Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Mám pocit, že jsem něco podobného už někde četla, ale z neznámého důvodu nedočetla, což nechápu. Skvělá povídka. Sirius mi sice místy přišel OOC, ale je pravda, že je to stejně AU - a skvělé AU. Ke konci člověku ta povídka může přijít až přeslazená, ale pak je okamžitě polit kýblem ledové vody. A tak je to lepší.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Posedlost, v mých očích, jen trochu pokulhává za katem. Dlouho jsem čtení odkládala kvůli páru, ale nakonec tam jejich vzájemná nenávist nebyla nijak zvlášť zastoupená, takže jsem pár ani nevnímala. Celé první 3 kapitoly byly hrozně nudné, utahané a vešly by se bohatě do jedné. Zbytek byl skvělý. Vzrušující, napínavý, citlivý, ... Nádherné dva večery čtení. Na konci mě tam trochu rušilo, že si Styx odběhla pro inspiraci do originálu, ale přitom vlastně ne. Jinak mě to opravdu překvapilo, jako snad zatím nic v žádném slashi. Aniž bych nad důsledky konce moc přemýšlela, jen jsem překvapeně zírala na poslední odstavec. A to, že se slibované pokračování nekonalo, mi opět vůbec nevadilo. Dávám 4*, protože je to prostě Styx, která mi vždycky dokáže doplnit hladinu slashe v krvi.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Vyprávění v podobě deníkových zápisků mi nikdy nevadilo, ale pár SS/RL mi prostě přišel tak nějak zvláštně nezajímavý. Nakonec to mám přečteno během dvou dní a jsem spokojená. Ten kýčovitý patos mě opět dostal. Bez silné dávky slash citu se ale těžko oceňuje (stejně jako většina Styxovek). Název tomu dává korunu.”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haniiinka:

“Božíí”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“I v tomhle dílo to Brumbál zabil :-)”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vidličkou si míchat čaj?Normální věc, buď nemám umyté nádobí nebo mám podobné myšlenky jako Severus;D”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“slabšie ako vianočná, ale pobavilo :)”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já tleskám - konečně pohádka, jak má být. :) A konečně normálně, logicky a realisticky jednající hlavní hrdinka. :) A největší třešnička - Tonyho pták... ;)”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Toto bola bomba :D Chudák Tony skoro mi ho je ľúto. Perfektné.Ten vták nemá chybu.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“krásné!”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Jo jo, vtipné. A už jsem se k tomu i s radostí vrátila. ;) S.L.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severusova Vánoční nálada je opravdu vražedná. :D”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Ty hlášky, které tam jsou, mě na deset minut vyřadily z provozu podobně, jako Snapea Hagrid při podávání lístečku. Nemám ráda slash a nečtu ho, ale tohle je spíš parodie a já se královsky bavila. Zatím dávám 4, ale je možné, že časem přehodnotím na 5, protože jediné, co mi vadilo (a nejsem žádná puritánka) byly některé výrazy ze Snapeových úst. :-)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“No to nééé :D Musím říct, že tohle mě opravdu rozesmálo.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Strážkyně hrobky... :)”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Má pokračovanie :D http://strankystyx.blog.cz/1107/severusova-narozeninova-idylka”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“Průměrný příběh kde mi dost vadila Snapeova vulgarita, ale konec to zabil”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

palanda:

“v pohode cteni kdyz jsem sama doma :D”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Vtipné :-D vulgární výrazy mi k Severusovi taky nesedí, na druhou stranu jsou to jen myšlenky, tak co my můžeme vědět. Od Styx je to kupodivu milá oddechovka.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já si říkala, co se se Styxinou stránkou děje, že tam nic není. :( Ale k povídce - ta je vážně úžasná. A to je asi tak všechno co můžu říct. :)”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus je tááák zlý. Klasické PWP, ale co. Mě se to líbí.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Sice je to povídka na téma, které se již mnohokrát objevilo (jenže co taky pořád vymýšlet nového, že? :D), ale to vůbec nevadí. Je to psané velmi působivě.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“"Opřel jednu nohu o regál, vyklonil hlavu na stranu a v hříšně přitažlivém gestu nadzvedl levé obočí."... a sectumsempra se roztekla blahem jak posledni zbytky snehulaka (teda ne, ze by ze me zbyla jen mrkev...)/// Hej Benny, to byla jina povidka, ne? Akorat nevim, jak se jmenuje...”

Stránky: