Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Zezačátku jsem si myslela, že to bude AU na středověkou mučírnu, když skoro nepoužívali kouzla. Ale vtáhlo to do děje, občas jsou tam zádrhele, kterým nelze moc věřit, ale celkově je to dost dobré dílo. Tak horší 4.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Bez pochyby krásné a smutné čtení, ale na 6 kapitol se tam toho moc nestalo. Ocenila bych na toto téma třeba 2-3 kapitoly. Místy mě to trochu nudilo. Druhá a poslední kapitola byla skvělá citová vydíračka jako vždy. Ale k tomu zbytku ani nevím co napsat, protože se mi již po týdnu smíchal do jedné nepřehledné omáčky v jednom sklepení. Zkrátka od Styx už jsou k dispozici i lepší povídky, ale zapomenout na to rozhodně nemám v plánu.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nenenenenene, ne a prostě ne. Proč takové věcí čtu, když i na prohlídkách hradů u zmínek středověkého mučení, nedej bože popisu konkrétních praktiky, trpím. Bohužel je to ten případ, kdy čtěte a i když víte, že byste neměli, protěže se vám budou zdát noční můry, stejně nepřestanete. S kouzelnickým světem jako by to nemělo vůbec nic společného, protože nějaké hůlky zde vůbec nejsou důležité. Reguluse mi bylo neskutečně líto a v závěru i Severuse. Jejich milostnému vzplanutí v mučírně těžko věřit, ale ke Styx to prostě patří a proto to čteme ;-) Já se k tomuto však už nikdy vracet nechci.”

Léčebné metody

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“Krátké, ale pobaví”

Léčebné metody

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Tak krátké a přesto humorné i nabité sexuální energií. Harry to na konci naprosto zabil :-D”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Stručné, ale velice výstižné. Proč jenom 4 body? Protože si myslím, že kdyby Lucius zvolil jiný způsob "odměny"/trestu, byl by drablík ještě realističtější a uvěřitelnější, čímž pádem i (v mých očích) dokonalejší. :) S.L.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Och, já mám tuhle ráda. A dokonce tentokrát naprosto souhlasím se S.L. . Ten slashový motiv je tam skoro zbytečný a rozptylující. Má to ten správný osten už bez něj. S ním to trochu ztrácí na věrohodnosti.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Lucina umí přesvědčovat efektivně:)”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Kartist:

“Napsané naprosto úchvatně. Radost číst, ale nedoporučuji pro slabší povahy. Myslím, že mi to z tohoto důvodu stačilo jednou. I tak ale smekám.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Děti jsou naprosto nevinné a slepě s důvěrou vzhlíží ke svým rodičům... Bohužel ne vždy by to tak mělo být, což si Draco uvědomil až příliš pozdě. Někdy stačí jen pár slov a může vzniknout skvělé emotivní dílo.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já jsem si vždycky říkala, čím to je, že Lucius má jen jednoho syna... Narcissina malá pomsta nemá chybu a když jí to nakonec Lucius vrátí i s úroky... ;) Perfektní!”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Trochu som na začiatku dúfala, že Malfoy sa premení na páva, ale no hm nepremenil ááá to bolo kruté. Narcissina pomsta bola chutná, ale Malfoy sa zosmiešňovať nenechá :D ”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Podstatné je, že jsem se místy smála nahlas. :) S.L.”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Milenka se nevaří!”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

larkinh:

“Drsný :)”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Výborný nápad, Luciusovy trapně stereotypní výmluvy, Narcisina pomsta na "krocanech", i Luciusův mnoholičný lektvar (jistě úslužně vylepšený čerstvým Smrtijedem Severusem) z téhle povídky dělají něco víc než jen pouhý zoofilní crackfic: dělají z ní celkem uvěřitelné vysvětlení, proč je Draco jedináček. :-D”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Keď dobrý vtip skvelo zapadne do výborného prostredia :)”

Netradiční hodina lektvarů

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No prosrtě anekdota. Já v takovém humoru už moc nejedu, ale proč nakonec ne ... :)”

Pokloň se smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“Yep.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Když jsem jí četla poprvé,říkala jsem si;"Waw ten konec mi vyrazil dech"Další přečtení už takové pocity nevyvolalo.Řekněme,že s čistým svědomím za 4.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“To je to taká stará známa poviedka. Bolo to dobré, vždy keď si to prečítam, je to dobré a ten koniec je taký... taký. (Nebudem predsa spoilerovať. :D)”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“No teda sakra... To se člověk blíží ke konci a říká si, že toho konce je škoda, protože sklouzává do šílené idyly. No a pak přijde poslední odstavec. To mi teda vyrazilo dech a zvedlo to celou povídku o stupeň výš.”

Stránky: