Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

Stránky: 

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Jako jednorázovka na večer, nic proti.”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“Ale no tak... :-D”

Pravidla hry

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SallomkaP:

“Sakra co to je XDDDD”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

palanda:

“moc jsem to nepobrala :)”

Severusova narozeninová idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Skoro stejně dobré, jako první část. Ale tady mě ten konec mrzel ještě víc.”

Smlouva s ďáblem

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipné Snapeovy hlášky a pěkné rozuzlení.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Snape zábavně kometuje dění kolem sebe a pointa je naprosto povedená.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

zmije:

“Ten závěr byl fakt nečekaný...”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Já se na tom konci tak nachlámala. Bože to je dobrý.”

Snapeova vánoční idylka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tohle je prostě dobré! Na chvíli mi to připomínalo válku přirovnání. Jen mě občas ty konce od Styx mrzí :D.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Téma vcelku ohrané, ale s originálními prvky. ”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nie, nie, nie!!! Severus a Potter nesedia mi. Vetko čo napíše styx je ale dokonalé. Záver ma dostal do kolien :D Priznávam sa ale, bez mučenia, že som si na Harryho mieste predstavovala radšej niekoho iného :D Za toho Harryho idú bodíky dole :) ”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

assez:

“No. Chm.”

Zabij, nebo budeš zabit!

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nedokončené (zatím?), ale slibný začátek to mělo. Správně hrubé a sprosté. Jeden příklad za všechny, kdy Severus přemýšlí nad tím, že i když má Luciuse, nezabránilo to jemu a Regulusovi, aby si ochutnali ptáky. Ale z toho stejného důvodu bych to nechtěla spojovat se sérií In whisky veritas, která je pro mě jedinečná.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Každý to tak možná nemá, ale pokud jde o styl, já nemám Styx, co bych jí vyčetla. Nevím, jestli je Styx nejlepší česká autorka slashe, ale rozhodně mám pocit, že si takovou pověst zaslouží. - Moje výhrady se tedy soustředí k ději. Tenhle příběh mi připadá jako takový pandán k Pozvědni oči a uvidíš hvězdy. Zatímco ale ve snupinu se mi povedlo Remusově tajné lásce uvěřit, zde s tím mám problémy ... Vplést snack love strory do kánonu bude asi o něco těší. :) S vysvětlením, jaké dal Sirius Severusovi, proč byl u každé mizérie, která se mu stala, bych sama poslala dotyčnou osobu do pr... . Kdo se nechce podílet, prostě se ohradí. Kdo se neohradí, má spoluzodpovědnost. - Cítím to tak, že tohle byl klíčový okamžik, který mě měl přesvědčit o vztahu mezi ústředním párem. Já jsem se prostě nechytla. Ani později už mě to za srdce tak moc nechytlo. Sorry ... Tu trojku ale cítím jako trochu nespravedlnost. Já si totiž nemyslím, že to je průměrné ... (Už jsem se svěřovala, jak mi ty slovní popisky ke známkám vadí? :) ), ale až dosud je to má nejméně oblíbená věc od Styx. Je hodně jiných, které mi to vynahradí.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na můj vkus až přiliš sacharózy, dextrózy a fruktózy ve vztahu mezi kluky.3-4”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Začátek se mi líbil velice. Celkem oceňuji tu filosofii toho, proč se stát zrůdou, když vás jiné zrůdy ohrožují. Pak ale ta romantická část byla opravdu hodně přeslazená i na mě. Styx má sice ve zvyku přeskakovat část sbližování a odpouštění, ale tomuhle se nadalo věřit.”

Stránky: