Komentáře k povídkám autora/autorky: Sonka

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Bolo to dobré. ale viac krát sa mi to čítať nechce.”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Lilda:

“Ze začátku jsem byla nadšená. Sice to bylo drsnější, ale to mi až tak nevadilo. Ale ve chvíli, kdy se do toho začal montovat Snape, tak mě to přestalo bavit.”

Vtáčik v klietke

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Milá povídka. Netradičně odhaluje, že Snapeovým přítelem byl posléze i James, jen mám trochu pochybnosti o tom, že by si Snape vedl deníček (respektive ty záznamy působí moc okatě jako služba zápletce a postrádám v nich autenticitu). Líbí se mi Harry jako spisovatel i neurčité zasazení do doby "mnoho let po Snapeově smrti". Hezkou (a důležitou) roličku si odehrál Lucius Malfoy. Závěr je velmi něžný a kvituji, že absentuje sexuální scéna, vůbec by se k poklidnému plynutí povídky nehodila.”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“od tejto autorky som čítala už lepšie veci ale táto konkretná poviedka bola dosť slabá ... po pravde je to asi dva týždne od kedy som to čítala a moc si z tej poviedky nepamätám ...”

Zabudnutý

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

bedrníka:

“Snape se do Harryho zamiluje, protože je to první, kdo ho políbil, ok, tomu věřím. Proč se do něj zamiluje Harry, je záhada. Samotný nápad s kouzlem způsobujícím zapomnění pro případ partnerovy smrti je pěkný.”