Komentáře k povídkám autora/autorky: Sonka

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Duše na ceste

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

l.enik.c:

“Dva roky se mi tato záležitost vyhýbala a nechápu, jak je to možné. Jakto, že Duše na cestě není mnohem rozšířenější, známější a nedostane se jí řádného ocenění, které si zaslouží? Za mě se totiž jedná o jednu z nejlepších snarry, možná dokonce i úplně nejlepší a to si myslím, že z těch českých, či do češtiny přeložených snarry jsem četla těch nejvýznamněších opravdu hodně.”

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“malo kedy si prajem smrť postaví tak ako som si ju priala tu ale to tu poviedku pre mňa vyzdvihuje na piedestál pre mna”

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Na prvú poviedku od autorky, výborné, začiatok slabší, ale stred a záver absolútne famózny! Vďaka tejto poviedke som si zamilovala Pottera s Tomom, resp. Voldemortom :) A navyše veľmi originálny nápad reinkarnácie :)”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

MoonyStars:

“Príbeh som objavila na wattpade a okúzlil ma. Možno prítomným okamihom, možno svojou jednoduchosťou a skrytým pôvabom. Ako autorka píše: "Skrátka je to len jednoduchý príbeh o Harrym a Dracovi." Prosté vyjadrenie, za ktorým sa skrýva rozhodne viac než sa môže na prvý pohľad zdať. Vrelo odporúčam, ak ste romanticky naladený a máte chuť na malú chvíľku zabudnúť a snívať.”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Makkakonka:

“...”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“povedené”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“jedna z najlepšich veci, čo som na SK scene čitala!”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“prečítané bez prestavky, miestami bez dtchu, s účelom na perách alebo so slzami V ociach... pre mňa je to TOP”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“místy sladké, místy smutné, ale myslím, že to nejlepší Harrylu co jsem kdy četla. Mělo to nápad, zápletku a dokončení.”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Nyu:

“Moje asi nejoblíbenější povídka. Jsem jí naprosto uchvácena :) Maxë”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Tato autorka ma zatial nikdy nesklamala, som jej vazne vdacna, ze stale pise a prinasa do sveta HP dalsie nove a nove skvosty. Poviedka bola uzasna a epilog dokonaly :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá povídka, moc mě bavila! :) Mně k sobě Harry, Draco a Severus skvěle pasovali. :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Makkakonka:

“...”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Vyborna vec, rozhodne odporucam kazdemu fanusikovi snarry a slashu, pomerne nova a neznama autorka s velkym talentom. Tato vec tu proste musi byt :)”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

DestielAngel:

“Moc pekna poviedka. Plna lasky, nehy a velmi dobre opisane pocity postav. Vela akcie. Celkovo som po dočitani mala dobry, prijemny pocit a usmev na perach.”