Komentáře k povídkám autora/autorky: Veronika

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Vcelku originální, stylem velmi dobře podaná povídka, ve které se i čtenář musí skrýt, aby ho nezavřeli do Azkabanu. =)”

Exotické koření

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Veronika fakt uměla psát, škoda, že je většina její tvorby nedostupná. Lucius jako znuděný patricij, co už neví, co by dalšího zkusil, je vynikající. Severus je typický Veroničin chudáček maličký.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Pěkně rozvité, nápaditě, D/S PWP. - Lucius Malfoy jako slizký, neodolatelně svůdný a děsivě manipulativní mizera (, u kterého si nemůžete rozmyslet, jestli ho poslat do haj... nebo mu podlehnout. a k tomu ... spousta vílí magie. / Nějak si k tomu neumím vymyslet hodnověrné pokračování, ale .. zatraceně hodně se mi to líbilo. Mám z toho vzrušivé brnění v rozkroku a při tom osypky po kůži z nevole, která se mě zmocňuje, když na mě někdo šahá a já to při tom nechci.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Velice pěkná povídka, mám ji ráda, bohužel už není k dispozici (kdo ví jestli kdy bude), což je velká škoda.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Meera:

“Opět jedna z povídek, které mi na tváři vykouzlily tupý výraz. Povídla byla hezká, sice zdlouhavá, ale dobře propracovaná. Vzdor byl také přesvědčivý, takže nemám co vytknout. :)”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Na jednu stranu námět pro pwp zajímavý, ale trochu se mi příčí ta ich forma..”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Věci nikdy nemusejí být takové, jak se zdají. Potter se červená, Minerva neví, za co ji kdo trestá a Snape je jako vždy pánem situace... ;)”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pekne:)”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Citím to přesně jak Sectumsempra. Pěkné :) ....”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Učitel obrany proti černé magii

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“chúďa Minerva...”