Komentáře k povídkám autora/autorky: TruTru Kanashiko

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Já si užila každý díl, nejen kvůli naprosto úžasné délce, ale i pěknému příběhu. Mám ráda motivy cestování v čase, takže spokojenost. Příběh je krásně logický a s radostí se k němu budu vracet”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ách, to byly zase jednou opulentní hody! Nebudu tu vypisovat, jak jsem se při čtení cítila, každopádně jsem měla všechny symptomy spokojeného čtenáře. Kromě perfektně vypilovaného časovratného příběhu (což samo o sobě není nic snadného napsat), nebyla nouze o originální slovní obraty. Nejvýstižnější slovo, které mě napadalo hned od začátku, bylo zábava. Prostě jsem se skvěle bavila od začátku až do konce. Lehké napětí na konci tomu jen prospělo.”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

l.terka:

“:)”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Certina:

“Je to prostě dokonalý!”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Už dlouho jsem si nekoupila román v obchodě. Proč? Protože tohle je tisíckrát lepší! Někdy mám pocit, že by se profi spisovatelé měli od autorů fan fiction učit, jak psát, jak udržet čtenáře od začátku do konce ve střehu, v napětí... Tohle byl opravdu zážitek a s chutí si to dám znovu. Smekám před autorkou a doporučuji každému, kdo to ještě nečetl :)”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásné, jemné, úchvatné...”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Naozaj jedna z tych velmi kvalitnych a peknych poviedok. Krasne prepracovane s pravidlami ktore su logicke a ma to aj hlavu aj patu, nieco co vacsine poviedok chyba.”