Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Výborná záležitost”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Krásně vyvíjející se vztah, který sledujeme v řádu několika let. Líbí se mi, že Lucius je tu v závěru ten citlivější, resp. citovější. Jejich soukromý obřad byl nádherný. Dobře vyvážený děj, se sexuálními scénami, jen mě iritovaly některá přídavná jména, která se v těchto scénách často opakovala. Dokonce i BDSM s Voldemortem byla opravdu žhavá. Jediné, co jsem nepochopila a co mi nesedělo, bylo rodinné uspořádání u Malfoyů. To jako byli Lucius s Narcisou svoji, žili ve stejném domě, ale Lucius vesele sdílel každou noc se Severusem? A ještě jsem vyrozuměla, že minimálně prapůvodně bydleli u jeho otce? No nějaké zvláštní, přesto pro mě jedinečné. Má to atmosféru, člověk opravdu prožívá všechny emoce spolu s hrdiny, ať ty kladné či záporné, psychologie postav zvládnutá skvěle. Krásně zasazena postava Reguluse Blacka.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Severus ako Voldemortov vykonávateľ "spravodlivosti" neskutočne drsný, ale len do chvíle keď si uvedomí čo stratil... Nádherný príbeh jeden z najlepších slash príbehov čo som kedy čítala.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Nějak se mi sice špatně věří tomu, že má někdo chuť na sex mezi vyčerpávajícím mučením, ale koho vlastně zajímá realita, když může číst Styx. :)”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevím, která část mě děsí víc, ale je to úžasné. Styx má opět moji hlubokou poklonu.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dokonalé, mrazivé. Styx patrí medzi moje naj autorky.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Povídka mě velice pobavila, četla jsem ji několikrát. Myslím že Narcisa napůl člověk a napůl pávice musela být pro Luciuse ideální na zplození potomka. Dostatečně by ho vzrušovala a navíc by byl zachován její "plodný" potenciál.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“:D”

Pokloň se smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lyda:

“Snape podle mého gusta. Dokonaná pomsta je stokrát lepší než orgasmus. :D”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Posedlost byla hodně dlouhou dobu moje jediná oblíbená česká slashová povídka. Normálně sice přímo nesnáším krasavce!Snapea, ale tohle je pro mě zkrátka AU, kde jsem ochotná ho tolerovat. :) Jo, ta 5 asi bude z nostalgie, ale co už. :) S.L.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle už jsem kdysi četla a znovu opakuji: Ne, ne, ne... Ten konec mě těžce dostává. Ten je tak debilní, až je geniální. Styx - za tohle máš mou hlubokou poklonu. :)”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dark:

“tak ten konec mě rozhodně dostal....i když na non-con moc nejsem tohle se mi líbilo:-)”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Poviedka, ktorá je skvelo napísaná a rada pri nej trpím :) Príbehy od Styx nečítam, tie rovno prežívam.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dael Shays:

“Jeden z prvních slashů, co jsem kdy četla a jeden z nejlepších, co znám. Ten konec tam tak krásně patří, ale nejraději bych ho vyrvala, spálila a zapomněla, že se to kdy stalo :))”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Podat takovou zápletku věrohodně, to mi připadá jako velká výzva pro každého autora slashe a Styx se s tím nepopasovala vůbec špatně. V Posedlosti mám problém se začátkem a koncem. Mám pocit, že k tomu, aby Black udělal něco tak radikálního jako zde by měl dostat nějaký pořádný důvod. Sexuální frustrace je mi málo a když tak potřebuji vidět, že doslova propadá šílenství a přestává se ovládat. Z druhé strany mi zas připadá, že nemůže být tak snadné odpustit něco takového bez výhrad a úplně jako zde na konci. Nicméně zbytek příběhu se mi líbil velice - dokonce na pět bodů. Bylo to, jak je u Styx zvykem, neuvěřitelně precizně a přesvědčivě napsáno. A já dokonce zbaštila Snapeovi jeho postupné ustupování a tání .... Jen neberu, že při zachování své plné příčetnosti může přistoupit na to, že si něco takového zasloužil. Přijde mi že větou "Dal jsi mi dobrou lekci, prevíte." nelze zhodnotit předchozí děj. To mi raději Severuse úplně zlomte, ať věřím, že mu to je už jedno. :) Úplný konec nekomentuji - k němu mám, co do hodnocení, neutrální postoj. :) PS: Taky mi trochu nesedí, že se v této FF často dává rovnítko mezi fyzické vzrušení a touhu po nějaké konkrétní osobě. Fyzické vzrušení však přeci nemusí být vázáno na konkrétního člověka, tím méně na člověka právě přítomného. A není tedy žádným jednoznačným důkazem touhy po právě přítomné osobě. Ale když to tak hlavní hrdinové chtějí vidět, já jim to vymlouvat nebudu ... :)”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Staré dobré časy...”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Ctu to uz ponekolikate a pokazde jsem nadsena :))”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný príbeh. Nikdy nezabudnem na chvíľky keď Remus navštevoval Severusa na ošetrovni. Krásne opísaný začiatok niečoho neskutočného. Pri čítaní tejto poviedky doporučujem mať v pohotovosti balík vreckoviek. (ZJTrane alias Lorellin)”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nade:

“Opravdu smutná povídka. Ale tak úžasná, že se tím rozhodně nenechte odradit. Stojí to za to!”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

sluzy:

“Neskutočne krásna a dojemná poviedka. Naozaj skvelo napísaná a neskonale smutná. Milujem ju čítať. Vraciam sa k nej znova a znova.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Moc hezká povídka u které jsem ztratila pojem o času.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já věděla, že mi ten název něco říká - už jsem to četla. Ale abych si to připomněla, přečetla jsem si to znova... A zase je mi z toho zatraceně smuto a těžko. Já prostě nenávidím smutné konce. A ani nevím, jestli je mi víc líto Severuse nebo Remuse....”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Jen málo povídek vžene slzy do očí, tahle to svou dokonalou romantikou dokázala...”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Stránky: