Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Pár výroků Severuse mě opravdu pobavilo... 3-4*”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přečteno a mám problémy to ohodnotit. Já v tom vidím kvality, velké kvality, jenže na druhou stranu mně se to nelíbilo. Asi jsem i měla dbát varování a radši to nečíst. Stejně jako bell tu moc nemusím rituály, ze sexu Voldemorta se Snapem mi bylo až fyzicky špatně a domnívám se, že Voldemort by měl víc nabízet, když chce a dělá svým podrřízeným tohle všechno. Na druhou stranu jsem tu milovala vztah Severuse s Luciusem. A vlastně přestože se mi příběh celkově moc nelíbil, k dílu vlastně žádnou velkou výhradu nemám. Takže dávám průchod své nelibosti tím bodem míň:)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Za mě úspěšné pokračování In whisky veritas. Příběh mě skutečně zaujal. Je pravda, že v ději se prakticky pořád střídají scény v posteli a v boji, ale dohromady je z toho hezké dílo. Slashe je tu opravdu požehnaně. Možná je to už temnější, ale nestěžuji si. Černá mše ani Třináctá komnata mi tedy nevadily vůbec, každý se někdy při psaní potřebuje vyřádit. Části na Manoru to úspěšně překryly. Světlo v temnotách už bylo až moc mrzuté (asi jsem byla ten den nějaká citlivá). Za konec jsem ráda, stejně jako za to, že už se to Styx nepokoušela dokončit. Mě to takto přijde naprosto akorát, ať si každý domyslí. V takové situaci by bylo pokračování ještě na hodně dlouhé psaní a myslím, že to není nutné. Jazyková stránka už je opravdu úplně někde jinde - už jenom kvůli tomu nemůžu průměr!”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Zabij, nebo budeš zabit!

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Stránky: