Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nikdy nečtu SS/LM, ale zkusit se ma všechno.A popravdě?Vůbec nelituji, užasné dílo.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“je to drsné, zvrhlé, kruté, podivně dojemné, smutné... nelíbilo se mi to, ale je to bezesporu úchvatné dílo...”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Je v tom něco nechutného, zvrhlého a naprosto podmanivého, že i kdybych to nenáviděla, dočetla bych to do konce. Ještě, že se mi to líbilo :). Pravdou je, že když jsem povídku četla poprvé (to jsem vlastně začínala se čtením slashe), radši jsem vynechala kapitolu Třináctá komnata. Když jsem se k tomu cca po 2 letech vrátila, přečetla jsem to i se Třináctou komnatou a když za nic jiného, za tohle si to snad hodnocení 5 zaslouží. Styx umí totiž nějakým záhadným způsobem navodit atmosféru, že si to celé užijete, ať už chcete nebo ne... Každopádně za ten osobitý styl, za Severuse a Luciuse a za Třináctou komnatu jednoznačně 5. Jen doufám, že ty dva ještě čeká šťastnější konec :)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“6* prostě Nobelova cena za literaturu”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“To co se hezky rozjelo šlo postupně do háje. Tím myslím zejména příběh a osud jeho dvou hrdinů. Nicméně i děj jako takový zklouznul ke schématu - tys mě podvedl, jsi darebák, mrzí mě to, bylo to nedorozumění, odpouštím ti a tak pořád dokola. To mi trochu vadilo. V závěru to vypadalo, že si ti dva nikdy nevyznali lásku a vlastně vůbec nevěděli, co pro sebe znamenají, což však podle mě protiřečí, možná se dokonce vylučuje, se závěrem In whisky veritas. Scéna u Voldemorta ve sklepení velmi povedená. Teď to sice vypadá, že jsem vlastně nespokojená, ale opakuji je pravdou, jelikož jako celek je to prostě majstrštyk a vztah Luciuse a Severuse je tak krásný, až je to nezapomenutelné.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Napriek tomu, že Sirius nie je moja obľúbená postava, Styx ho píše dokonale. A mladý Severus je neodolateľný. Príbeh je nádherne smutno-krásny.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Další geniální počin od Styx. :)”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“takhle presne se ma psat romanticky pribeh, aby z toho nebyl prisernej, preslazenej kyc...”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Stránky: