Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

|< 10 11  >|

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Je v tom něco nechutného, zvrhlého a naprosto podmanivého, že i kdybych to nenáviděla, dočetla bych to do konce. Ještě, že se mi to líbilo :). Pravdou je, že když jsem povídku četla poprvé (to jsem vlastně začínala se čtením slashe), radši jsem vynechala kapitolu Třináctá komnata. Když jsem se k tomu cca po 2 letech vrátila, přečetla jsem to i se Třináctou komnatou a když za nic jiného, za tohle si to snad hodnocení 5 zaslouží. Styx umí totiž nějakým záhadným způsobem navodit atmosféru, že si to celé užijete, ať už chcete nebo ne... Každopádně za ten osobitý styl, za Severuse a Luciuse a za Třináctou komnatu jednoznačně 5. Jen doufám, že ty dva ještě čeká šťastnější konec :)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

willow:

“6* prostě Nobelova cena za literaturu”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Za mě úspěšné pokračování In whisky veritas. Příběh mě skutečně zaujal. Je pravda, že v ději se prakticky pořád střídají scény v posteli a v boji, ale dohromady je z toho hezké dílo. Slashe je tu opravdu požehnaně. Možná je to už temnější, ale nestěžuji si. Černá mše ani Třináctá komnata mi tedy nevadily vůbec, každý se někdy při psaní potřebuje vyřádit. Části na Manoru to úspěšně překryly. Světlo v temnotách už bylo až moc mrzuté (asi jsem byla ten den nějaká citlivá). Za konec jsem ráda, stejně jako za to, že už se to Styx nepokoušela dokončit. Mě to takto přijde naprosto akorát, ať si každý domyslí. V takové situaci by bylo pokračování ještě na hodně dlouhé psaní a myslím, že to není nutné. Jazyková stránka už je opravdu úplně někde jinde - už jenom kvůli tomu nemůžu průměr!”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“To co se hezky rozjelo šlo postupně do háje. Tím myslím zejména příběh a osud jeho dvou hrdinů. Nicméně i děj jako takový zklouznul ke schématu - tys mě podvedl, jsi darebák, mrzí mě to, bylo to nedorozumění, odpouštím ti a tak pořád dokola. To mi trochu vadilo. V závěru to vypadalo, že si ti dva nikdy nevyznali lásku a vlastně vůbec nevěděli, co pro sebe znamenají, což však podle mě protiřečí, možná se dokonce vylučuje, se závěrem In whisky veritas. Scéna u Voldemorta ve sklepení velmi povedená. Teď to sice vypadá, že jsem vlastně nespokojená, ale opakuji je pravdou, jelikož jako celek je to prostě majstrštyk a vztah Luciuse a Severuse je tak krásný, až je to nezapomenutelné.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Zabij, nebo budeš zabit!

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milujem túto poviedku a milujem pár LM/SS a tiež všetko od Styx”

Zabij, nebo budeš zabit!

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“...”

Zabij, nebo budeš zabit!

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Nedokončené (zatím?), ale slibný začátek to mělo. Správně hrubé a sprosté. Jeden příklad za všechny, kdy Severus přemýšlí nad tím, že i když má Luciuse, nezabránilo to jemu a Regulusovi, aby si ochutnali ptáky. Ale z toho stejného důvodu bych to nechtěla spojovat se sérií In whisky veritas, která je pro mě jedinečná.”

Zabij, nebo budeš zabit!

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Haluzka:

“TBE”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Napriek tomu, že Sirius nie je moja obľúbená postava, Styx ho píše dokonale. A mladý Severus je neodolateľný. Príbeh je nádherne smutno-krásny.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Další geniální počin od Styx. :)”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Každý to tak možná nemá, ale pokud jde o styl, já nemám Styx, co bych jí vyčetla. Nevím, jestli je Styx nejlepší česká autorka slashe, ale rozhodně mám pocit, že si takovou pověst zaslouží. - Moje výhrady se tedy soustředí k ději. Tenhle příběh mi připadá jako takový pandán k Pozvědni oči a uvidíš hvězdy. Zatímco ale ve snupinu se mi povedlo Remusově tajné lásce uvěřit, zde s tím mám problémy ... Vplést snack love strory do kánonu bude asi o něco těší. :) S vysvětlením, jaké dal Sirius Severusovi, proč byl u každé mizérie, která se mu stala, bych sama poslala dotyčnou osobu do pr... . Kdo se nechce podílet, prostě se ohradí. Kdo se neohradí, má spoluzodpovědnost. - Cítím to tak, že tohle byl klíčový okamžik, který mě měl přesvědčit o vztahu mezi ústředním párem. Já jsem se prostě nechytla. Ani později už mě to za srdce tak moc nechytlo. Sorry ... Tu trojku ale cítím jako trochu nespravedlnost. Já si totiž nemyslím, že to je průměrné ... (Už jsem se svěřovala, jak mi ty slovní popisky ke známkám vadí? :) ), ale až dosud je to má nejméně oblíbená věc od Styx. Je hodně jiných, které mi to vynahradí.”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“takhle presne se ma psat romanticky pribeh, aby z toho nebyl prisernej, preslazenej kyc...”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na můj vkus až přiliš sacharózy, dextrózy a fruktózy ve vztahu mezi kluky.3-4”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“toto nedokážem dočítať..skončila som pri piatej kapitole”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Začátek se mi líbil velice. Celkem oceňuji tu filosofii toho, proč se stát zrůdou, když vás jiné zrůdy ohrožují. Pak ale ta romantická část byla opravdu hodně přeslazená i na mě. Styx má sice ve zvyku přeskakovat část sbližování a odpouštění, ale tomuhle se nadalo věřit.”

|< 10 11  >|