)) Má sequel Sexuální výchova”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Nijak nezapírám, že prostě miluju Lucia Malfoye. A tahle povídka je pro mě dokonalá ukázka semi non-con s Luciem v hlavní roli. Má jen jednu vadu - chtělo by to pokračování :-)) Navíc je to POV z pohledu Harryho, takžse se spoustou vnitřích komentářů.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Nade:

“Lucius Malfoy je opravdu pomilováníhodný dobyvatel. Harry prostě nemá šanci. Navíc mě často rozesmály Harryho myšlenkové komentáře. Skutečně by to chtělo pokračování, protože se nabízí spousta možností a já miluju Lucia.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

sirina:

“Zajímavě podané, škoda, že není delší”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Badinek:

“Jediné co bych vytekla je její délka. Chtělo by to pokračování protože to bylo vážně skvěle.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Siriusovy zvrácené chutě dojdou naplnění a Severus moc moc trpí, chudinka. Ve volném verši. Přístupné bohužel jen po registraci, ještě se dá najít na fialovém archivu, ale tam mají nějaký spyware či co. // EDIT po téměř jedenácti letech: odkaz opraven na zcela nový funkční a musím říct, že i po těch letech ke mně tahle krátká povídka promlouvá. Je stručná, syrová, až na dřeň.”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

finde:

“nádherně kruté”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Krátké, ale stejně člověka dostane do kolen, jelikož se jedná o povídku psanou z pohledu sexuálního násilníka, který chce sice něco víc, ale jeho cesta k tomu je naprosto zvrhlá. A navíc si vůbec neuvědomuje, že dělá něco špatně, resp. nepřipouští. Severus jako oběť je úžasný.”