Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Severus od Styx je úplne skvelý. Styx ho dosť týra a ja pri tejto poviedke rada trpím :)”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady prostě Severuse nestíhám litovat. A že si tu lítost zaslouží....”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“jedna ze tří částí mé nejmilovanější povídky vůbec :)”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Napřed se mi chtělo brečet, pak jsem se na kratičkou chvilku zadoufala a nakonec se mi chce řvát vzteky, i když přesně nevím, jestli kvůli Severusovi, nebo kvůli Remusovi. Možná kvůli oběma...”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pokračovanie nádherného príbehu z mladosti Severusa a Lupina: http://povidkyseverussnape.blog.cz/0902/i-denik-remuse-lupina”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lutadora:

“:)”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dark Angel:

“Jedna z povídek, jejichž děj si pamatuji i léta po přečtení... Díky, Styx!”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

LadyS:

“Smutné, ale krásně napsané...”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“A keď som dočítala, slzy mi tiekli a kvapkali na klávesnicu a nedokázala som prestať. Určite sa k tejto trilógii vrátim znova a znova...”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Téhle části se pokaždé snažím vyhnout, protože když to čtu, tak tahám jeden kapesníček za druhým a pak celý den nemyslím na nic jiného, než jak to skončilo a proč to neskončilo jinak.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“třetí část mojí největší lásky. první se mi líbila nejvíc, ale ke každé z nich se budu vždycky ráda vracet, a i když to čtu snad po dvacáté, mísí se ve mě pocity stejně intenzivně, jako na poprvé. nemám co dodat.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Hříchy minulosti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lyda:

“Trochu nezvyklý pár u autorky, ale vtáhlo mě to do děje. Takhle nějak se to skutečně mohlo odehrávat. Až na ten konec. Ten mě dostal.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Styx - najlepšia spisovateľka slashu. Jej príbehy vtiahnu čitateľa do deja a ja už nemám šancu vytrhnúť sa z príbehu Severusa a Luciusa. Ďakujem Styx za to, že si ich stvorila. Kvôli tejto poviedke (a ešte viac kvôli jej pokračovaniu Vyvrženci pekla) som začala čítať aj slash.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Naprosto skvělá povídka :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zase jednou nevím, co říct. Fascinovala mě tady ta Luciusova něžnější stránka, která patřila jen Severusovi. A ten sex..... :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Kdysi jsem jí četla a pak marně hledala. Konečně jsem jí našla. Většinou páry se SS nemusím, ale tahle povìdka mi zvláštním způsobem utkvěla v hlavě”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“Táto poviedka ma nesmierne ovplyvnila. Či už vo výbere najobľúbenejšieho páru alebo v spracovaní ich vzťahu. Je to niečo k čomu sa pravidelne vraciam.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“absolútne presvedčivý vývin udalostí... verila som autorke každé slovo”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Aha ... Tak takhle se má ten snucius psát. :) Fikce začíná oblíbeným/neoblíbeným slashovým konfliktem - nechci, nechci, chci ... Spolu se Severusem i mě Lucius střídavě odpuzoval i vzrušoval. A tato dichotomie mi přišla naprosto případná. Protože jaké jiné pocity by vlastně měl Lucius Malfoy vzbuzovat? Naopak mě mrzelo, když byl tento konflikt rychle překonán a překlopil se pouze k druhé straně. Klidně mohl Lucius zůstat nečitelně obojetný ještě nějakou tu chvíli. Bylo tu vůbec něco, co se mi nelíbilo? Mám slabost pro příběhy dodržující jednotu prostoru a času. Připadá mi, že mají výraznější, protože jednotnou, atmosféru. Vzhledem k tomu, že se větší část fikce odehrává během jedné návštěvy na Malfoy Manor, uvítala bych, kdyby byl úvod podán v retrospektivě, aby se příběh nerozpadal na dvě části. Nicméně to je spíše jen taková má osobní libůstka než nějaká výtka. Jsem zatracené hodně spokojená. :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Pamatuji si, že právě tato povídka mě přivedla k páru Severus/Lucius. a stále je skvělá, stále se k ní ráda vracím. Pravda, někomu může připadat až moc o sexu, ale to už k tomu nějak patří (navíc to není podáno nereálnou verzí, že si ho Lucius vezme hned... to víte, Severus je neuvěřitelně roztomilý). A Styx je skvělá autorka, což jen dokazuje pokračování - Vyvrženci pekla.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“***** spolu s VP nejlepší povídka SS/LM co jsem četla”

Stránky: