Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pro me o neco horsi nez prvni cast...”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Cukru už není naštěstí tolik jako v prvním díle, přesto je to jedno ze slabšich děl Styx.”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“kdyz jsem cetla naposledy, stravila jsem hodinu ve vane premyslenim ?proc?”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“....”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Deník vlkodlaka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Spoileruji! Když Severusova smrt nebyla podle kánonu, dostala jsem naději, že to celé skončí jinak než jak jsem si celou dobu myslela. Ale jak přesně to dopadne jsem opravdu nepředvídala. Pro mě celá tato povídka nese jedno velké poselství a ponaučení, a to takové, že by si lidi měli některé věci vyříkat narovinu stůj co stůj, ať už dobré nebo špatné, nenechat vyhnívat staré křivdy, nenechat se ovlivňovat domněnkami a kroužit ukřivděně kolem sebe, protože jednou může člověk litovat. To je taky moje životní krédo, podle kterého se snažím chovat a tato povídka krásně vykresluje, proč že to tak vlastně mám. Nejlepší chvíle z celé povídky je, kdy se schyluje k bitvě a Severusovi konečně částečně spadne jeho maska. Jinak bych asi změnila název. Chápu sice, že je tak zvolen kvůli úplnému závěru, ale vzhledem k tomu, že první díl je psán formou deníku + onen název, působí najednou jaksi zvláště, že se tam objeví Severusovy myšleny, které v první části nebyly. Což však jinak velmi kvituji, protože to teprve udělá celou atmosféru příběhu pořádně dusivou.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kripolik:

“opravdu smutné :(”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítala som tento "hriech" už ani neviem koľký-krát, napriek smútku, ktorý z toho mám, ale keď Draco je tak nádherná postavička na ľútosť. Dokonalé, trpko-sladké.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Tak krásně napsané, ale tak smutné. Téměř mi to vehnalo slzy do očí.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Vryla se mi do paměti...”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Oroginální a moc smutné.. :(”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Silné, těžké, depresivní čtení.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“uchvatne...jen mi tam nesedel ten dopis..”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nejpovedenějši ze všech tři dílů.Pěkné a smutné.”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Uvítala bych trochu delší vývin všeho, nicméně jedno z těch povedených děl. 4/5”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Co lepšího se dá u nás v Čechách najít na pár SS/LM než IWV a následující VP? Jestli jsem si kvůli něčemu zamilovala pár Lucius/Severus (a jistou dobu jsem se ho opravdu nemohla nabažit), pak to bylo právě díky téhle sérii. Pravda, sice je povídka postavená hlavně na sexu a pak se tu najde trochu těch citů, jenže je to celé tak naprosto báječné a dokonale to všechno koresponduje s mojí představou o tomhle páru :). Takže prostě nejde jinak, než to milovat :). Lucius je tu tak perfektní, ukázkově aristokratický, dominantně sumbmisivní (sice nevím, jak je to autorka dokázala, ale je to tak) a jako stvořený pro Severuse... Prostě pravý Malfoy. A Severus... už v povídce to několikrát zaznělo - jednoduše ďábel (a tak ho taky všichni milujeme). Ano, rozhodně se k tomu ještě vrátím. Rozhodně něco mezi 4-5, ale 4 dávám, protože VP jsou ještě o kapánek lepší. Tohle beru jako takový rozjezd pro to, co má následovat :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tento příběh je mi hodně sympatický a ráda se k němu vracím. Až na pár časových odchylek to dává smysl, takže nevidím důvod tomu nevěřit. A to jsem myslela, že tomuto páru nepřijdu na chuť. Za mě jedna z nejlepších povídek na toto téma.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Povídku jsem četla už dřív a teď jsem se k ní ráda vrátila. Pět bodů do plusu za to, že mi přišpendlila oči k monitoru a občas donutila zadržet dech, bod do mínusu za některé přehnaně patetické scény, kterým prostě nedokážu uvěřit.”

Stránky: