Komentáře k povídkám autora/autorky: Styx

|< 10 11  >|

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Téma vcelku ohrané, ale s originálními prvky. ”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nie, nie, nie!!! Severus a Potter nesedia mi. Vetko čo napíše styx je ale dokonalé. Záver ma dostal do kolien :D Priznávam sa ale, bez mučenia, že som si na Harryho mieste predstavovala radšej niekoho iného :D Za toho Harryho idú bodíky dole :) ”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já si říkala, co se se Styxinou stránkou děje, že tam nic není. :( Ale k povídce - ta je vážně úžasná. A to je asi tak všechno co můžu říct. :)”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus je tááák zlý. Klasické PWP, ale co. Mě se to líbí.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

assez:

“No. Chm.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Sice je to povídka na téma, které se již mnohokrát objevilo (jenže co taky pořád vymýšlet nového, že? :D), ale to vůbec nevadí. Je to psané velmi působivě.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

zmije:

“Už jsem přečetla i horší povídky, ale moc jich nebylo.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Victoria:

“HP/SS pwp...”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“"Opřel jednu nohu o regál, vyklonil hlavu na stranu a v hříšně přitažlivém gestu nadzvedl levé obočí."... a sectumsempra se roztekla blahem jak posledni zbytky snehulaka (teda ne, ze by ze me zbyla jen mrkev...)/// Hej Benny, to byla jina povidka, ne? Akorat nevim, jak se jmenuje...”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Pár výroků Severuse mě opravdu pobavilo... 3-4*”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Z té povídky přimo čiší, že Styx nenavidí Harryho.Omlouvám se, ale tohle neni ani dost špatné PWP.Spiš bych to nazvala:Ku*va, blbej Potter tak mu do anusu narvu draka(nebo co mu tam narvala)Jako snarrystka řikám NE!!!//Upřimně od Styx znám spíše jiné páry než SS/HP, zvedla jsem hodnocení.V podstetě proti tomuhle nic nemám, miluji Poškození pod kontrolou.Ale nemůžu si představit, že byť by to Severus dělal z pomsty, tak mi tenhle "trest" nesedí.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Potkanice:

“...”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Keta Mar:

“:-)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tento príbeh Luciusa a Severusa mám zo všetkých slashových poviedok najradšej. Ich láska je v tu opísaná tak nádherne, až sa mi miestami zastavoval dych. S koncom poviedky som sa nezmierila, ale viem, že je už rozpísané pokračovanie tak som kľudnejšia keď... Veľa nádherných lások v naozajstnom živote skončí, ale v poviedkach existuje aj možnosť dať všetko do poriadku (ak sa postavy nerozhodnú žiť v spisovateľkinej hlave svojím vlastným životom), dúfam, že pokračovanie nezostane dlho skryté. Znovu si čítam tento príbeh a znovu som v ňom stratená. ”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To je něco... Já prostě nemám slov. Doufám, že to Styx jednou dopíše a že to bude mít aspoň trochu šťastný konec.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Moje nejoblíbenější Styx. Uhrančivě podmanivá Styx ... :) Tak napřed něco z pozice remcala - Zdálo se mi, že by se Voldemort měl snažit působit aspoň trochu pozitivně a mít na skladě alespoň středně přesvědčivé argumenty (mimo nabídku moci), když už se snaží získat následovníky. I diktátoři dbají na svou prezentaci. No, ale pak jsem si řekla, že je to přece černokněžník a kdy jsem v nějaké pohádce viděla černokněžníka dbát na veřejné mínění? :) - Třebaže jsem přesvědčená, že mi nevadí temné příběhy nebo tragické konce, zálibu v rituálech prostě nemám. V Rowlingovském světě čekám ďábla stejně málo jako Boha a černou mši bych si klidně odpustila. Mám pocit, že Styx si umí rituály užít, ale pro mě je to (aspoň v této fázi mého života) jako by mě někdo nutil pochodovat v řadě. Prostě to nemusím ... - Co to je ale za výhrady? Vlastně žádné ... Jako vždy u Styx, napsáno způsobem, že člověk věří i tomu čemu věřit nechce. Byl to silný příběh se silnými scénami. To sado/maso číslo, které prováděl uprostřed Vyvrženců Voldemort se Severusem, to pro mě byla snad nejvíce nezapomenutelná scéna v českém slashi. Už jen za ni musím dát pět bodů. Já smekám a hluboce se klaním a prosím k tomu příběhu o konec. :)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Krásné.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kami:

“Jednoducho klasika. :)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přečteno a mám problémy to ohodnotit. Já v tom vidím kvality, velké kvality, jenže na druhou stranu mně se to nelíbilo. Asi jsem i měla dbát varování a radši to nečíst. Stejně jako bell tu moc nemusím rituály, ze sexu Voldemorta se Snapem mi bylo až fyzicky špatně a domnívám se, že Voldemort by měl víc nabízet, když chce a dělá svým podrřízeným tohle všechno. Na druhou stranu jsem tu milovala vztah Severuse s Luciusem. A vlastně přestože se mi příběh celkově moc nelíbil, k dílu vlastně žádnou velkou výhradu nemám. Takže dávám průchod své nelibosti tím bodem míň:)”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nikdy nečtu SS/LM, ale zkusit se ma všechno.A popravdě?Vůbec nelituji, užasné dílo.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“je to drsné, zvrhlé, kruté, podivně dojemné, smutné... nelíbilo se mi to, ale je to bezesporu úchvatné dílo...”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

|< 10 11  >|