Komentáře k povídkám autora/autorky: Veronika

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Dobrý nápad, ale podání pokulhává.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jako popis delší povídky by to šlo. Kdyby to autorka rozvedla na odpovídající počet kapitol a zvládla se vyhnout přeslazenosti, bylo by to výtečné :-) Takhle je to na dva body a ten třetí za... éééé... asi mám dobrý den. I když, vlastně se mi to docela líbilo :-D”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Nerla:

“To by chtělo tak dvacet kapitol. Ach jo, a přitom se mi to líbilo, a teď vůbec nevím, jak mám hodnotit. Pohybuji se někde mezi dvěma body za stručnost vyprávění a třemi body za vcelku neotřelý příběh. Dva - tři - dva - tři... Hm. Dám na pocit, takže za tři.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“Zajímavý námět, ale bylo to tak nějak uspěchaný. Jednoduše výcuc z 30ti kapitolové povídky, se kterou se někomu nechtělo..”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jako obžaloba homofobní kouzelnické společnosti se mi to líbí a vzhledem k tomu, co je to za páry, mi nevadí ani zevrubná stručnost vyprávění. Vlastně to není povídka pro příznivce drarry, to párování samo o sobě v ní není podstatné. Jde o to ukázat, jak obtížně se s queer orientací žije v homofobní společnosti, a to se Veronice povedlo.”

Dotek chryzantémy

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“U mě průměrné skoro-PWP... :)”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ty Potterovy myšlenkové pochody stály za to. :) Jen mi tady neseděl Luciusův charakter - byl prostě až moc...nemalfoyovsky citlivý.... Ale Pottera přechcal (omlouvám se za ten výraz, ale jinak to vyjádřit nelze) dobře. ;)”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jj, Harryho myšlenky mě taky brzo přestaly bavit, ale nepopírám, že dílo u mě nejspíš dosáhlo svého. Chtít a zároveň nechtít a nesnášet.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Splněné přání

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A pak že to Voldemort je vyšinutý blázen...”