Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cetla jsem nekolikrat, ted to ale cist znova nebudu, nerada bych dnesni vecer stravila v depresi... (jeden cely bod davam za nazev, ktery se vazne povedl:)”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Zdá se, že Severus by konečně mohl dosáhnout svého a zažít vášnivý sex s vlkodlakem - povede se mu to? Podobně jako u první části i tady jsem se opravdu zasmála - a nebyla by špatná třetí část, tentokrát třeba i bez Albuse :-)”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ou... Tomu říkám kruté zakončení večera... :D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jo, tohle jsem kdysi cetla... od te doby mam i pri cteni kanonu pocit, ze je brumbal starej perverz:D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nevím, nejvíc mě asi pobavila ta část z vidličkou Celkově je to ale hrozně vtipné a já se k povídce ráda vracím.”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“No nebyla by to Styx, aby těm dvěma dopřála pohodový konec bez komplikací... Ale tak kdo ví, třeba byl.. a když už se ti dva jednou dostali tak daleko, nebude to příště určitě problém :-)”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Mile a vtipně napsané, Tony to hold odnesl, chudák malá. Pro mne má povídka ještě jiné významy, které běžný čtenář nepochopí a proto dávám 5.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Naprosto geniální. Myslela jsem, že umřu smíchy a minimálně deset minut jsem byla v křeči. Má to dokonce i pokračování. Jednou chci psát taky tak vtipně. Výborné. Máš problém, čarodějnice?”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni :D (i kdyz, nemyslim si, ze by snape rekl vetu ve stylu, ze si nekdo dela kozy)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“vydarené :D”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já se při téhle povídce nanejvýš pobavila.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Opravdu jsem se zasmála :-)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

T_nule:

“...”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vulgarismy mi ke Snapeovi taky nejdou, ale co, každý si sám k sobě může promlouvat jak chce:)Nejvíc mě dostal Brumbál zdrhající ke stromečku s dizentérii:D”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“vrtám se v pudinku jako Narcissa v hamburgeru :D *****”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tento príbeh Luciusa a Severusa mám zo všetkých slashových poviedok najradšej. Ich láska je v tu opísaná tak nádherne, až sa mi miestami zastavoval dych. S koncom poviedky som sa nezmierila, ale viem, že je už rozpísané pokračovanie tak som kľudnejšia keď... Veľa nádherných lások v naozajstnom živote skončí, ale v poviedkach existuje aj možnosť dať všetko do poriadku (ak sa postavy nerozhodnú žiť v spisovateľkinej hlave svojím vlastným životom), dúfam, že pokračovanie nezostane dlho skryté. Znovu si čítam tento príbeh a znovu som v ňom stratená. ”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je něco... Já prostě nemám slov. Doufám, že to Styx jednou dopíše a že to bude mít aspoň trochu šťastný konec.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moje nejoblíbenější Styx. Uhrančivě podmanivá Styx ... :) Tak napřed něco z pozice remcala - Zdálo se mi, že by se Voldemort měl snažit působit aspoň trochu pozitivně a mít na skladě alespoň středně přesvědčivé argumenty (mimo nabídku moci), když už se snaží získat následovníky. I diktátoři dbají na svou prezentaci. No, ale pak jsem si řekla, že je to přece černokněžník a kdy jsem v nějaké pohádce viděla černokněžníka dbát na veřejné mínění? :) - Třebaže jsem přesvědčená, že mi nevadí temné příběhy nebo tragické konce, zálibu v rituálech prostě nemám. V Rowlingovském světě čekám ďábla stejně málo jako Boha a černou mši bych si klidně odpustila. Mám pocit, že Styx si umí rituály užít, ale pro mě je to (aspoň v této fázi mého života) jako by mě někdo nutil pochodovat v řadě. Prostě to nemusím ... - Co to je ale za výhrady? Vlastně žádné ... Jako vždy u Styx, napsáno způsobem, že člověk věří i tomu čemu věřit nechce. Byl to silný příběh se silnými scénami. To sado/maso číslo, které prováděl uprostřed Vyvrženců Voldemort se Severusem, to pro mě byla snad nejvíce nezapomenutelná scéna v českém slashi. Už jen za ni musím dát pět bodů. Já smekám a hluboce se klaním a prosím k tomu příběhu o konec. :)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Krásné.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“Jednoducho klasika. :)”

Stránky: